944 Genekas jamab
944 Genekas jamab
Olen siis nii värske porsche omanik kui ka foorumiliige. Oman siis nüüdsest 85 aasta 944.
Probleemist siis, genekas madalatel pööretel ei lae, st aku tuli põleb, kui tõsta pöördeid hakkab tuli vaikselt kustuma ning umbes 4000 ja natuke üle kustub akutuli ära.
Oskab keegi nõu anda?
Probleemist siis, genekas madalatel pööretel ei lae, st aku tuli põleb, kui tõsta pöördeid hakkab tuli vaikselt kustuma ning umbes 4000 ja natuke üle kustub akutuli ära.
Oskab keegi nõu anda?
puhasta genekas ära ja vaata egas ei ole harjad kulunud kui see ei aita vaheta pingeregulaator ja kui see ka ei aita tuleb sul genekaga kuskile töökotta minna ja ära lasta kontrollida,kas asi genekas või hoopis akkus,endal oli sama jama,et genekas ei laadinud aga puhastasin geneka ja vahetasin pingeregulaatori ja nüüd töötab väga normilt
Don`t drive faster than your angel can fly!
Esimese asjana võid kohe uue pingeregulaatori ja uue rihma osta ning geneka maha kiskuda. Uus massijuhe genekast mootorisse ka paha ei tee.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 944 Genekas jamab
Nõuandeid kontrollimiseks on juba antud, kuid mul natuke OT küsimus. Kas ostsid selle punase auto24-s olnud isendi ära?Laisu kirjutas:Olen siis nii värske porsche omanik kui ka foorumiliige. Oman siis nüüdsest 85 aasta 944.
Probleemist siis, genekas madalatel pööretel ei lae, st aku tuli põleb, kui tõsta pöördeid hakkab tuli vaikselt kustuma ning umbes 4000 ja natuke üle kustub akutuli ära.
Oskab keegi nõu anda?
See on tavaline Boschi pingeregulaator, mida kasutatakse ilmselt 80% saksa autodest. Poest saab seda olenevalt tootjast (Hyco, Bosch ise), vajaliku laadepinge suurusest jne olenevalt hinnaga 130-500kr.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
siin siis hinnad näha ja pole väga kallid täiesti normaalsed
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =&search=1
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =&search=1
Don`t drive faster than your angel can fly!
lõpuks leidsin aega ja sain asja laiali, harjad vaja ka ära vahetada need suht otsakorral ja kui juba asi laiali on.... aga küsimus siis selle pingeregulaatori kohta, et kahjuks ei ole vanal ükski pealolev kiri loetav ja ei tea mis pingega asi osta, samas aga see kaadervärk kus need harjad (tabletid) on on kirjas et 14V, kas siis ostan uue pingeregulaatori ka 14V? Ise ei tea elektrist eriti midagi, sellest ka selline loll küsimus
ja seda ka veel, et kui mul praegu siis 14V, et mida see muudab kui panna nt. 14.5? et kas laeb paremini või mis? ja kas üldse tohib panna?
ja seda ka veel, et kui mul praegu siis 14V, et mida see muudab kui panna nt. 14.5? et kas laeb paremini või mis? ja kas üldse tohib panna?
Tunnen natuke kaasa ja soovin edu. Tõmba manualid ja anna "tuld".
http://www.cannell2.co.uk/Manuals.htm
Pane ikka selline, mis originaalis oli kui võimalik. Kui laed liiga suure pingega siis saab aku ära keeta, kuid selle poole voldi vahega vast mitte. Genekad on porgedel ka erineva võimsusga sõltub tarbijate arvust ja võimsusest e. palju elektrividinaid autos on.
http://www.cannell2.co.uk/Manuals.htm
Pane ikka selline, mis originaalis oli kui võimalik. Kui laed liiga suure pingega siis saab aku ära keeta, kuid selle poole voldi vahega vast mitte. Genekad on porgedel ka erineva võimsusga sõltub tarbijate arvust ja võimsusest e. palju elektrividinaid autos on.
pole vaja minule kaasa tunda, vaid mu rahakotile mulle meeldib ehitada
aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?
et kas see must junn vist see pinge regulaator?
aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?
et kas see must junn vist see pinge regulaator?
Pinge regulaator on see kus on need tabletid sees on,need on tegelikult harjad ja ta on kahe kruviga kinni,mis se teine on mis ühe kruvi ja juhtmega seda ma kahjuks ka ise ei tea...Laisu kirjutas:pole vaja minule kaasa tunda, vaid mu rahakotile mulle meeldib ehitada
aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?
et kas see must junn vist see pinge regulaator?
aga see on pingeregulaator vähemalt poest küsides anti selline,pildil olev on küll see mis ennem peal oli
Don`t drive faster than your angel can fly!
See must asi, mis ühe kruviga kinni ja millel üks juhe välja tuleb on kondensaator. Seda pole vaja praegu torkida.Laisu kirjutas: aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?
et kas see must junn vist see pinge regulaator?
Tabletiks kutsutakse seda valged plastosa, millel reeglina must ümmargune transistor peal ja harjad küljes.