944S käsipiduri remont

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 991
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

944S käsipiduri remont

Postitus Postitas joonas » 14 Jaan 2018 13:54

Nii kaua kui minul on see auto olnud, pole mina kordagi käsipiduriga midagi teinud, kuna ei ole seda kunagi kasutanud. Ülevaatusel öeldi, et osta endale uus käsipidur, kuid lasti siiski läbi. Eelmine aasta enam ei saanud läbi, kuna nüüd oli vist tross täiesti kinni roostetanud.

Juba varem oli näha, et juhipoolne käsipidur jääb peale pealetõmbamist peale. Kui siis juhipoolset käsipiduri trossi kõri liigutasid auto all, siis tuli juhipoolne käsipidur maha.

Lahti võtmise käigus läks tross katki, kuna ainult paar trossi soont ei olnud veel läbi roostetanud.

Pilt

Läbi roostetas ja jäi kinni siis rattapoolne trossi ots. Teine pool väga ilus ja korralik. Rattapoolne trossi otsa kinnitus oli mõlemal pool täiesti kinni. Mina kasutasin gaasipõletit ja ajasin kuumaks, siis sain kinnituse "pulga" kätte.

944S varuosa koodid

Käsipiduri tross lühike (juhi pool) 951.424.071.02
Käsipiduri tross pikk 951.424.072.02

Kuna ei leidnud käsipiduri remondi kohta häid pilte, siis panen oma kogemused siia kirja.

See koht, mis läbi roostas on selle koha peal, kus trossi metallist otsik läheb alumiiniumist õõtsa sisse. Juhi pool oli see metallots lahti, kuid teisel pool täiesti sisse oksüdeerunud. Seal sain kätte kruvikeeraja otsa õõtsa ja selle metallotsiku ääre vahele lüües.

Kuna klotsid olid reguleeritud ketta lähedale ja auto oli seisnud, siis ei tahtnud ketas klotside pealt maha tulla ja suutsin klotsi hoidmise vedrud ühel pool puruks tõmmata. Tegin selle kohta varuosade ostu teema.

Teisel pool keerasin klotside reguleerija tagasi ja seal tuli ketas ilusti maha.

Vasta