Pos ja neg küljed?
Kui teha siis kui paljukergemaks?
Kui siis kellel lasta teha?
Kõik muu kaasnev info mis võib vajalik olla.
Ette tänades
944 n/a hooratas kergemaks???
Vabalthingaval tänavaautol ei soovitaks teha. See annab küll mõne hj juurde (pöörleva massi vähenemise tõttu), aga seda vaid pööretevahemiku ülemises otsas ning alt võtab väga palju momendist ära. Tulemuseks küll lergesti pöördesseminev mootor, kuid kohaltvõtud muutuvad raskemaks.
Lisaks kõigele soovitaks ise kergemaks tehtud hooratta puhul kasutada ümber sidurikoja nn turvapuuri, juhuks kui hooratats peaks mingil põhjusel tahtma laiali lennata kas siis kehva tasakaalustamise või mõne treimisapsu pärast. Ohutum variant on osta Fidanza alumiiniumist hooratas. Väga kallid nad polegi.
Lisaks kõigele soovitaks ise kergemaks tehtud hooratta puhul kasutada ümber sidurikoja nn turvapuuri, juhuks kui hooratats peaks mingil põhjusel tahtma laiali lennata kas siis kehva tasakaalustamise või mõne treimisapsu pärast. Ohutum variant on osta Fidanza alumiiniumist hooratas. Väga kallid nad polegi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Kas sellel faktil on ka mingi teaduslik põhi olemas. Minu jaoks on see täiest ebaloogiline et hooratta kergendamisega võib mingis pööretevahemikus võimsust või väänet kaotada. Sest kergeme pöörleva massiga saab ainult võita. Selle kohaltvõtu faktiga olen täiesti nõus. Raskem hooratas salvestab rohkem energiat mida saab pigaltvõtul ära kasutada.Raceboy kirjutas:... ning alt võtab väga palju momendist ära...
Jah, sa ise ütlesidki täpselt selle "teadusliku" põhjenduse ära.
Ja ma räägin seda, mis konkreetse autoga praktikas toimub (ise järgi proovinud), mitte ei räägi raamatu- või veel hullem, vaid foorumitarkust.
EDIT: kas ta väänet kaotab või mitte, ei tea. Aga pöördemomendi kõvera tipp liigub küll ülespoole.
Ja ma räägin seda, mis konkreetse autoga praktikas toimub (ise järgi proovinud), mitte ei räägi raamatu- või veel hullem, vaid foorumitarkust.
EDIT: kas ta väänet kaotab või mitte, ei tea. Aga pöördemomendi kõvera tipp liigub küll ülespoole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]