tagumise stabika "drop links"
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Features:
- Oversized, cadmium plated (for corrosion resistance), teflon-lined rod ends with zinc coated lock nuts.
- Self maintaining and should outlast the OEM units, all while providing a performance gain.
- Provide a more direct weight transfer of the rear swaybar (minimizing initial loss of energy associated with the rubber OEM droplinks).
- Length adjustable to eliminate pre-load. Pre-load can cause odd handling between left and right as the bar won't be neutral when it should be.
- Allow a more linear swaybar response, as the stock links give before the swaybar has any input.
Teeb vedrustust natuke jäigemaks.
- Oversized, cadmium plated (for corrosion resistance), teflon-lined rod ends with zinc coated lock nuts.
- Self maintaining and should outlast the OEM units, all while providing a performance gain.
- Provide a more direct weight transfer of the rear swaybar (minimizing initial loss of energy associated with the rubber OEM droplinks).
- Length adjustable to eliminate pre-load. Pre-load can cause odd handling between left and right as the bar won't be neutral when it should be.
- Allow a more linear swaybar response, as the stock links give before the swaybar has any input.
Teeb vedrustust natuke jäigemaks.
Effekt ilmselt selles et puudub kummist osade läbi paindumine ja selle võrra külgkaldumine tiba väiksem (Minu mõistuse järgi ei saa se olla suurem vahe kui ~1 cm) Lisaks saad reguleerida vasaku ja parema poole hoiakut veidi kui tajud ükskõik kummas suunas suuremat külgakallethellraiser kirjutas:Mida need jupid reaalselt juurde annavad?
Kui nüüd mõelda kuidas stabikas töötab siis täpselt seda sa ütlesidki mis ta üldse seal muuta saab. Kui läbipaindumine ei ole enam "kontidest" võimalik siis koormab ta tiba rohkem teisi stabika pukse. Arvan, et ka originaal stabikas ei tohi pinget omada kui ta sirge on ja auto kõrgus mõlemal pool sama. Kasu võib tast muidugi veidi olla (Eriti kui tunned erinevad külgkallest vasakule/paremale keerates) aga kui anomaaliaid ei esine siis kardan, et tuntav vahe on pigem emotsionaalne kuna stabikas 944ljal suht peenike ja läbi paindub ta nii ehk naa.
Kirjelduse järgi tundub see olema algusaastate 924 stabikas. Neil oli selline kinnitusviis.jeff01 kirjutas:Mul vedeleb ka 1 eriskummaline tagumine stabilisaator, mis on ühes tükis ja ilma nende "kontideta" .....kinnitub kummagi õõta külge kahe poldi alla ja nii ta jääbki (Sidumata sillaga, sidudes vaid õõtshoobasid)