944 n/a hooratas kergemaks???

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

944 n/a hooratas kergemaks???

Postitus Postitas Ringo » 01 Mär 2006 00:23

Pos ja neg küljed?
Kui teha siis kui paljukergemaks?
Kui siis kellel lasta teha?
Kõik muu kaasnev info mis võib vajalik olla.


Ette tänades
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 01 Mär 2006 09:15

Vabalthingaval tänavaautol ei soovitaks teha. See annab küll mõne hj juurde (pöörleva massi vähenemise tõttu), aga seda vaid pööretevahemiku ülemises otsas ning alt võtab väga palju momendist ära. Tulemuseks küll lergesti pöördesseminev mootor, kuid kohaltvõtud muutuvad raskemaks.
Lisaks kõigele soovitaks ise kergemaks tehtud hooratta puhul kasutada ümber sidurikoja nn turvapuuri, juhuks kui hooratats peaks mingil põhjusel tahtma laiali lennata kas siis kehva tasakaalustamise või mõne treimisapsu pärast. Ohutum variant on osta Fidanza alumiiniumist hooratas. Väga kallid nad polegi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

henri.m
Postitusi: 8
Liitunud: 13 Veebr 2006 00:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas henri.m » 02 Mär 2006 13:20

Raceboy kirjutas:... ning alt võtab väga palju momendist ära...
Kas sellel faktil on ka mingi teaduslik põhi olemas. Minu jaoks on see täiest ebaloogiline et hooratta kergendamisega võib mingis pööretevahemikus võimsust või väänet kaotada. Sest kergeme pöörleva massiga saab ainult võita. Selle kohaltvõtu faktiga olen täiesti nõus. Raskem hooratas salvestab rohkem energiat mida saab pigaltvõtul ära kasutada.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 02 Mär 2006 22:06

Jah, sa ise ütlesidki täpselt selle "teadusliku" põhjenduse ära.
Ja ma räägin seda, mis konkreetse autoga praktikas toimub (ise järgi proovinud), mitte ei räägi raamatu- või veel hullem, vaid foorumitarkust.

EDIT: kas ta väänet kaotab või mitte, ei tea. Aga pöördemomendi kõvera tipp liigub küll ülespoole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta