944 Genekas jamab

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

944 Genekas jamab

Postitus Postitas Laisu » 05 Juul 2006 22:41

Olen siis nii värske porsche omanik kui ka foorumiliige. Oman siis nüüdsest 85 aasta 944.

Probleemist siis, genekas madalatel pööretel ei lae, st aku tuli põleb, kui tõsta pöördeid hakkab tuli vaikselt kustuma ning umbes 4000 ja natuke üle kustub akutuli ära.

Oskab keegi nõu anda?

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 05 Juul 2006 23:03

puhasta genekas ära ja vaata egas ei ole harjad kulunud kui see ei aita vaheta pingeregulaator ja kui see ka ei aita tuleb sul genekaga kuskile töökotta minna ja ära lasta kontrollida,kas asi genekas või hoopis akkus,endal oli sama jama,et genekas ei laadinud aga puhastasin geneka ja vahetasin pingeregulaatori ja nüüd töötab väga normilt
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 06 Juul 2006 08:05

Esimese asjana võid kohe uue pingeregulaatori ja uue rihma osta ning geneka maha kiskuda. Uus massijuhe genekast mootorisse ka paha ei tee.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 06 Juul 2006 08:21

Kui tõstad pöörded üle 4000, kas siis jääb genekas ka pärast pöörete uuesti langemist laadima või hakkab jälle aku tuli põlema?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: 944 Genekas jamab

Postitus Postitas laur4 » 06 Juul 2006 08:24

Laisu kirjutas:Olen siis nii värske porsche omanik kui ka foorumiliige. Oman siis nüüdsest 85 aasta 944.

Probleemist siis, genekas madalatel pööretel ei lae, st aku tuli põleb, kui tõsta pöördeid hakkab tuli vaikselt kustuma ning umbes 4000 ja natuke üle kustub akutuli ära.

Oskab keegi nõu anda?
Nõuandeid kontrollimiseks on juba antud, kuid mul natuke OT küsimus. Kas ostsid selle punase auto24-s olnud isendi ära?

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 06 Juul 2006 18:23

peale pöörete langemist hakkab ikka tuli uuesti põlema. A kust seda uut pinge reglaatorit saab ja mis hinnaga see umbes on?

jah, ostsin selle punase mis ka auto24-s müügis oli. kuna nii meeletult just see mudel meeldib, siis ei suutnud keelduda, eks ta tööd tahab palju saada, aga on ka seda väärt.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 06 Juul 2006 20:20

See on tavaline Boschi pingeregulaator, mida kasutatakse ilmselt 80% saksa autodest. Poest saab seda olenevalt tootjast (Hyco, Bosch ise), vajaliku laadepinge suurusest jne olenevalt hinnaga 130-500kr.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 06 Juul 2006 20:40

siin siis hinnad näha ja pole väga kallid täiesti normaalsed
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =&search=1
Don`t drive faster than your angel can fly!

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 08 Juul 2006 17:38

lõpuks leidsin aega ja sain asja laiali, harjad vaja ka ära vahetada need suht otsakorral ja kui juba asi laiali on.... aga küsimus siis selle pingeregulaatori kohta, et kahjuks ei ole vanal ükski pealolev kiri loetav ja ei tea mis pingega asi osta, samas aga see kaadervärk kus need harjad (tabletid) on on kirjas et 14V, kas siis ostan uue pingeregulaatori ka 14V? Ise ei tea elektrist eriti midagi, sellest ka selline loll küsimus :P

ja seda ka veel, et kui mul praegu siis 14V, et mida see muudab kui panna nt. 14.5? et kas laeb paremini või mis? ja kas üldse tohib panna?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Juul 2006 18:55

Tunnen natuke kaasa ja soovin edu. Tõmba manualid ja anna "tuld".

http://www.cannell2.co.uk/Manuals.htm

Pane ikka selline, mis originaalis oli kui võimalik. Kui laed liiga suure pingega siis saab aku ära keeta, kuid selle poole voldi vahega vast mitte. Genekad on porgedel ka erineva võimsusga sõltub tarbijate arvust ja võimsusest e. palju elektrividinaid autos on.

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 09 Juul 2006 12:58

pole vaja minule kaasa tunda, vaid mu rahakotile :P mulle meeldib ehitada :P

aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?

et kas see must junn vist see pinge regulaator?

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 09 Juul 2006 13:29

Laisu kirjutas:pole vaja minule kaasa tunda, vaid mu rahakotile :P mulle meeldib ehitada :P

aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?

et kas see must junn vist see pinge regulaator?
Pinge regulaator on see kus on need tabletid sees on,need on tegelikult harjad ja ta on kahe kruviga kinni,mis se teine on mis ühe kruvi ja juhtmega seda ma kahjuks ka ise ei tea...
aga see on pingeregulaator vähemalt poest küsides anti selline,pildil olev on küll see mis ennem peal oli
Pilt
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 09 Juul 2006 20:02

Laisu kirjutas: aga kle selline asi veel, kindluse mõttes küsin, et mis on mis - see väike must junn, 1 kruviga oli kinni ja 1 juhe tuleb sealt välja ka.
Teine asi on see kus need tabletid sees on, selline valge plastik korpusega ning kinni 2 kruviga?

et kas see must junn vist see pinge regulaator?
See must asi, mis ühe kruviga kinni ja millel üks juhe välja tuleb on kondensaator. Seda pole vaja praegu torkida.
Tabletiks kutsutakse seda valged plastosa, millel reeglina must ümmargune transistor peal ja harjad küljes.

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 13 Juul 2006 18:34

asi korras, vähemalt tundub nii :) vahetatud sai siis see pinge reg.
tnx kõigile kes nõu andsid:)

Vasta