tagumise stabika "drop links"

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

tagumise stabika "drop links"

Postitus Postitas joonas » 26 Juun 2007 11:22

Kas keegi on endale tellinud ja kasutab?

http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... +droplinks

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 26 Juun 2007 22:52

Grupitellimus tulemas? :roll:

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Juun 2007 10:04

Võibolla saaks transpordi pealt natuke maha, kui mitu komplekti võtaks, kuid ma ei usu eriti. Hind on suhteliselt väike selleks.

Oleks keegi üldse huvitatud? Ise mõtlesin, et võiks endale osta küll, kuid praegu on suvi ja raha kulub igale poole.

Keegi ebay/rennlist surfar võiks hinda kommenteerida!

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 27 Juun 2007 11:52

Mida need jupid reaalselt juurde annavad?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Juun 2007 12:11

Features:
- Oversized, cadmium plated (for corrosion resistance), teflon-lined rod ends with zinc coated lock nuts.
- Self maintaining and should outlast the OEM units, all while providing a performance gain.
- Provide a more direct weight transfer of the rear swaybar (minimizing initial loss of energy associated with the rubber OEM droplinks).
- Length adjustable to eliminate pre-load. Pre-load can cause odd handling between left and right as the bar won't be neutral when it should be.
- Allow a more linear swaybar response, as the stock links give before the swaybar has any input.


Teeb vedrustust natuke jäigemaks.

Kasutaja avatar
Gustafson
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Sept 2006 00:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gustafson » 27 Juun 2007 17:12

Ma sooviks neid omale juba huvi/katsetamise pärast. Kui keegi tellib, siis palun arvestage mulle ühed.
944 S2 1989

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 27 Juun 2007 23:21

hellraiser kirjutas:Mida need jupid reaalselt juurde annavad?
Effekt ilmselt selles et puudub kummist osade läbi paindumine ja selle võrra külgkaldumine tiba väiksem (Minu mõistuse järgi ei saa se olla suurem vahe kui ~1 cm) Lisaks saad reguleerida vasaku ja parema poole hoiakut veidi kui tajud ükskõik kummas suunas suuremat külgakallet

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 28 Juun 2007 00:25

Nagu mina sellest rennlisti foorumist aru sain, siis reguleerimine on hea selleks, et siis saab reguleerida stabikavarda nii, et kui auto sõidab otse ei oleks stabikas koormatud.
Väidetavalt peaks stabika eelkoormus tekitama auto imelikku käitumist.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 28 Juun 2007 19:16

Kui nüüd mõelda kuidas stabikas töötab siis täpselt seda sa ütlesidki mis ta üldse seal muuta saab. :wink: Kui läbipaindumine ei ole enam "kontidest" võimalik siis koormab ta tiba rohkem teisi stabika pukse. Arvan, et ka originaal stabikas ei tohi pinget omada kui ta sirge on ja auto kõrgus mõlemal pool sama. Kasu võib tast muidugi veidi olla (Eriti kui tunned erinevad külgkallest vasakule/paremale keerates) aga kui anomaaliaid ei esine siis kardan, et tuntav vahe on pigem emotsionaalne kuna stabikas 944ljal suht peenike ja läbi paindub ta nii ehk naa.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 28 Juun 2007 22:52

Küsisin üle ja ka Eestisse tuleb see komplekt 52 dollari eest.
Kui vend paneb jupile väga odava hinna tolli jaoks, siis oleks komplekt a'la 625 krooni. Võibolla tuleb veel toll ja käibemaks juurde.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 13 Juul 2007 19:41

Emotsionaalne ost tehtud :D

Vend pani selle posti kingitusena ehk väärtuseks null krooni. Seega pole vaja midagi hinnale juurde maksta. Kui olen jupid külge kruvinud, siis annan teada, mis mulje jäi.

05.07 pandi posti ja täna sain kätte.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 18 Aug 2007 18:34

Mitte soovist vana teema üles kaevata aga lihtsalt tahaks teada et kas vahe on tuntav :roll: Mul vedeleb ka 1 eriskummaline tagumine stabilisaator, mis on ühes tükis ja ilma nende "kontideta" .....kinnitub kummagi õõta külge kahe poldi alla ja nii ta jääbki (Sidumata sillaga, sidudes vaid õõtshoobasid)

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 18 Aug 2007 22:47

jeff01 kirjutas:Mul vedeleb ka 1 eriskummaline tagumine stabilisaator, mis on ühes tükis ja ilma nende "kontideta" .....kinnitub kummagi õõta külge kahe poldi alla ja nii ta jääbki (Sidumata sillaga, sidudes vaid õõtshoobasid)
Kirjelduse järgi tundub see olema algusaastate 924 stabikas. Neil oli selline kinnitusviis.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 19 Aug 2007 08:47

See tuletab meelde, et need jupid on vaja külge kruvida. Olen viivitanud, kuna seda oleks kõige parem teha kanali peal, kuid mul endal pole kanalit.
Üritaks järgmise nädala jooksul ära teha.

Vasta