944 sidur

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

944 sidur

Postitus Postitas Laisu » 13 Juul 2006 23:57

niih, kahju küll aga tuleb ette võtta siduri vahetus, nimelt libiseb asi ikka mõnusalt, sõidab veel, aga kohapealt nii ära ei saa et ratas all ringi käiks, et nuh, nö kumm viliseks.

mida siis soovitate, uut vist ei kannata osta, see oli mingi natu üle 6k, aga on kogemusi selle ketta taastamisega, pidurimeistris ntx. et kuda see asi kestab?

ahjaa, ja äkki keegi kes on sidurit lammutanud viitsib rääkida mingist töö järjekorrast, et millest alustada jne, kas on mingeid nippe või asju millega peab ettevaatlik olema, ei ole lihtsalt kunagi ühelgi autol siduriga jamanud millel on käigukast tagasilla juures.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 944 sidur

Postitus Postitas hellraiser » 14 Juul 2006 00:28

Laisu kirjutas:niih, kahju küll aga tuleb ette võtta siduri vahetus, nimelt libiseb asi ikka mõnusalt, sõidab veel,
mida siis soovitate, uut vist ei kannata osta, see oli mingi natu üle 6k, aga on kogemusi selle ketta taastamisega, pidurimeistris ntx.
Oleneb milline sidur sul seal sees on, aga üldiselt on 944 tehasesiduriketas kummist ketastega, mitte vedrudega. Mis olukorras need kettad on, enamjaolt määravad selle ketta eluea. Kui need kummid on ilusti korras, saad vabalt viia Pidurimeistri juurde ja lasta taastada. Ise selle ära teinud ning sidur toimis pärast ilusti. Siitsamast foorumist Alman nimelise kasutaja käest võid uurida, et kas tal on olnud siduriga veel jamasid, sest tema autol on taastatud ketastega sidur sees.

Ülidslet on olemas ka vedrudega asenduskettad, mis peaksid olema ka natuke odavamad. Eestist leida korralike kummiketastega sidurit on suhteliselt raske ülesanne, kui vähegi võimalik, siis vajadusel tee see kulutus ära ningi lase sisse panna uus ketas, muidu võib olla, et pead peatselt uuesti selle vahetuse ette võtma.

Mida aga sidurivahetuse juures pead silmas pidama, on see, et see on üks päris pikk protseduur, aga iseenesest ei tohiks seal olla midagi võimatut.

Selle järgi saad kontrollida sidurit: http://clarks-garage.com/shop-manual/clutch-03.htm ning http://clarks-garage.com/shop-manual/clutch-01.htm on ka vahetus ära kirjeldatud.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1390
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Juul 2006 06:43

Üldine soovitus kogenud Porsche-meestelt on, et kui vähegi võimalik, viska see kummileevendiga ketas metsa ja osta vedrudega asemele!
Kohaltvõttu see ei halvenda kuidagi, aga ketta eluiga on oluliselt pikem (oleneb muidugi sinu sõidustiilist).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 911 SC
'78 924 Carrera GT projekt
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 14 Juul 2006 18:09

oh jummel, krt mai kujutanud ette et see niipikk töö on, a pole midagi teha, tuleb ette võtta see. Tööjuures omega siduri vahetus 40 mintsa...porschel siis 16h, nojah. aga eks ma siis vaatan mis teen kui ketas lauapeal, et kuda need kummipuksid on. a üks porsche mees rääkis et need kettad mis selle kummileevendiga, et need kummipuksid on ka lihtsalt kinni keevitatud kui on läbi läinud, et leevendust ei aga ei pidanud midagi hullu olema. Oskab seda äkki keegi kommenteerima?

ja see vedrudega ketas, mis autooma sinna sobib siis?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 14 Juul 2006 20:44

Laisu kirjutas:on ka lihtsalt kinni keevitatud kui on läbi läinud, et leevendust ei aga ei pidanud midagi hullu olema. Oskab seda äkki keegi kommenteerima?

ja see vedrudega ketas, mis autooma sinna sobib siis?
See keevitamine on nii ja naa. Nii palju kui ma olen kuulnud, siis need väga kaua ei kesta. Samuti peaks see käiguvahetust muutma viletsamaks, sest ei anna mingit lõtku.

Aga sobib sinna lihtsalt aftermarket toode, ongi mõeldud just sellel autole.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 17 Juul 2006 09:03

Kinnikeevitamisel lõigatakse see kummiosa üldse ära. Kestvusega on nii, nagu ise teed. Endal läks esimene kord suht varsti laiali, kuid teine kord korralikumalt tehes jäi pidama. Mugavuse huvides tegelen aga nüüd isegi vedrudega ketta otsinguga.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 991
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Juul 2006 17:12

http://www.vertexauto.com/index.php?pg= ... ail&sk=677
Clutch Disc, Power Friction
Your Price $ 199.00

Netikuller kaudu tellides tuli lõpphinnaks 4172.20 EEK

Keevitamine ON porno. Siis saab ka käigukast rohkem tappa.

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 445
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 18 Juul 2006 17:27

automotionis on isegi 928 S4 ketas odavam ($159.95) :shock:

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 24 Juul 2006 02:14

Automotionis on täitsa olemas 944 vedrudega ketas: http://www.automotion.com/productpage.a ... g+Disc+944

Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 991
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 24 Juul 2006 13:13

hellraiser kirjutas: Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.
Palju siis postimaks on ja kaua jupid tulevad?

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 24 Juul 2006 18:21

hellraiser kirjutas:Automotionis on täitsa olemas 944 vedrudega ketas: http://www.automotion.com/productpage.a ... g+Disc+944

Saadavad otse Eestisse, mingit jama ei ole. Ise sealt paar korda asju tellinud ja kõik tuleb kenasti kohale.


jube hea hinnaga on küll, aga jah, palju see postimaks tuleb?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 24 Juul 2006 19:51

Ei oska täpselt hinnata, et kui palju see ketas kaaluda võiks, aga võtsin praegu umbes 5 kg paki kaaluks ja siis tuleb postimaks umbes 50 taala. Lisaks tuleb siis siin maksta tollimaksud - peaks olema 18% käibemaks ning 2,7% kolmanda riigi tollimaks. Lisaks Eesti Posti teenustasu 58 krooni.
USA postikulu saab kalkuleerida siit: http://ircalc.usps.gov/
Performance Products (Automotioni osa) kasutab Global Express Mail-i, seega võib eeldada, et ka Automotion seda teeb.
Tellimuse andsin sisse 28.06 ja kohal oli 14.07. Arvestada tuleb ka seda, et nad panevad alati pakki ka oma kataloogi ning see kaalub ka mõned sajad grammid.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: 944 sidur

Postitus Postitas ndrk » 13 Aug 2009 20:05

värskendan vanat teemat.

Soodne sidur 944-le:

osta Ford Bronco II siduriketas, puuri (tsentri kinnituse)needid välja

Pilt

Lase teha spacerid..

Pilt

Needi kokku

Pilt
voila......


Kui spacerite valmstamine tundub tuumateadus, tee spacerid kruvi/seibide/poltidega

Pilt

Pilt

Bronco II ketas sobib 924S ja 944
R - stands for Racing

HendrikN
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Juul 2012 02:02
Asukoht: Tartu

Re: 944 sidur

Postitus Postitas HendrikN » 31 Mär 2015 15:43

Vast sobib teemaga kokku: 944 sõiduajal käik sees sõites siduri juurest tuleb mingi undamine, eriti kui gaasi maha laseb. Sidur alla vajutades kaob heli ära, kohapeal ei unda. Survelaager ?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 991
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: 944 sidur

Postitus Postitas joonas » 03 Apr 2015 17:40

HendrikN kirjutas:Vast sobib teemaga kokku: 944 sõiduajal käik sees sõites siduri juurest tuleb mingi undamine, eriti kui gaasi maha laseb. Sidur alla vajutades kaob heli ära, kohapeal ei unda. Survelaager ?
Vaata "Troubleshooting" alajotuse all olevaid punkte http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... .htm#tango

Kui kohapeal sidur üleval või all undamist ei ole, siis ei tohiks siduri survelaager olla, kuna sidurit alla vajutades koormad seda laagrit ja lahti lastes võtad koormuse maha.

Kas autol on kummist keskosaga sidur? Kui käigukast ei unda, siis selguse saab siis, kui sidur lahti võtta.

Vasta