944 veepump

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

944 veepump

Postitus Postitas jeff01 » 04 Nov 2007 19:29

Kas esineb se vaid minu autol või on ka teil nii, et kui auto kohapeal käib sooja mootoriga ja vent käib kolmandas astmes, siis jahutab soendusradika maha ja hakkab lõpuks vaid leiget õhku tulema (justkui pump ei löö tühikäigul vett ringi) ja kui pöörded näiteks 2000ndeni lasta hakkab kohe sooja tulema :roll: Mis materjalist on üldse 944lja veepumba labad :? kardan et mul veepump minekul, kuna termostaadi juures olev suur lõdvik hakkas tosooli sisse valamise järel uuesti lekkima, võtsin ta lahti ja puhastasin selle alumiiniumist toru mustusest ja oksüdatsioonist ja keerasin uuesti kokku, jäi nagu pidama aga rihmakatte plastiku otsas on tilk ja seda pühkisin nii mõnigi kord ära aga se tuli tagasi. Variant muidugi et mingi kogus tosooli lekkis sealt lõdviku vahelt rihma katte korpusesse aga ei saanud veel 100% selgust :cry:

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 04 Nov 2007 19:43

Mul mingi selline jama et kui pöörded alla 3000 tõuseb mootori temp viimase valge kriipsuni. Seal kõrgemale pole tõusnud. Aga kui sõita suuremate pööretega , siis läheb normi. Täpselt nagu veepumba labad oleksid kulunud.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 04 Nov 2007 19:44

Soendusel seda nö jahtumist pole märganud? :roll:

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 04 Nov 2007 19:44

Pole nagu olnud jah.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 05 Nov 2007 09:35

Kui tühikäigul salongi õhk läheb jahedaks on õhk süsteemis. Tuleb õhutada.

Mis puutub mootori soojenemisesse, siis maanteel on temperatuur alati madalam, kuna jahutus on parem. Linnas nõksutamisel läheb temperatuur nii üles, et ventilaatorid lähevad käima.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 944 veepump

Postitus Postitas hellraiser » 05 Nov 2007 11:11

jeff01 kirjutas:Mis materjalist on üldse 944lja veepumba labad :?
Metallist. Vähemalt omal läks veepump peale sellisena nagu enne remonti maa tuli ja tundus, et keegi oli enne veega sõitnud, igatahes olid need labad suht roostest.
Kui järgmine kord hakkan rihmu vahetama, siis läheb kindlasti veepump vahetusse.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 05 Nov 2007 11:30

Mina olen nii aru saanud, et vee pump "läheb" tähendab seda, et veepumba keeramisel laager teeb häält, veepumba rulliku juurest lekib või veepumba rullik kiilub kinni ja selle tulemusena puruneb hammasrihm.

Viimase hirmus veepumpa vahetatakse. Veepumpa tuleb vahetada hooldusraamatus ettenähtud vahemiku tagant või sagedamini.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 05 Nov 2007 11:49

joonas kirjutas:Viimase hirmus veepumpa vahetatakse. Veepumpa tuleb vahetada hooldusraamatus ettenähtud vahemiku tagant või sagedamini.
Jah, aga kuna mul pole õrna aimugi, millal mul reaalselt pump on vahetatud, siis ma parem riskil selle 3000 krooni hinnaga kui pea remondiga. Lisaks tundub, et veepump mul ka kergelt lekib, seega on vahetamine suhteliselt vajalik.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 05 Nov 2007 16:17

joonas kirjutas:Kui tühikäigul salongi õhk läheb jahedaks on õhk süsteemis. Tuleb õhutada.

Mis puutub mootori soojenemisesse, siis maanteel on temperatuur alati madalam, kuna jahutus on parem. Linnas nõksutamisel läheb temperatuur nii üles, et ventilaatorid lähevad käima.
Kui see soojenemise jutt oli mulle , siis mul on linnas temp madalam , kui maanteel. Linnas pidevad kiirendamised jne. Ja need jahutavad mootorit. Foori taga olles on ühtlaselt viimase kriipsu juures.
Hetkel ei hakka ma niikuinii asja süvenema s.t enne veepumba vahetust.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Vasta