Head õpetust vaja klapisääre tihendite vahetamiseks

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Head õpetust vaja klapisääre tihendite vahetamiseks

Postitus Postitas Henri » 09 Okt 2006 12:34

Tervist,
täna käisin remondi töökojas (tuttava omas) ja seal kaheldi oma oskustes (nad pole varem sellist mootorit puutund), ning igaks juhuks ei hakatud asja torkima.
Aga nüüd oleks vaja step-by-step õpetust kuidas seda läbiviia.
ja kaua selleks on aega ette nähtud.
Head pilti soovisid nad ka mootori ehitusest.

Kui keegi viitsib aidata ja kirjutada oleks tore.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Okt 2006 13:21

Tõmba tehasemanual siit

http://www.cannell.co.uk/Manuals.htm Vol1- ....
faili pdf lehekülg 112.

Prindi vajalikud lehed meestele välja ja valmis.

Kasutaja avatar
Henri
Postitusi: 202
Liitunud: 29 Okt 2005 22:34
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Henri » 10 Okt 2006 20:26

et pmst kogu kupatus maha?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 10 Okt 2006 20:36

Kas seal õpetab ainult kaan maas vahetust? :roll: Vanasti tehti seda ikka nii, et löödi poolkuud lahti (Mitte täielikult aga liikuma), siis keerati mootor seisu kus mõlemad klapid kinni ja survestati silinder õhuga. ja edasi kujutad juba ise ette

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 10 Okt 2006 22:12

Kui viisakalt tehakse, siis minuteada võetakse ikka "pea" maha.

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ringo » 11 Okt 2006 00:55

ja kui pea maas siis võiks juba ju klapipesade lõikamisega ja juhtpukside vahetusega ka tegeleda
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 11 Okt 2006 07:42

:) Viisakalt saab teha ka kaan peal.... pealegi kaane maha-peale võtt on ka tunduvalt kulukam 8)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 11 Okt 2006 19:16

Kui Küsiti klapisääre tihendite vahetust siis sel juhul siiski lihtsam ja odavam teha seda kaan peal. Ei näe küll mitte mingisuguseid pahesid sel variandil, et seda peaks mosse remontimiseks pidama vms iganes. Kui tahad aga sooveldada, lõigata, juhtpukse vahetada vms iganes siis loomulikult see võimatu teema kui kaan on peal. Ja see jutt, et kui maas on siis lõika ja vaheta jne on kõik muidugi autole vaid hea aga võib viia ka selleni et kui juba maas on siis puuri plokk üle vaheta kolvid, rõngad saaled misiganes ....ühesõnaga lõppu ei tuleksi teemal et mida kõike parem on teha kui kaan maas on :lol:

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 15 Okt 2006 16:20

ärge nüüd näkku lööge :) aga milleks neid klapipesasid lõigatakse :?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 15 Okt 2006 18:12

parema klapi pidamise nimel. ajapikku need veidi kuluvad. Kui 924lja kaant tegin siis ütles tartu 1 parim kaanetegija et ise ma never head asja ei saa kui veel suvalised teise auto juhtpuksid panen ja siis pesasid üle ei lõika. vahetasin puksid ja lõtk kadus täielikult, siis sobitasin parimad klapid pesade järgi õigetesse kohtadess (Mul olid nimelt kolme kaane klapid üle) sooveldasin ja ennäe imet sobitamine kandis vilja....peale mõnda pööret klappis klapi tööosa juba 70% kaanega.....peale korralikult kahe pastaga sooveldamist sain vast 95% tööpinnast pidama ja minu meelst sai ideaalne. Ei tea kas tulenes se portimisest või meeletust juhtpuksi lõtkust enne remonti aga mootor hakkas tuntavalt paremini tööle, kadus klõbin ja minek oli kah parem.

Vasta