Käigukast

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 27 Dets 2007 13:28

Keegi soovitas XADOt sisse valada. Pole nagu erilist usku sellesse. Kui laagrid ikka läbi , siis vaja nad välja vahetada.
Samas sõitmist ei sega , härib ainult veidi. Siiani olen lahenduseks kasutanud ühte nuppu maki vasakul servas.
Sellise kastiga vist suvel Saugale pole mõtet minna?
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Dets 2007 13:37

944-ja käigukast teeb põhimõtteliselt häält. Kui hull see hääl on, seda peab ise kuulama.

Õlivalikust võib lugeda näiteks siit http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... p?t=397991
Paistab, et see tekitab paljudes segadust.

Saugal peale mitut ringi teeb käigukast gaasi maha laskmisel ikka päris head kahinat, kuid jahtumisel läheb kahin vaiksemaks.

Kui käigukast on üle 20 aasta vana, siis on kulumise ilmnemine igati normaalne. Küsimus on selles, kas on vaja midagi kohe teha, või lasta edasi seni kui saab.

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 27 Dets 2007 13:42

Ma virisen ju iga asja kallal.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Dets 2007 18:18

No enda auto käigukastil on ainuke hammasrataste ja laagrite kahin kuulda siis, kui vaibad minema visatud on, muidu ei tohiks salongi selgelt kuulda olla.
Õli valik on tähtis, aga ka kasti korrasolek. Eks pead laskma mõnel kaua neid autosid omanud mehel kuulata, kas on normaalne kahin või liiga vali.

Ise kasutan kastis Redline MTL-i.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 27 Dets 2007 20:00

Aguses oli mul Mobil VS 200 - peaks olema uuemate VW-te käigukasti õli.
Peale siduri vahetust panin tavalise Mobil SHC .
Teoreetiliselt peaksid mõlemad olema 75W90-ed.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Dets 2007 20:15

Need õlid (ehk siis kõik tavalised "gear oil" silid all müüdavad) on liiga paksud ja libedad vähegi sportlikumat sõitu saava käigukasti jaoks. Nad ei lase sünkronisaatoritel korralikult tööd teha ja käiguvahetused on aeglased (kiiresti vahetades teevad hammasrattad raksu), lisaks ei ole külmalt võimalik normaalselt käike vahetada.

Tõsi, undamine, kahin jm enamasti ei ole sellest põhjustatud, sest sa oled õli vahetanud hiljuti ja tase peaks normis olema?
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta