944 radiaator

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

944 radiaator

Postitus Postitas joonas » 18 Dets 2006 21:34

Remondi käigus on minu auto radiaator hakkanud lekkima. Kas keegi on eestist ostnud uut radikat? Kus müüdi, mis tootja ja mis oli hind?

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ringo » 18 Dets 2006 21:46

Uurisin radikat laki autost, hinda küsiti ca 3k
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 18 Dets 2006 21:50

mul lekkis ka, siitsamast viljandist pakuti tutikat (tellimisega, firmat ei mäleta) 5000.- :shock:
mujalt ei hakanud otsima, kuna Laurikäest sain märkimisväärselt odavamalt.
928
996 C4

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 18 Dets 2006 21:57

Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis.... :roll: Omal tehti kunagi tartus bussipargis asi kenasti ära...korralik joode, mis jäi pidama ja sealt naabrusest eemaldatud ribide vaheline vask pandi samuti tagasi, nii et remonditud koht oli vaevu märgatav :)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Dets 2006 21:57

Ringo kirjutas:Uurisin radikat laki autost, hinda küsiti ca 3k
Ega sa radika tootjat ei tea?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Dets 2006 23:18

jeff01 kirjutas:Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis.... :roll: Omal tehti kunagi tartus bussipargis asi kenasti ära...korralik joode, mis jäi pidama ja sealt naabrusest eemaldatud ribide vaheline vask pandi samuti tagasi, nii et remonditud koht oli vaevu märgatav :)
Väidetavalt jookseb metalli ja plastiku vahelt. Need radika küljed on plastikust.
Muidu on radikas eelmise omaniku käes kolakat saanud.

Eks ma uuri, järsku saab siiski parandada.

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 18 Dets 2006 23:24

Uuri Raceboy`lt. Ta tahtis minu vana radikat lasta kuskil kombe teha, uued vannid vist panna vms.
928
996 C4

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 19 Dets 2006 02:57

joonas kirjutas:
jeff01 kirjutas:Rahameeste asi muidugi aga niisama küsin et miks remontida ei lase? kui üleni räbal saaksin aru aga kui korralik radikas ja kusagile natuke pihta saanud siis.... :roll:
Väidetavalt jookseb metalli ja plastiku vahelt. Need radika küljed on plastikust.
Muidu on radikas eelmise omaniku käes kolakat saanud.
Eks ma uuri, järsku saab siiski parandada.
Endal oli kunagi sama jama ning selle kohta võib öelda, et see hind (varem olid hinnad 4K ringis, praegu ei ole uurinud) tasub ära investeerida, lekke kõrvaldamisel maha ja peale kiskumine tuleb lõpuks kallim kui kohe korralik tükk osta. Võimalik ka muidugi kasutatud radika teed minna, selle peaks umebs 2,5K kätte saama. Minu vanale sain kasutatud ja see pidas küll jahutusvedeliku igati kenasti.

Võibolla on ka võimalik need küljed lasta uued teha, kuid ma väga ei tahaks uskuda, et see eriti palju odavam võiks tulla. Neid plastmasstükke pidama ei saa, lõpuks hakkavad ikka lekkima jälle.

Katki lähevad nad aga sellest, kui radikas kuuma saab. Sinna tekib pikipragu, mis jookseb kenasti radika äärest ning selle lappimine ei ole eriti võimalik. Ükski liim ega epoksiid lihtsalt ei jää selle plastiku külge pidama ning sulatada ka ei anna.

Kui keegi viitsib nikerdada, siis mul on vedelmas kodus vana 944 radikas, millel üks plastik terve, teine katki. Võibolla õnnestub, et on teine pool katki ning saab ära vahetada.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 19 Dets 2006 08:32

See alumiiniumist uute otsavannide tegemine on täpselt nii soodne, kui hea hinnaga on võimalik kedagi alumiiniumit keevitama saada.
Kuna ma ei tahtnud endale plastikvannidega radikat, siis otsustasin seda teed minna ja lisaks kõigele on mul alukeevitus praktiliselt omast käest võtta. (Ok, sõbra käsi keevitab, mitte minu :D )
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 19 Dets 2006 10:55

Laki auto müüb Nissensi (Taani) radiaatoreid ja ka vist remondib neid - vaata linki http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100


Seal lehelt saab ka nissensi andmebaasi kust saab raiaatoreid otsida.

Kahjuks pole 944'le saada ainult kärgesid, muidu tuleks koos tööga hind ca 2K
Allkiri allkiri

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 20 Dets 2006 00:23

Tänud kõigile vastuste eest. Seal Nissens lehel pakub kahte radikat minu autole üks on plastik/vask, teine plastik/alumiinium.

Milline on parem või kas üldse on vahet?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Jaan 2007 11:12

Uurisin siis ka seda radiaatori teemat ja kuna Laki autos vennad kahtlesid, kas analoogne odavam radiaator sobib sai võetud Nissensi radiaator.

Kui asi käes selgus, et välimisel kaanel oli selline pilt
http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1

ja sisemisel kaanel selline

http://joonas.pri.ee/gallery/displayima ... fullsize=1

Seega olid Nissensi mehed jube naglalt NRF kasti lahti lõiganud ja lihtsalt oma sildi peale kleepinud.
Radiaator on alumiiniumist ja peale on kleebitud ka õige tehase kood. Pole veel aega olnud paigaldada.

Mina sain hinnaga 4250.- krooni. Kui see analoog mida alguses pakuti oli see sama NRF mis pärast Nissensi sildiga tuli sain hinnaga pügada. Alternatiiv oli mingi 3600.- kuid ma ei tea kas see oli ikka see sama NRF. Üks variant oli ka vasest, isegi Nissensi kataloogis.

Igatahes järsku on kellelgi seda tootekoodide infot vaja.

Nissensi kataloogist

Product Radiator
Nissens 63750
Date 1986/9 > 0 /0
Dimensions 500 x 330 x 45
Material Plastic/Aluminium
OE 944.106.031.03
Note L&R

Minu autole on Porsche varuosakood 944.106.031.03

NRF koode vaata lisatud piltidelt.
Viimati muutis joonas, 18 Jaan 2007 12:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 18 Jaan 2007 11:46

Väge hea info. Kuna enda auol vajab vist ka uut radikat vaja siis on info igati vajalik. Kahju ainult kui pidid sama kauba eest rohkem maksma.
Allkiri allkiri

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Jaan 2007 11:47

alman kirjutas:Väge hea info. Kuna enda auol vajab vist ka uut radikat vaja siis on info igati vajalik. Kahju ainult kui pidid sama kauba eest rohkem maksma.
Ma ei tea kas oli ikka sama kaup :lol:

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 07 Mär 2007 11:21

Joonasel sellest küll enam suurt abi pole kuid ehk huvitab kedagi teist - Laki auto pakkus mulle 944 radiaatorit 3300 krooniga. Seega kel huvi - tormake!
Allkiri allkiri

Vasta