käsipiduri reguleerimine jms

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

käsipiduri reguleerimine jms

Postitus Postitas alman » 17 Apr 2007 10:39

Tere,

Kui kellelgi oleks pakkuda mingit head materjali käsipiduri (tasakaalu) reguleerimiseks (944'83) siis oleksin tänulik. Ehk tuleb siis vähem nuputada.

Tänud ka
Allkiri allkiri

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 17 Apr 2007 10:58

Haynes'is on asi suhteliselt täpselt ära seletatud.

Kontroll:
1. Tõsta auto üles.
2. Tõsta käsipiduri kangi 2 klõpsu ning vaata, kas annab rattaid pöörata. Peaks olema võimalik, kuid suhteliselt raskelt peab pöörama.
3. Kui käib liiga kergesti või üldse ei pööra, siis peab reguleerima.

Reguleerimine:
1. Lase kang alla.
2. Ratas küljest ära.
3. Pista trumlis olevasse auku kruvikeeraja ning keera nii kaua kuni enam üldse ei anna keerata ratast.
4. Keera nii palju tagasi, et ratas hakkab jälle vabalt keerama.
5. Salongis vaip natuke üles ning reguleeri neid mutreid nii palju, et kui kang on 2 klõpsu üles tõstetuna, siis peab vaevaliselt saama ratast pöörata.
6. Keera uuesti mutrid kokku.

Lisaks, salongis on seda reguleerimist palju lihtsam teha kui iste on ära võetud. Kas nende omavahelisest tasakaaluks üldse mingi reguleerimine on, seda nagu kuulnud kuskilt ei ole.

Ma ei tea, kas sa oled käsipiduri juures midagi vahetanud, aga mina sinu autol neid asju päris korda ei suutnud kunagi reguleerida ning sai alati ülevaatusest kuidagi ääriveeri läbi.
Võibolla, et sul on vaja trossid ära vahetada vms, sest alati jäi (kui mul õigesti meeles, siis parempoolne) palju nõrgemaks kui vasak. Kuigi käsipiduril otseselt pidamisega probleeme kunagi ei olnud.
Klotsid ma lasin taastada, aga ma ei oska pakkuda, et kuidas nende kulumisaste praeguseks on.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
riza
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Sept 2006 16:51
Asukoht: Gothenburg, Sweden
Kontakt:

Postitus Postitas riza » 17 Apr 2007 11:20

Minul see teema samuti aktuaalne praegu - selle kruvikaga poleks ma saanud ketta seest üldse reguleerida niisama, sest see hammakas oli päris kinni ühest otsast. Lihtsam on ketas korra ära võtta ja siis seal kõik detailid üle vaadata sees.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 17 Apr 2007 11:21

Sama jutt inglise keeles

http://www.clarks-garage.com/shop-manual/brake-05.htm

Ma ise seda kahe kliki asja taga ei ajanud, sest klotside tagasitõmbamise vedrud on nii roostes, et ei tõmba klotse normaalselt tagasi.

Minul oli vist see häda, et juhipoolne tahtis peale jääda.

Kui tõmban käsipiduri ikka ülemisse asendisse ei saa ka esimese käiguga nii lihtsalt paigalt minema.

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 18 Apr 2007 11:55

tänud vastuste eest. lihtsalt pidurite korrastamine käsil ja kuna eelmine aasta oli ülevaatusel käsipiduri pärast judisemist siis mõtlesin et teen ka selle korraga korda.
Allkiri allkiri

Vasta