Piduriklotsid

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Piduriklotsid

Postitus Postitas joonas » 04 Juul 2007 14:45

Oleks huvitav teada saada, millist kõvemat klotsi kasutavad teised 944 omanikud.
Etriti huvitaks just tavalise 944 ja klotsid.

Endal on hetkel ees kasutusel Ferodo Premier klotsid.
Kunagi sai neid Carmusest ostetud. Juba siis ei näidanud kataloog seda klotsi tavalisele 944 jale.

On veel teisi marke nagu:

Mintex
Metal Masters
Jurid
Pagid blue
Hawk blue
Ferodo Premier - peavad nagu vastu küll, kuid ülemine äär on hakanud murenema.
Remsa - müüb Balti Laager. Odavad, kuid kulusid ülikiiresti ja ei pidanud ka eriti. Ei soovita.

Oskab keegi neid klotse kommenteerida ja öelda, kas Eestist ka neid saab.

Kas tavalisele 944 jale saab ka kangemat Ferodo klotsi?

Kasutaja avatar
Gustafson
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Sept 2006 00:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gustafson » 04 Juul 2007 15:07

Kui keegi targem juba vastab, siis palun vastake ka millistel klotsidel on andurid küljes. Ostsin Kerdi käest Ferodo klotsid, kui ilma anduriteta. Soov oleks andureid ka saada...
944 S2 1989

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 04 Juul 2007 15:16

Gustafson kirjutas:Kui keegi targem juba vastab, siis palun vastake ka millistel klotsidel on andurid küljes. Ostsin Kerdi käest Ferodo klotsid, kui ilma anduriteta. Soov oleks andureid ka saada...
Andurid peaks nagu alati eraldi olema, s.t. neid ei pakuta mitte piduriklotsiga koos, vaid pead eraldi hankima: http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... .htm#item6
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margus » 14 Aug 2007 14:05

ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.

ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210

On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 14 Aug 2007 14:54

margus kirjutas:On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
Juhul, kui on tegu lihtsalt kehvade ja pehmete (kiiresti kuluvate klotsidega), siis võib proovida ja ei ole vast hullu midagi peale tahmaste velgede.
Tõenäoliselt võivad nad olla aga kõvad ning vähe kuluda (kulutavad oluliselt kallimat ketast) ja viliseda.
Seega võimalusel uuri enne, mis firma tootega tegu.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 14 Aug 2007 16:32

margus kirjutas:ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.

ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210

On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
Kui vähegi võimalik ära odavat klotsi pane. Kui kettad on korras ja ülikiirelt midagi vaja pole, siis vaata kasvõi netist mõned kobedamad klotsid. Tasuks kohe võtta midagi korralikku. Selleks, et auto pidureid korralikult kasutada saaks on vaja ka head klotsi. Ega sa selle autoga kogu aeg päris 50 ga ka ei sõida seega pole see koht kus kokku hoida!

NB! Sa ostsid sport(liku)auto!

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margus » 14 Aug 2007 17:40

joonas kirjutas:
margus kirjutas:ma ei hakka oma küsimuse pärast eraldi teemat tegema, seega sorry, panen siia.

ladu24'st hakkasid silma need:
http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=14210

On kellelgi kogemusi selliste odavate klotsidega? Infot nende kohta on seal vähe ja hind komplekti eest tundub ka kahtlaselt madal. Ei otsi ma hetkel performance klotse, rajale ei kipu seega tavaliselt peaksid sobima. On mõtet neid järele proovida?
Kui vähegi võimalik ära odavat klotsi pane. Kui kettad on korras ja ülikiirelt midagi vaja pole, siis vaata kasvõi netist mõned kobedamad klotsid. Tasuks kohe võtta midagi korralikku. Selleks, et auto pidureid korralikult kasutada saaks on vaja ka head klotsi. Ega sa selle autoga kogu aeg päris 50 ga ka ei sõida seega pole see koht kus kokku hoida!

NB! Sa ostsid sport(liku)auto!
Pole väga reaalselt nende peale mõelnudki, kuidagi liiga odavad tunduvad. Samas mõtlesin, et eestist saab kiirelt ja suht vaevatult tükid kätte ja peale nende ning Fredo DS klotside suurt midagi ei leidnud. Surfan netipoode edasi ja kui keegi teab kust korralikke klotse saada siis andke teada :)
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 14 Aug 2007 23:21

Mingi aeg oli Ferodo Premieri vist saada ka Veerenni ja Järvevana ristmikul olevast Europart-st.
Lisaks võid uurida Autoeksperdist ning Autopartnerist.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Okt 2007 13:05

Praegu uurin enda jaoks kahte varianti

1. BLUE (9012)Race Compound
Race Use Only Medium/High torque brake compound.
High initial bite
Low pad wear rate Road racing and Rally applications where low to mid temperature effectiveness is critical.

Operating Temp:
250F - 1000F
http://raceshopper.com/hawk_brake_compounds.shtml

2. R-4 Full Race Compound
Designed specifically for heavy-duty motorsports. The carbon based semi-metallic R-4 materials allow the pad to absorb tremendous amounts of heat and dissipate it at very even rate. Carbon Kevlar material warms up to race temperature quickly, which is quite helpful during restarts, and when track time is limited. When used with cast iron and steel alloy rotors, the R-4 compound requires minimal bed-in period. Throughout the entire heat range, the carbon kevlar material will give extremely consistent modulation and predictably. This is truly the most rotor friendly racing brake pad material ever. Good for road courses, oval track, rally, vintage racing, autocross, club events or professional racing events.

http://www.porterfield-brakes.com/pads.html

On kellegi kokkupuudet kogemust?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Okt 2007 10:57

Sinu nimetatutega pole kogemust, praeguseks on enda omal umbes 3000-4000 km all olnud Ferodo DS ja nende kohta võib kiitvaid sõnu lausuda: isegi külmalt on pidurdamine väga hea ja kriiksumist minu puhul poelgi olnud. Veidi on pärast kõvemat pidurdamist tekkinud tolmu (nii 200 pealt 5-6 korda peaaegu paigale), aga mitte midagi häirivat, samuti ei söö nad piduriketastele vagusid sisse vms.
Väsimust pole pidurid seni üles näidanud, imelik kui seda teekski ( 951 tutikad kettad, Ferodo DS klotsid, uus Ate Blue vedelik ja 1100 kg kaaluv 924).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Okt 2007 14:31

Häda on selles, et tavalisele vabalthingavale 944 jale Ferodo klotse netis oleva kataloogi järgi ei saa.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Okt 2007 15:08

Ferodo Premieri saab kindlasti, DS-seeria omade kohta kahjuks kindlalt väita ei oska. Võin uurida muidu kas saab või ei.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Okt 2007 15:20

Premier jääb Saugale väheks. Selle tõttu otsingi midagi muud.

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Re: Piduriklotsid

Postitus Postitas margus » 19 Aug 2008 12:22

Vana teema juurde tagasi. Praeguseks ei otsi ma ei odavat ega ka performance klotsi, vaid VAIKSET klotsi. Aasta tagasi sai alla pandud tavalised Ferodod ja no nii kõrini on sellest vilistamisest :lol:

Mõned mehed väidavad, et polegi sellist mis täiesti vait oleks. No ei taha seda uskuda. Ferodo puhul on tegemist lihtsalt mingi materjaliga, mis S2 all oleva kettaga soojenedes nii hästi läbi ei saa. Vihmaga ei vilise, külmaga ei vilise. Väljas temp üle 20 ja vilisemine on konkreetselt kõrvadele valus.

Seega, kes on alla pannud klotsi mis peab ja ei vilise? Originaal S2 pidurid, ei tea mis teistel mudelitel kahjuks on. Hea oleks kui Eestist saaks. Kui ei, siis tellin.
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: Piduriklotsid

Postitus Postitas Raceboy » 19 Aug 2008 12:47

No mul samas Ferodo DS Performance sama kettaga ja ei vilise peaaegu üldse.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta