turbo rõhk ??
turbo rõhk ??
kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Ise veel mõtlesin et kui siin autot ehitatud on äkki ajul safe-mode peal? on selline asi võimalik? ja kuidas saaks porsche ajule reset`i teha?
või on veel kellegil mõtteid ideid?
ette tänades
Ise veel mõtlesin et kui siin autot ehitatud on äkki ajul safe-mode peal? on selline asi võimalik? ja kuidas saaks porsche ajule reset`i teha?
või on veel kellegil mõtteid ideid?
ette tänades
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
wg oli korras, see test oli üks esimesi mis tehtud sai..sai isegi maha keeratud ning laual kontrollitud, kõik toimis...joonas kirjutas:http://www.clarks-garage.com/shop-manual/exh-02.htm
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: turbo rõhk ??
Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Aga üldiselt on päris palju siin kirjas, mida saad kontrollida: http://clarks-garage.com/951faq.htm#problems
Re: turbo rõhk ??
vaakum voolikud vahetatud nädala algul. kasu ei midagihellraiser kirjutas:Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Aga üldiselt on päris palju siin kirjas, mida saad kontrollida: http://clarks-garage.com/951faq.htm#problems
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
pöördesse läheb, sellega suuremat probleemi pole, ja no turbo kell ei valeta, seda ka persega tunda, lihtsalt boosti ei tule leket samuti ei suuda leida... kõik topelt kontrollitudjoonas kirjutas:Kas kell näitab ikka õigesti.
Kui sa välistasid turbo rõhu välja laskmise, siis on kuskil leke.
Las keegi targem täpsustab, kuid ma ei oska öelda, kuidas saab elektroonika rõhku alla lasta, kui välja laskmise kanalil on punn ees.
Mootor ikka pöördesse läheb?
aga seda aju varjanti ei poolda keegi? kütuse kulu samuti ju suur...ise hakkan siin mõtlema et mõni andur, nagu õhulugeja või siis gaasiklapi asendi andur tõesti vigane...
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm
Põhimõtteliselt ju õhu pump. Kui ei pumpa, siis kuskil leke.
Kas summutist tuleb musta suitsu? Siis on segu liiga rikas, sest ei tule piisavalt õhku peale.
Põhimõtteliselt ju õhu pump. Kui ei pumpa, siis kuskil leke.
Kas summutist tuleb musta suitsu? Siis on segu liiga rikas, sest ei tule piisavalt õhku peale.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hellraiser kirjutas:Kui nüüd sedasama lini lugeda, mis ma enne andsin, siis:
* Does the car only boost up to 0.2bar or 1.2bar absolute?
If yes, then it's a likely problem with a connection on one of the various sensors (TPS, airflow meter, etc).
Ehk siis kontrolli õhulugeja, TPS'i jne elektriühendusi.
just sealt need kahtlused saingi...tänud selle väärt lingi eest käin järjest seal kõik punktid läbi;)
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
Porschel on boosti ja detonatsiooni jaoks eraldi aju, KLR ja see juhib elektrooniliselt, nn cycling valve ehk solenoidklapi abil rõhku. Vedru on wastegates väga nõrk stockis.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
võimalik wt viga siis TPS`is kui ma ei eksi siis peaks sellel kaks asendit olema, kinni, kus signaal läbi klemmide jookseb, kinni, mingit signaali pole ja lõpus peaks olema full throtle ehk peaks uuesti sigaali andma, kuid mul seda viimast astet ei ole, ei tee ka plõksu...aga ma pole ka vel täitsa kindel pean natuke kirjandust tuhnama...
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
nii abi ei millestki, järjekordselt lootusetuse tunne peal
panen üles siia kõik tunnused mis viga vb oskab keegi teist siit midagi veel mulle soovitada.
turbo rõhk on väga minimaalne, kütuse kulu üüratult suur, tühikäik tõuseb vahepeal ise lambist üles, vahepeal jälle käitub normaalselt, jamab tihendamini soojast peast, kõik vaakum voolikud vahetatud, ja kontrollitud, väljalaskes lekkeid pole, solenoid klapp töötab, wg korras, turbo korras, lõtke pole, keerleb vabalt, just eile kontrollisin... tps anduri ja õhulugeja juhtmed kontrollisin ära, ise mõtlesin et nad maru vanad ja jäigad et vb puru, ei midagi sellist, ahjaa tps anduri mõõtsin samuti ära, oli korras.
kas see on knock sensor, mis käib ühe kaheksase poldiga plokikaane külge? kas selles ei võiks veel viga olla? kuidas seda kontrollida saaks?
tõesti pea enam ei võta kus mis võiks turbo rõhu mööda lasta, või mis võiks takistada selle rõhu tekitamist :S
panen üles siia kõik tunnused mis viga vb oskab keegi teist siit midagi veel mulle soovitada.
turbo rõhk on väga minimaalne, kütuse kulu üüratult suur, tühikäik tõuseb vahepeal ise lambist üles, vahepeal jälle käitub normaalselt, jamab tihendamini soojast peast, kõik vaakum voolikud vahetatud, ja kontrollitud, väljalaskes lekkeid pole, solenoid klapp töötab, wg korras, turbo korras, lõtke pole, keerleb vabalt, just eile kontrollisin... tps anduri ja õhulugeja juhtmed kontrollisin ära, ise mõtlesin et nad maru vanad ja jäigad et vb puru, ei midagi sellist, ahjaa tps anduri mõõtsin samuti ära, oli korras.
kas see on knock sensor, mis käib ühe kaheksase poldiga plokikaane külge? kas selles ei võiks veel viga olla? kuidas seda kontrollida saaks?
tõesti pea enam ei võta kus mis võiks turbo rõhu mööda lasta, või mis võiks takistada selle rõhu tekitamist :S
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
TPS's peaks ikka natuke teisiti töötama. Asi on põhimõtteliselt reostaat + lüliti. Kui liblikas on täiesti kinni, on lüliti sisse lülitatud ning peab käima klõps. Kui liblikat keerad (vajutad gaasi), vabastatakse lüliti ning hakatakse mööda reostaati liikuma.dexter kirjutas:võimalik wt viga siis TPS`is kui ma ei eksi siis peaks sellel kaks asendit olema, kinni, kus signaal läbi klemmide jookseb, kinni, mingit signaali pole ja lõpus peaks olema full throtle ehk peaks uuesti sigaali andma, kuid mul seda viimast astet ei ole, ei tee ka plõksu...aga ma pole ka vel täitsa kindel pean natuke kirjandust tuhnama...
Kõige lihtsam variant, kisu TPS lahti ning puhasta ära. Ja klõps peab käima ainult siis kui liblikas tühikäigule jõuab/sealt lahkub.