Poolteljed ja nende otsad.

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 09 Nov 2006 17:37

https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 09 Nov 2006 17:41

Kas 924ljal ja 924 S ´il on samad poolteljed? Kui sul väga läbi on ja sõita vaja siis usun et leiaksin maalt mõned, milledest annaks midagi kokku kombineerida, uued kummid peale ja uus tavott sisse ja peaks kärama küll. Aga kui tahad Lihtsalt uusi ja häid siis jah...

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 09 Nov 2006 17:53

kolksub jah pahasti juba kuu aega umbes aga püüan vaikselt kulgeda ja kui selle naise endale ostsin siis leppisin enesega kokku , et kui midagi läheb siis tulevad aint uued asjad.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 09 Nov 2006 18:15

Marko_N kirjutas:kolksub jah pahasti juba kuu aega umbes aga püüan vaikselt kulgeda ja kui selle naise endale ostsin siis leppisin enesega kokku , et kui midagi läheb siis tulevad aint uued asjad.
Selge siis, tore muidugi kui on võimalusi et kõik uue vastu vahetada (2 tervet pooltelge kokku vist mingi 6k eeku...ehk on otsad odavam osta kuna need varred või pulgad pmt ei kulu vistja kas need mitte audi omad polnud...vähemalt on meeles et keegi ostis need otsad mingist eesti autopoest)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Nov 2006 18:41

Marko_N kirjutas:https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?
Uuri seda http://www.alanara.fi/Possu/osat.html

Vetonivel 82-86 VW Transporter 68-90, Syncro 85-90
See on küll 944 kohta, kuid uuri, äkki on samad.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 09 Nov 2006 18:54

Ei ole mõtet asjatut segadust tekitada, pooltelje otsad on KÕIKIDEL 924/944/968 autodel omavahel vahetatavad. Olen ise pannud '78a 924 pooltelje otsa '88 951 laia silla pooltelje otsa.
Tootekoodide erinevused võivad olla, aga tugevus on neil ikka sama (sadu kordi praktikas ära katsetatud)

EDIT: pooled on pooltelje varrastel erinevad ainult automaatkastiga versioonidel. Neil on pikkused erinevad, aga otsad on kõikidel samad.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 09 Nov 2006 23:50

:lol: Tootekood on jah muutuv nähtus. Tänapäeva vitinatel muutub see kuna on leitud mingi tüüp viga ja selle kõrvaldamisel muutub ka kood.... üldiselt küll koodi lõpud vaid. 8)
Olid mingid audid või vw ka millel sama ots oli. Kuid neil pidi kehvem vastupidavus olema... Vähemalt kunagi ammu väitis Kert nii.... Loodetavasti proovis ta seda 951 peal millel ikka veitsa rohkem rammu :wink: Kuigi jah vw disladel hoopis suurem otsade purustamis jõud. Pane aga korraliku haardumisega lai rehv alla ... keera näts rattad välja ja krõps :lol:
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 20 Nov 2006 11:14

kiskusin lahti ja tuli vällja et pooltelje ots loksub nuutide pealt , liigend ise korralik, vot sellien asi siis.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 20 Nov 2006 18:37

Ilmselt siis sel autol alati vaid otsi vahetatud, mitte seda võlli ennast :roll: Kuid ei ole seni veel sellist asja kohanud, kuigi olen kah pigem otsa vahetaja kui uue pooltelje ostja :D (Rahalistel põhjustel) ....ehk on tegu tehasepoolse mittetahtliku mõõdu erinevusega, kui varras ja otsad on eri ajast :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 20 Nov 2006 18:44

Olen seda ennegi korranud: nuudid on läbi aastate kõik samad ja sobivad kenasti!
Soovitan lahti võtta pooltelje, siis on näha, millest selline anomaalia. Ja igaks juhuks võiks korras Porsche pooltelje otsa ka võlli külge proovida: võimalik, et oli pandud veidi vale mõõduga vms. Inimmõistuse leidlikkusel pole piire :D
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 20 Nov 2006 19:43

Mõtlesin lihtsalt ebatäpsust....Ok asi pole ehk selles aga omal selline kogemus, et 83a sisselaske kolle ei sobinud 79a plokikaane külge kuna augud olid kõik nagu mm jagu nihkes ja oli juhus ka nukarattaga, mis kõrvutades olid erinevad (Kiilukohad kokku pannes ei ühtinud hambad) aga jah see pole hetkel oluline :)

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 09 Apr 2007 15:59

Kuna mul tagasild teeb ikka igasugu veidraid hääli vahepeal (ning tundub, et osaliselt on süüdi ka rattalaager), aga nii probleemide vältimiseks tahtsin uurida, et kas keegi on otseselt oma pooltelje otsad lahti võtnud, ära puhastanud ning uuesti kokku pakkinud?
Ehk siis siin toodud tegevuse läbi teinud: http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-01.htm

Ja kui on, siis a) mis määrdeainet peaks poest hankima "CV Joint grease (Moly based)" asemel kodumaises keeles; b) palju seda määrdeainet vaja võiks minna; c) kaua see tegevus aega võiks võtta.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Marko_N
Postitusi: 72
Liitunud: 17 Juun 2006 17:25

Postitus Postitas Marko_N » 09 Apr 2007 16:18

Puhastasin mõlemal poolteliel välimised otsad ja panin uue määrde, kuna just need olid millegipärast vett täis. Soovitaks osta ka uued liigendi kaitsekummid. Ise pesin pooltelje otsa piduricleaneriga puhtaks ja siis määrisin korralikult sisse. Ole selle pesemise juures ettevaatlik et sa selle liigendi keskmist osa risti välimise osaga ei keera muidu saad neid kuule seal tagasi toppima hakata. Pooltelg alla tagasi ja poldid 45 Nm suuruse jõuga kinni. .
Viimati muutis Marko_N, 09 Apr 2007 17:36, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Apr 2007 16:32

Määre peaks sisaldama molübedeeni MoS2.

Midagi sarnast Moly Fortified MP Grease http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html

Ega seal midagi keerulist ei ole. Võid ainult väga mustaks saada. Üldjuhul oleks hea osad omavahel samasse asendisse jätta.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Apr 2007 16:36

Kui peaks olema soovi kaitsekumme vahetada, siis vaata seda linki
http://www.alanara.fi/Possu/osat.html

Need kaitsekummid on suht standardsed jupid. Ostmisel tasub kontrollida, kas poldiauke on õige arv.

Vasta