Tore kui otsingut kasutatakse ja selline küsimus täpselt õige teema all küsitakse, nii et laske edasi.rosco kirjutas:Vana teema ülesse kaevamine,aga jah.
Tagasild & kardaan...
Re: Tagasild & kardaan...
Re: Tagasild & kardaan...
Kui kasti poolses otsas see ava,kust annab võlle ühendavat jublakat keerata on suurem ja kandilisema/ovaalsema kujuga siis uuema tüübi kardaan? Vanema tüübi omal väiksem ringi kujuline see ava?
Beezil kerel oli ka kardaan koos sillaga all. Igatahes hakkasin täna kasti alla panema selle nö. uuema tüübi kardaani külge ja ülla ülla,kardaani võll on liiga kastipoolses otsas. Kas julgen võtta puutüki ja kuvalda? Et seda õigesse asendisse lüüa? Ei hakanud lampi lahmima.
Beezil kerel oli ka kardaan koos sillaga all. Igatahes hakkasin täna kasti alla panema selle nö. uuema tüübi kardaani külge ja ülla ülla,kardaani võll on liiga kastipoolses otsas. Kas julgen võtta puutüki ja kuvalda? Et seda õigesse asendisse lüüa? Ei hakanud lampi lahmima.
Re: Tagasild & kardaan...
No ma olen kasutanud nii uusi kui vanu igat sorti kastidega ja on sobinud, v.a. Getragi kastid.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: Tagasild & kardaan...
Jah, kardaani võll liigub vahel laagrites ja omal on juhtunud et se veidi kasti maha võtmisel kaasa tuleb. (Tagasi võib ikka ettevaatlikult koputada kui läheb (st et kui pole siduri kettast veel välja tulnud) Selles osas on sul kah õigus et vanemal on väiksem ümar auk ja uuemal suurem ka kandiline. Ise olen porschel Kasti alt ära võtnud rohkem kui 10x ja sama palju ka alla pannud ...aga meeldima ei ole se töö senini hakanud.
Re: Tagasild & kardaan...
Eks siis proovin koputada seda. Nii palju kui väikse haamri ja laua jupiga auto alt susida sain,ei liikunud asi.