944 käivitus probleem

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
Hr Viltu
Postitusi: 56
Liitunud: 31 Aug 2008 19:21

944 käivitus probleem

Postitus Postitas Hr Viltu » 27 Juul 2010 18:40

Tegemist siis ´84 aasta 944. Auto on seisnud natuke alla aasta. Kevadel sai vahetatud plokikaanetihend ning mõningaid tihendeid veel. Peale seda kõik töötas, aga kütuselatt lekkis nii et sõita ei saanud. Nüüd siis lõpuks sain uue lati, mis on 924S oma ning erineb natuke 944 omast. Nüüd enam mootor ei tööta korralikult. Vana latika kõik töötas, aga see oli 2 kuud tagasi. Kas võib olla, et 924S latt ei sobi 944`le? Käivitades ilma gaasita lööb korraks pöörded üles nii 1000-1500 vahele ning sureb siis välja. Gaasiga lööb ka algul pöörded üles ning siis langeb kuhugi 500 kanti ja vaevaliselt tõuseb kuni 2500 ning üle selle töötab enamvähem, kuid mitte nii hästi kui peaks. Gaasi vabastades sureb kohe välja. Pöördeid 1500-2500 vahel hoides mootor paugub nagu oleks süüde või segu vale. Süüde on paigas seega selles ei saa probleem olla.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas Raceboy » 27 Juul 2010 20:09

See kütuselatt pärineb siiski 944-lt, (1985.a.), Jeff01 endiselt punaselt masinalt. Kütuselatt on põhimõttelt lihtsalt veidi teistsuguse kujuga toru.

Enne mahavõtmist oli tegu kusjuures täiesti töötava asjaga, aga kuna auto lammutamine võttis aset kaks suve tagasi, võib FPR kinni jäänud olla mingisse asendisse. Proovi oma vana FPR-i ja vaata, kas töötab. Ahjaa, ega sa sisenevat-väljuvat voolikut segi ajanud? Nt Tagasivolu panid hoopis damperi külge vms.

Kui ikka jandib, on viga ilmselt mujal kütusesüsteemis (tagasivool kinni, kuskil auto all leke vms, enim meeldib torudele läbi roostetada tagasilla juurest).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Hr Viltu
Postitusi: 56
Liitunud: 31 Aug 2008 19:21

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas Hr Viltu » 28 Juul 2010 02:18

Praegu ongi vana FPR küljes ja selles asi ei ole. Pump annab ka piisava normi kütust peale. Mõõtsin ära 900ml 30s jooksul. Normaalne oleks 850ml.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas joonas » 28 Juul 2010 11:15

Sellelt lehelt leiad vigade otsimiseks ideid
http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... index3.htm

Tasuks kontrollida ka TPS-i ehk õhuklapi lüliteid.

Kasutaja avatar
Hr Viltu
Postitusi: 56
Liitunud: 31 Aug 2008 19:21

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas Hr Viltu » 28 Juul 2010 16:39

Kotrollisin TPS on korras. Proovisin ka teist TPS, ikka sama jama. Voolikud on õigesti ühendatud. Proovisin ka ilma damperita ja midagi ei muutunud. Tagasivool kinni ei ole ja lekkeid ka mitte.

Kasutaja avatar
Hr Viltu
Postitusi: 56
Liitunud: 31 Aug 2008 19:21

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas Hr Viltu » 05 Aug 2010 18:59

Mis võib põhjustada liiga rikka segu? Sest mulle tundub, et segu on liiga rikas. Küünlad tahmab ära ja proovisin teise TPSiga ning ei ühendanud seda throttle body`ga. Siis käivitades väikse gaasiga ei surnud välja.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas joonas » 05 Aug 2010 23:10

Kui ma ei eksi, siis bensiini antakse peale vastavlt õhulugeja signaalile ehk fuel map is on õhukogusele vastav pihustite lahtioleku aeg.

Bensiini hulk sõltub siis sama lahtioleku aja juures pihustite läbilaskevõimest ja bensiini rõhust.

Tore oleks mõõta kütuse rõhku.

Võiks vahetada ka aju kellegi teise autoga. Põhimõtteliselt vedeleb minul üks 83. aasta 944 ja aju, mida saaks proovimiseks laenata.

Clark i lehel on hunnik materjali, kuidas midagi testida.

Kasutaja avatar
Hr Viltu
Postitusi: 56
Liitunud: 31 Aug 2008 19:21

Re: 944 käivitus probleem

Postitus Postitas Hr Viltu » 05 Aug 2010 23:24

Õhulugeja testisin ära nagu Clark`i lehel kirjutab. Kõik oli töökorras. Kütuserõhku võiks küll mõõta, aga pole selliseid vahendeid. Kuigi kütuserõhk peaks sõltuma FPR ja proovisin ka teist FPR ning ei olnud mitte mingit vahet.

Vasta