Kütust on, sädet on, kuid käima ei lähe
Postitatud: 03 Veebr 2020 03:04
Probleem siis 944S-iga.
5. jaanuaril vahetasin autol starteri ja peale seda läks auto käima. Pikalt ei lasknud käia, kuid kõik tundus normaalne.
31. jaanuaril üritasin autot käivitada, mootor käis ringi, kuid üldse ei lubanud. Auto seisis väljas.
Nädalavahetusel kontrollisin järgnevat.
Käivitamisel tahhomeeter hüppab.
Käivitamisel on kõikidel süüteküünaldel säde olemas.
Peale käivitamist on küünlad märjad, bensiiniga koos, seega bensiini satub silindrisse. Summutist on ka tunda bensiini haisu.
Kui võtan pihustitelt pistikud maha, kuivatan küünlad ja siis käivitan, siis küünlad jäävad kuivaks. Selle alusel väidan, et pihustid ei leki ilma aju käsuta.
Võtsin jagaja kaane maha ja puhastasin igaks juhust ka seest ära, et säde oleks võimalikult hea.
Hammasrihm on peal, ajastusmärke veel ei kontrollinud.
Ühes silindris kontrollisin ka kompressiooni, oli kuskil 12 bar-i.
Ühtegi suurt sisselaske leket mina hetkel ei näe.
Mind hämmastab just see, et üldse ei luba, ei ole ühtegi häält. Nii nagu küünlajuhtmed oleksid kõikidelt silindritelt maha võetud.
Kas keegi oskab midagi pakkuda?
Üritan leida bensiinirõhu mõõtmiseks ülemineku. Liiga suur rõhk peaks takistama pihustitel avanemist. Ma ei tea, kas liiga madal rõhk võib takistada bensiini süttimist.
5. jaanuaril vahetasin autol starteri ja peale seda läks auto käima. Pikalt ei lasknud käia, kuid kõik tundus normaalne.
31. jaanuaril üritasin autot käivitada, mootor käis ringi, kuid üldse ei lubanud. Auto seisis väljas.
Nädalavahetusel kontrollisin järgnevat.
Käivitamisel tahhomeeter hüppab.
Käivitamisel on kõikidel süüteküünaldel säde olemas.
Peale käivitamist on küünlad märjad, bensiiniga koos, seega bensiini satub silindrisse. Summutist on ka tunda bensiini haisu.
Kui võtan pihustitelt pistikud maha, kuivatan küünlad ja siis käivitan, siis küünlad jäävad kuivaks. Selle alusel väidan, et pihustid ei leki ilma aju käsuta.
Võtsin jagaja kaane maha ja puhastasin igaks juhust ka seest ära, et säde oleks võimalikult hea.
Hammasrihm on peal, ajastusmärke veel ei kontrollinud.
Ühes silindris kontrollisin ka kompressiooni, oli kuskil 12 bar-i.
Ühtegi suurt sisselaske leket mina hetkel ei näe.
Mind hämmastab just see, et üldse ei luba, ei ole ühtegi häält. Nii nagu küünlajuhtmed oleksid kõikidelt silindritelt maha võetud.
Kas keegi oskab midagi pakkuda?
Üritan leida bensiinirõhu mõõtmiseks ülemineku. Liiga suur rõhk peaks takistama pihustitel avanemist. Ma ei tea, kas liiga madal rõhk võib takistada bensiini süttimist.