Suri välja

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 17 Okt 2006 23:29

Henri kirjutas:Kas töesti pole porschel ees kohta kuhu slepi köis taha panna?
võibolla oli väljas nii pime, et ei leidnud öieti
'
Ikka on. Keera autol eest ära üks nendest mustadest lapakatest (mul nüüd kohe laksust ei meenu kumb :oops:. Selle taga on samasugune auk nagu on autol tagaotsas. Sinna keerad oma konksu sisse (kui sul aga konksu pole, siis on vähe nukram lugu - need kahjuks kipuvad jalutama minema vahel) ja vea terviseks.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 17 Okt 2006 23:30

Asi on nüüd nii, et ega kellegil DME releed üle pole?
Olen enam kui kindel, et asi on selles.

Konksuga köis on ikka jah, tänud abi eest

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 18 Okt 2006 08:58

Henri kirjutas:Asi on nüüd nii, et ega kellegil DME releed üle pole?
Olen enam kui kindel, et asi on selles.

Konksuga köis on ikka jah, tänud abi eest
peaks üks relee leiduma küll

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 18 Okt 2006 09:42

Henri kirjutas:Asi on nüüd nii, et ega kellegil DME releed üle pole?
Olen enam kui kindel, et asi on selles.

Konksuga köis on ikka jah, tänud abi eest
Köie küljes olev konks sind ei päästa eriti. Sul peab olema spetsiaalne detail, mille keerad auto küljes olevasse auku ning siis sinna külge paned oma konksuga köie.

Ees:
http://www.9ss1.dk/porsche944/ibog/069b.gif

Taga:
http://www.9ss1.dk/porsche944/ibog/069b2.gif

Kui sa seda mõtlesidki, siis vabandan läbustamise eest :)
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 18 Okt 2006 19:36

Sealt ka näha, et selle silmuspoldi augud asuvad siis paremal pool ;)

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 24 Okt 2006 18:38

Nii auto töötab taas :)
Suured tänud arx'ile kes relee müüs.

Auto läks laksust käima

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 26 Okt 2006 15:54

Üks päev rahulolu ja järgmine päev hakkas jälle sama kebens pihta.

Kas asi võib olla selles: http://www.clarks-garage.com/shop-manual/fuel-07.htm

sain korra käima, siis turtsus kövasti kui natuke gaasi anda ja suri välja jälle.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Okt 2006 17:56

One of the most common failure modes for the FPR is to fail closed to the point that fuel rail pressure is extremely high. The high differential pressure across the injectors causes them to draw excessive current. The excessive current is seen by the injector drivers which subsequently shutdown. If you have a condition where the car will not start or starts and almost immediately dies, try disconnecting the wire for one (1) injector. Attempt to start the engine. If it starts and continues to run, the fuel pressure regulator is likely bad. Bear in mind that running on only three cylinders, the car will run very rough. By disconnecting one injector, it reduces the current enough to keep the injector drivers from shutting down.


Seda proovisid?

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 26 Okt 2006 19:02

Ühe pistiku ühendan lahti siis ainult jah?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Okt 2006 19:06

Ühenda lahti ühe pihusti pistik.

Jah.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 29 Mär 2007 09:14

Lugesin teisest teemast, et sul on ikka jamad auto käima saamisega.

Loe siit
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ts-01.htm#fire

Kui starter veab mootorit ringi, siis on ainult kaks põhjust, miks mootor ei lähe käima.

1. Silindrisse ei jõua kütust
2. Ei ole sädet

Esimest on natuke raskem kontrollida, kuid sädet on ju ülilihtne kontrollida. Võta autosse kaasa üks lisa süüteküünal.
Kui auto ei lähe käima, tõmba ühe küünla pealt juhe lahti ja ühenda sinna tagavara süüteküünal ja aseta see kuskile mootori peale nii, et süüteküünla keerme metallosa on kontaktis kere massiga(mootori metallpinnaga).
Proovi siis käivitada. Vaata kas on sädet ja kas tahhomeetri nõel hüppab.
Tulemused tasuks üles kirjutada. Tulemuste põhjal saaks hakata viga lokaliseerima.
Kui auto ei käivitu, siis võid ühe asjana veel proovida aju pihta koputamist (korpust pole mõtet mõlki lüüa!). Järsku on kuskil külmjoode.

Anna tulemustest teada!

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 01 Apr 2007 14:15

Tahhoka nöel hüppab aga sädet pole
87' 944

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 01 Apr 2007 22:30

Henri kirjutas:Tahhoka nöel hüppab aga sädet pole
Kui vaatasid sädet küünlajuhtmelt ja sädet ei olnud, siis vaata kas säde tuleb süütepoolist. Võtad süütepoolist jagajasse mineva juhtme lahti ja vaatad kas seal säde on. Kui ei ole, siis liigu edasi vastavalt järgnevatele juhistele.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ign-04.htm

Kui testimise tulemus on see, et kõik küünlast süütepoolini on korras on viga arvatavasti ajus. Kuid kõigepealt tasub liikuda samm sammult edasi.

Kiiret lahendust ei ole. Kannatlikkus viib sihile.

Vasta