944 veepump
944 veepump
Kas esineb se vaid minu autol või on ka teil nii, et kui auto kohapeal käib sooja mootoriga ja vent käib kolmandas astmes, siis jahutab soendusradika maha ja hakkab lõpuks vaid leiget õhku tulema (justkui pump ei löö tühikäigul vett ringi) ja kui pöörded näiteks 2000ndeni lasta hakkab kohe sooja tulema Mis materjalist on üldse 944lja veepumba labad kardan et mul veepump minekul, kuna termostaadi juures olev suur lõdvik hakkas tosooli sisse valamise järel uuesti lekkima, võtsin ta lahti ja puhastasin selle alumiiniumist toru mustusest ja oksüdatsioonist ja keerasin uuesti kokku, jäi nagu pidama aga rihmakatte plastiku otsas on tilk ja seda pühkisin nii mõnigi kord ära aga se tuli tagasi. Variant muidugi et mingi kogus tosooli lekkis sealt lõdviku vahelt rihma katte korpusesse aga ei saanud veel 100% selgust
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 944 veepump
Metallist. Vähemalt omal läks veepump peale sellisena nagu enne remonti maa tuli ja tundus, et keegi oli enne veega sõitnud, igatahes olid need labad suht roostest.jeff01 kirjutas:Mis materjalist on üldse 944lja veepumba labad
Kui järgmine kord hakkan rihmu vahetama, siis läheb kindlasti veepump vahetusse.
Mina olen nii aru saanud, et vee pump "läheb" tähendab seda, et veepumba keeramisel laager teeb häält, veepumba rulliku juurest lekib või veepumba rullik kiilub kinni ja selle tulemusena puruneb hammasrihm.
Viimase hirmus veepumpa vahetatakse. Veepumpa tuleb vahetada hooldusraamatus ettenähtud vahemiku tagant või sagedamini.
Viimase hirmus veepumpa vahetatakse. Veepumpa tuleb vahetada hooldusraamatus ettenähtud vahemiku tagant või sagedamini.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jah, aga kuna mul pole õrna aimugi, millal mul reaalselt pump on vahetatud, siis ma parem riskil selle 3000 krooni hinnaga kui pea remondiga. Lisaks tundub, et veepump mul ka kergelt lekib, seega on vahetamine suhteliselt vajalik.joonas kirjutas:Viimase hirmus veepumpa vahetatakse. Veepumpa tuleb vahetada hooldusraamatus ettenähtud vahemiku tagant või sagedamini.
Kui see soojenemise jutt oli mulle , siis mul on linnas temp madalam , kui maanteel. Linnas pidevad kiirendamised jne. Ja need jahutavad mootorit. Foori taga olles on ühtlaselt viimase kriipsu juures.joonas kirjutas:Kui tühikäigul salongi õhk läheb jahedaks on õhk süsteemis. Tuleb õhutada.
Mis puutub mootori soojenemisesse, siis maanteel on temperatuur alati madalam, kuna jahutus on parem. Linnas nõksutamisel läheb temperatuur nii üles, et ventilaatorid lähevad käima.
Hetkel ei hakka ma niikuinii asja süvenema s.t enne veepumba vahetust.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid