944 sööb öli

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

944 sööb öli

Postitus Postitas Henri » 08 Aug 2006 01:10

Kiirendamisel ajab summutist kövasti suitsu ka välja.
Kas öli satub siis mootorisse sisse kuskilt?

Sai enne hiiumaa trippi ölid vahetatud ja nüüd viskas jälle engine oil ette.
öli vardas ka suht miinimumil

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Aug 2006 09:12

Pakuks kas
1. kolvirõngad või kriibitud silindriseinad.
2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.

Kas suits on sininine?

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 08 Aug 2006 11:48

Suht sinine jah.

Turbota 944 on

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 08 Aug 2006 11:57

joonas kirjutas:2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.
OT, aga turbo sööb õli by default, see pole otseselt kuidagi lekkega pistmist, lihtsalt sellised need turbo mootorid ongi.
See tähendab muidugi seda, et pead mõnuga kogu aeg tallama ;)
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Aug 2006 11:58

Kui on võimalik siis tee kompressiooni test. Veel parem kui keegi kes on asjaga kursis teeks seda.
On veel leakdown test. See peaks ka olukorda silindris näitama. Kuid sellest ei oska täpsemalt rääkida.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Aug 2006 11:59

hellraiser kirjutas:
joonas kirjutas:2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.
OT, aga turbo sööb õli by default, see pole otseselt kuidagi lekkega pistmist, lihtsalt sellised need turbo mootorid ongi.
See tähendab muidugi seda, et pead mõnuga kogu aeg tallama ;)
Ma ei räägi väikesest kulust, ikka nii, et õli kohe "lendab".

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 08 Aug 2006 15:11

Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Aug 2006 15:19

coupe924 kirjutas:Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.
Siis suitseb reeglina käivitamisel. Klapisääretihendite vahetamiseks võetakse ka üldiselt plokikaas maha. Siis on vaja ka plokikaane tihendit. Plokikaane tihendit sisaldavas komplektis peaks olema ka klapisääre tihendid. Ning kuidas sa testid klapisääretihendeid? Kui kompressioon on ok siis võib tegu olla tõesti klapisääretihenditega. Ja mis on Porsche juures üldse odav?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Aug 2006 15:22

Minu mootor sõi ka õli, kuid ei suitsenud kogu aeg. Suitsu lõi käiguvahetustel. Milles viga ei oska öelda kuna praegu on selgunud, et plokk on kriibitud, väntvõll pekkis, õlipump pekkis jne. Ehk mootor täiesti pekkis.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Aug 2006 20:20

Kas se õli söömine, sumpast lendamine jne tuli järsku? Minuteada said korras auto ja ei usu et tegu kulumisest tingitud probleemiga, lasid kuidagi jahedaks ikka asja :? Vb te ei usu mind aga lahja segu võib ka vabalthingaval autol kolvi sulatada ja sümptomid on samad (Kogesin seda kunagi ühel autol ja selle põhjustas perses pihusti)

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 08 Aug 2006 22:51

Rz arvas ka, et ehk on klapisääre tihendid.
Ja see asi oli tal ka varem, ütles, et valas ise ka paar korda öli juurde
Mis selle tihendite komplekti hind on?

Homme uurin rohkem millal ja palju suitseb

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 09 Aug 2006 11:20

Suitseb suurtel pööretel käiku vahetades, ise arvasin päris mitmel põhjusel et tegu klapisääre tihenditega mis vahepeasest seismisest tingituna kõvaks on tõmbunud ja seetõttu enam õli niihästi kinni ei pea...

Ei oska nagu sõidustiile võrrelda aga endal see õlikulu niisuur kindlasti ei olnud (samas vbla asi selles et sõitsin enamus maad maanteel ning seal pöörded niikõrgele ei jõua)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Aug 2006 11:40

Siis kisub klapisääre tihendite poole küll. Plokikaane tihendite komplekt, mis peaks sisaldama ka klapisääre tihendeid maksab umbes 2000 eeku + transport. Viktor Reinz teeb neid komplekte, kuid eestis ei too neid nagu keegi eriti maale.

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 14 Aug 2006 11:32

Aga ehk saaks mingi lingi kust õige asja saaks tellida :wink:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Aug 2006 11:50

Klapisääre tihendeid saab ilma kaant maha kiskumata ka vahetada, selleks tuleb silindrisse suruõhku lasta, et klapp sisse ei kukuks.
P951RS tegi seda hiljuti täpselt samamoodi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta