Uued hääled mootoris 944S
Nukkvõllide hambad, st need, kus peal kett jookseb?
944S-i mootorit sa ei leia, lihtsam on leida S2 mootor.
Ei tea, kui suur nö "aretamise" fänn sa oled, aga soovitan nukkvõllidega ette võtta modifikatsioon, mis elimineerib ketipinguti. See eeldab kahe väljalaskenuka kasutamist. Kui sa ei taha seda ette võtta ja teise mootori teed lähed, oleks sinu väljalaskenukale ise huviline.
Ilmselt on sul vaja ka teist mootoriplokki või olemasolevale uued hülsid sisse osta ning uued kolvid samuti. Väntvõlli annab lihvida 99% protsendi tõenäosusega (kui ovaalsus liiga suur juba pole).
944S-i mootorit sa ei leia, lihtsam on leida S2 mootor.
Ei tea, kui suur nö "aretamise" fänn sa oled, aga soovitan nukkvõllidega ette võtta modifikatsioon, mis elimineerib ketipinguti. See eeldab kahe väljalaskenuka kasutamist. Kui sa ei taha seda ette võtta ja teise mootori teed lähed, oleks sinu väljalaskenukale ise huviline.
Ilmselt on sul vaja ka teist mootoriplokki või olemasolevale uued hülsid sisse osta ning uued kolvid samuti. Väntvõlli annab lihvida 99% protsendi tõenäosusega (kui ovaalsus liiga suur juba pole).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Pole ise toonud, aga muidu tuuakse nii lõunanaabritelt, kui Soomest, ja pole hullu midagi. Peab mingi paber olema, et oled ostnud asja, mitte kuskilt vaikselt ära hiivanud vms
Mis mootori leidsid, S'i või S2 oma?
Mis mootori leidsid, S'i või S2 oma?
joonas kirjutas:Võibolla tuleb mootorile Soome järgi minna. Võiks mootori ise pagassis ära tuua, kuid kuidas toll sellele vaatab. Kas keegi on vedanud mootorit üle lahe?
Vaadatakse, et osa mootorist on tagaistmel, ei tea mis nägu tehakse?
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Üldiselt ei ole soomest tuues mitte kui midagi takistavat. Euro liidu piirides ei vaadata isegi autosse mitte nagu pole ka tollil midagi öelda, kuna EL´i piires pole tollimaksu ja seda enam, et asi on kasutatud, aga puhtalt formaalsusest võiksid ostumüügi lepingu teha, ehk annab sulle kindlama tunde kui kõhkled
Nonii, mootor Eestisse tiritud. Näeb välja parem, kui minu endine, kuid väntvõlli seisukorra kontrollimine alles käib (väntvõll tuleb veel pinki panna ja vaadata kas temast ka asja saab).
Siin mõned pildid silindriseintest. Kas kellelgi on kogemusi, et öelda kuidas need seinad on???
http://joonas.pri.ee/gallery/thumbnails.php?album=24
Pildil on ka ketipinguti, mis oli juba katki minemas. Imelik on see, et minekul on alumine plastik tükk. Minu enda mootoril oli see alumine klots leedukatel vist "käsitööringis" ise valmistatud, a'la noaga nikerdatud
Seega läks ka minul see alumine klots või mõlemad.
Luky me
Siin mõned pildid silindriseintest. Kas kellelgi on kogemusi, et öelda kuidas need seinad on???
http://joonas.pri.ee/gallery/thumbnails.php?album=24
Pildil on ka ketipinguti, mis oli juba katki minemas. Imelik on see, et minekul on alumine plastik tükk. Minu enda mootoril oli see alumine klots leedukatel vist "käsitööringis" ise valmistatud, a'la noaga nikerdatud
Seega läks ka minul see alumine klots või mõlemad.
Luky me
Nende alumiiniumplokkide taastamiseaga pidavat tegelema R-koneistus
http://www.ihalines.fi/r/
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3540&page=2
Soomlased rääkisid mindagi 400 eurost või siis 700 eurot. Ainult alusili taastamine peaks maksma 400 eurot, kuid pole ise küsinud.
To Raceboy
Mida sa seal Motodoktoris teha lasid ja mis hinnaklass tööl oli?
http://www.ihalines.fi/r/
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3540&page=2
Soomlased rääkisid mindagi 400 eurost või siis 700 eurot. Ainult alusili taastamine peaks maksma 400 eurot, kuid pole ise küsinud.
To Raceboy
Mida sa seal Motodoktoris teha lasid ja mis hinnaklass tööl oli?
Viimati muutis joonas, 01 Dets 2006 11:58, muudetud 1 kord kokku.
Motodoktoris lasin kunagi väntvõlli lihvida ja plokki puurida. Töö kvaliteedil polnud viga, aga hind oli küll päris taevast võetud (loe: jube kallis). Odavam on R-Koneistos lasta teha.
Ise olen seni paar väntvõlli lasknud lihvida Kullo spordiklubi kõrval olevas töökojas Mustamäe teel. Hind normis ja töö IMO väga hea.
Need seinad on küll head, see rant üleval on täiesti tavaline.
Ise olen seni paar väntvõlli lasknud lihvida Kullo spordiklubi kõrval olevas töökojas Mustamäe teel. Hind normis ja töö IMO väga hea.
Need seinad on küll head, see rant üleval on täiesti tavaline.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]