1. leht 2-st

Postitatud: 09 Nov 2006 17:37
Postitas Marko_N
https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?

Postitatud: 09 Nov 2006 17:41
Postitas jeff01
Kas 924ljal ja 924 S ´il on samad poolteljed? Kui sul väga läbi on ja sõita vaja siis usun et leiaksin maalt mõned, milledest annaks midagi kokku kombineerida, uued kummid peale ja uus tavott sisse ja peaks kärama küll. Aga kui tahad Lihtsalt uusi ja häid siis jah...

Postitatud: 09 Nov 2006 17:53
Postitas Marko_N
kolksub jah pahasti juba kuu aega umbes aga püüan vaikselt kulgeda ja kui selle naise endale ostsin siis leppisin enesega kokku , et kui midagi läheb siis tulevad aint uued asjad.

Postitatud: 09 Nov 2006 18:15
Postitas jeff01
Marko_N kirjutas:kolksub jah pahasti juba kuu aega umbes aga püüan vaikselt kulgeda ja kui selle naise endale ostsin siis leppisin enesega kokku , et kui midagi läheb siis tulevad aint uued asjad.
Selge siis, tore muidugi kui on võimalusi et kõik uue vastu vahetada (2 tervet pooltelge kokku vist mingi 6k eeku...ehk on otsad odavam osta kuna need varred või pulgad pmt ei kulu vistja kas need mitte audi omad polnud...vähemalt on meeles et keegi ostis need otsad mingist eesti autopoest)

Postitatud: 09 Nov 2006 18:41
Postitas joonas
Marko_N kirjutas:https://techinfo.porsche.com/techinfo/p ... ATALOG.pdf
mul oleks vaja tagumist parempoolset pooltelge, http://catalog.autohausaz.com/autohausa ... 4433203801
siit sain kätte pooltelje ainult selle pooltelje üldise koodiga aga kui panin parempoolse pooltelje koodi siis ei andnud miskit , kuidas sellega on , või siis tuleb märkida tellimusele et kumba poolt vaja on?
Uuri seda http://www.alanara.fi/Possu/osat.html

Vetonivel 82-86 VW Transporter 68-90, Syncro 85-90
See on küll 944 kohta, kuid uuri, äkki on samad.

Postitatud: 09 Nov 2006 18:54
Postitas Raceboy
Ei ole mõtet asjatut segadust tekitada, pooltelje otsad on KÕIKIDEL 924/944/968 autodel omavahel vahetatavad. Olen ise pannud '78a 924 pooltelje otsa '88 951 laia silla pooltelje otsa.
Tootekoodide erinevused võivad olla, aga tugevus on neil ikka sama (sadu kordi praktikas ära katsetatud)

EDIT: pooled on pooltelje varrastel erinevad ainult automaatkastiga versioonidel. Neil on pikkused erinevad, aga otsad on kõikidel samad.

Postitatud: 09 Nov 2006 23:50
Postitas coupe924
:lol: Tootekood on jah muutuv nähtus. Tänapäeva vitinatel muutub see kuna on leitud mingi tüüp viga ja selle kõrvaldamisel muutub ka kood.... üldiselt küll koodi lõpud vaid. 8)
Olid mingid audid või vw ka millel sama ots oli. Kuid neil pidi kehvem vastupidavus olema... Vähemalt kunagi ammu väitis Kert nii.... Loodetavasti proovis ta seda 951 peal millel ikka veitsa rohkem rammu :wink: Kuigi jah vw disladel hoopis suurem otsade purustamis jõud. Pane aga korraliku haardumisega lai rehv alla ... keera näts rattad välja ja krõps :lol:

Postitatud: 20 Nov 2006 11:14
Postitas Marko_N
kiskusin lahti ja tuli vällja et pooltelje ots loksub nuutide pealt , liigend ise korralik, vot sellien asi siis.

Postitatud: 20 Nov 2006 18:37
Postitas jeff01
Ilmselt siis sel autol alati vaid otsi vahetatud, mitte seda võlli ennast :roll: Kuid ei ole seni veel sellist asja kohanud, kuigi olen kah pigem otsa vahetaja kui uue pooltelje ostja :D (Rahalistel põhjustel) ....ehk on tegu tehasepoolse mittetahtliku mõõdu erinevusega, kui varras ja otsad on eri ajast :roll:

Postitatud: 20 Nov 2006 18:44
Postitas Raceboy
Olen seda ennegi korranud: nuudid on läbi aastate kõik samad ja sobivad kenasti!
Soovitan lahti võtta pooltelje, siis on näha, millest selline anomaalia. Ja igaks juhuks võiks korras Porsche pooltelje otsa ka võlli külge proovida: võimalik, et oli pandud veidi vale mõõduga vms. Inimmõistuse leidlikkusel pole piire :D

Postitatud: 20 Nov 2006 19:43
Postitas jeff01
Mõtlesin lihtsalt ebatäpsust....Ok asi pole ehk selles aga omal selline kogemus, et 83a sisselaske kolle ei sobinud 79a plokikaane külge kuna augud olid kõik nagu mm jagu nihkes ja oli juhus ka nukarattaga, mis kõrvutades olid erinevad (Kiilukohad kokku pannes ei ühtinud hambad) aga jah see pole hetkel oluline :)

Postitatud: 09 Apr 2007 15:59
Postitas hellraiser
Kuna mul tagasild teeb ikka igasugu veidraid hääli vahepeal (ning tundub, et osaliselt on süüdi ka rattalaager), aga nii probleemide vältimiseks tahtsin uurida, et kas keegi on otseselt oma pooltelje otsad lahti võtnud, ära puhastanud ning uuesti kokku pakkinud?
Ehk siis siin toodud tegevuse läbi teinud: http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-01.htm

Ja kui on, siis a) mis määrdeainet peaks poest hankima "CV Joint grease (Moly based)" asemel kodumaises keeles; b) palju seda määrdeainet vaja võiks minna; c) kaua see tegevus aega võiks võtta.

Postitatud: 09 Apr 2007 16:18
Postitas Marko_N
Puhastasin mõlemal poolteliel välimised otsad ja panin uue määrde, kuna just need olid millegipärast vett täis. Soovitaks osta ka uued liigendi kaitsekummid. Ise pesin pooltelje otsa piduricleaneriga puhtaks ja siis määrisin korralikult sisse. Ole selle pesemise juures ettevaatlik et sa selle liigendi keskmist osa risti välimise osaga ei keera muidu saad neid kuule seal tagasi toppima hakata. Pooltelg alla tagasi ja poldid 45 Nm suuruse jõuga kinni. .

Postitatud: 09 Apr 2007 16:32
Postitas joonas
Määre peaks sisaldama molübedeeni MoS2.

Midagi sarnast Moly Fortified MP Grease http://www.valvoline.ee/products/lubric ... eases.html

Ega seal midagi keerulist ei ole. Võid ainult väga mustaks saada. Üldjuhul oleks hea osad omavahel samasse asendisse jätta.

Postitatud: 09 Apr 2007 16:36
Postitas joonas
Kui peaks olema soovi kaitsekumme vahetada, siis vaata seda linki
http://www.alanara.fi/Possu/osat.html

Need kaitsekummid on suht standardsed jupid. Ostmisel tasub kontrollida, kas poldiauke on õige arv.