1. leht 3-st

944 sööb öli

Postitatud: 08 Aug 2006 01:10
Postitas Henri
Kiirendamisel ajab summutist kövasti suitsu ka välja.
Kas öli satub siis mootorisse sisse kuskilt?

Sai enne hiiumaa trippi ölid vahetatud ja nüüd viskas jälle engine oil ette.
öli vardas ka suht miinimumil

Postitatud: 08 Aug 2006 09:12
Postitas joonas
Pakuks kas
1. kolvirõngad või kriibitud silindriseinad.
2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.

Kas suits on sininine?

Postitatud: 08 Aug 2006 11:48
Postitas Henri
Suht sinine jah.

Turbota 944 on

Postitatud: 08 Aug 2006 11:57
Postitas hellraiser
joonas kirjutas:2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.
OT, aga turbo sööb õli by default, see pole otseselt kuidagi lekkega pistmist, lihtsalt sellised need turbo mootorid ongi.
See tähendab muidugi seda, et pead mõnuga kogu aeg tallama ;)

Postitatud: 08 Aug 2006 11:58
Postitas joonas
Kui on võimalik siis tee kompressiooni test. Veel parem kui keegi kes on asjaga kursis teeks seda.
On veel leakdown test. See peaks ka olukorda silindris näitama. Kuid sellest ei oska täpsemalt rääkida.

Postitatud: 08 Aug 2006 11:59
Postitas joonas
hellraiser kirjutas:
joonas kirjutas:2. kuskil on silma jäänud, et õli võib turbotel lekkida ka turbost.
OT, aga turbo sööb õli by default, see pole otseselt kuidagi lekkega pistmist, lihtsalt sellised need turbo mootorid ongi.
See tähendab muidugi seda, et pead mõnuga kogu aeg tallama ;)
Ma ei räägi väikesest kulust, ikka nii, et õli kohe "lendab".

Postitatud: 08 Aug 2006 15:11
Postitas coupe924
Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.

Postitatud: 08 Aug 2006 15:19
Postitas joonas
coupe924 kirjutas:Äkki ikka hakkaks odavamatest asjadest pihta... ehk on vaid klapisääre tihendid kõvaks tõmbund, või veel hullem ... mõni lausa lahkund.
Siis suitseb reeglina käivitamisel. Klapisääretihendite vahetamiseks võetakse ka üldiselt plokikaas maha. Siis on vaja ka plokikaane tihendit. Plokikaane tihendit sisaldavas komplektis peaks olema ka klapisääre tihendid. Ning kuidas sa testid klapisääretihendeid? Kui kompressioon on ok siis võib tegu olla tõesti klapisääretihenditega. Ja mis on Porsche juures üldse odav?

Postitatud: 08 Aug 2006 15:22
Postitas joonas
Minu mootor sõi ka õli, kuid ei suitsenud kogu aeg. Suitsu lõi käiguvahetustel. Milles viga ei oska öelda kuna praegu on selgunud, et plokk on kriibitud, väntvõll pekkis, õlipump pekkis jne. Ehk mootor täiesti pekkis.

Postitatud: 08 Aug 2006 20:20
Postitas jeff01
Kas se õli söömine, sumpast lendamine jne tuli järsku? Minuteada said korras auto ja ei usu et tegu kulumisest tingitud probleemiga, lasid kuidagi jahedaks ikka asja :? Vb te ei usu mind aga lahja segu võib ka vabalthingaval autol kolvi sulatada ja sümptomid on samad (Kogesin seda kunagi ühel autol ja selle põhjustas perses pihusti)

Postitatud: 08 Aug 2006 22:51
Postitas Henri
Rz arvas ka, et ehk on klapisääre tihendid.
Ja see asi oli tal ka varem, ütles, et valas ise ka paar korda öli juurde
Mis selle tihendite komplekti hind on?

Homme uurin rohkem millal ja palju suitseb

Postitatud: 09 Aug 2006 11:20
Postitas Rz
Suitseb suurtel pööretel käiku vahetades, ise arvasin päris mitmel põhjusel et tegu klapisääre tihenditega mis vahepeasest seismisest tingituna kõvaks on tõmbunud ja seetõttu enam õli niihästi kinni ei pea...

Ei oska nagu sõidustiile võrrelda aga endal see õlikulu niisuur kindlasti ei olnud (samas vbla asi selles et sõitsin enamus maad maanteel ning seal pöörded niikõrgele ei jõua)

Postitatud: 09 Aug 2006 11:40
Postitas joonas
Siis kisub klapisääre tihendite poole küll. Plokikaane tihendite komplekt, mis peaks sisaldama ka klapisääre tihendeid maksab umbes 2000 eeku + transport. Viktor Reinz teeb neid komplekte, kuid eestis ei too neid nagu keegi eriti maale.

Postitatud: 14 Aug 2006 11:32
Postitas Henri
Aga ehk saaks mingi lingi kust õige asja saaks tellida :wink:

Postitatud: 14 Aug 2006 11:50
Postitas Raceboy
Klapisääre tihendeid saab ilma kaant maha kiskumata ka vahetada, selleks tuleb silindrisse suruõhku lasta, et klapp sisse ei kukuks.
P951RS tegi seda hiljuti täpselt samamoodi.