karteripõhi ja selle tihend

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
noosik
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Juul 2009 22:52
Asukoht: Lõunas

karteripõhi ja selle tihend

Postitus Postitas noosik » 19 Aug 2010 00:59

Tere
Küsimus selline, et milline on karteripõhja tihendi saadavus ja milleks ennast ettevalmistada selle vahetusel, nimelt paistab et selle vahel ajab õli välja.. esmapilgul tundub et tuleb esisilda eest lasta, et karteripõhja kätte saada. või on seal mingid omad nipid?
BMW 530D Touring `00a

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: karteripõhi ja selle tihend

Postitus Postitas ndrk » 19 Aug 2010 10:07

saadavus on hea.

...However, it requires dropping the front suspension cross-member which requires the engine to be supported from above.

LINK
R - stands for Racing

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: karteripõhi ja selle tihend

Postitus Postitas hellraiser » 19 Aug 2010 15:24

http://www.texasblake.com/porsche/tech/oilpan.html" onclick="window.open(this.href);return false; on ka päris hea kirjeldus koos piltidega. See käib küll Turbo kohta, kuid paljud liigutused on siiski samad. Tõenäoliselt pead lihtsalt vähem asju ära enne kruttima küljest.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Vasta