turbo rõhk ??

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

turbo rõhk ??

Postitus Postitas dexter » 08 Nov 2007 09:51

kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja :( olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Ise veel mõtlesin et kui siin autot ehitatud on äkki ajul safe-mode peal? on selline asi võimalik? ja kuidas saaks porsche ajule reset`i teha?
või on veel kellegil mõtteid ideid?

ette tänades ;)
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Nov 2007 09:55


Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 08 Nov 2007 12:12

wg oli korras, see test oli üks esimesi mis tehtud sai..sai isegi maha keeratud ning laual kontrollitud, kõik toimis...
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: turbo rõhk ??

Postitus Postitas hellraiser » 08 Nov 2007 14:38

dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja :( olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?

Aga üldiselt on päris palju siin kirjas, mida saad kontrollida: http://clarks-garage.com/951faq.htm#problems
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Re: turbo rõhk ??

Postitus Postitas dexter » 08 Nov 2007 14:58

hellraiser kirjutas:
dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist välja :( olen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?

Aga üldiselt on päris palju siin kirjas, mida saad kontrollida: http://clarks-garage.com/951faq.htm#problems
vaakum voolikud vahetatud nädala algul. kasu ei midagi :(
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Nov 2007 15:48

Kas kell näitab ikka õigesti.

Kui sa välistasid turbo rõhu välja laskmise, siis on kuskil leke.

Las keegi targem täpsustab, kuid ma ei oska öelda, kuidas saab elektroonika rõhku alla lasta, kui välja laskmise kanalil on punn ees.

Mootor ikka pöördesse läheb?

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 08 Nov 2007 16:12

joonas kirjutas:Kas kell näitab ikka õigesti.

Kui sa välistasid turbo rõhu välja laskmise, siis on kuskil leke.

Las keegi targem täpsustab, kuid ma ei oska öelda, kuidas saab elektroonika rõhku alla lasta, kui välja laskmise kanalil on punn ees.

Mootor ikka pöördesse läheb?
pöördesse läheb, sellega suuremat probleemi pole, ja no turbo kell ei valeta, seda ka persega tunda, lihtsalt boosti ei tule :( leket samuti ei suuda leida... kõik topelt kontrollitud

aga seda aju varjanti ei poolda keegi? kütuse kulu samuti ju suur...ise hakkan siin mõtlema et mõni andur, nagu õhulugeja või siis gaasiklapi asendi andur tõesti vigane...
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Nov 2007 16:22

http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm

Põhimõtteliselt ju õhu pump. Kui ei pumpa, siis kuskil leke.

Kas summutist tuleb musta suitsu? Siis on segu liiga rikas, sest ei tule piisavalt õhku peale.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 08 Nov 2007 16:30

Kui nüüd sedasama lini lugeda, mis ma enne andsin, siis:

* Does the car only boost up to 0.2bar or 1.2bar absolute?
If yes, then it's a likely problem with a connection on one of the various sensors (TPS, airflow meter, etc).

Ehk siis kontrolli õhulugeja, TPS'i jne elektriühendusi.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 08 Nov 2007 17:13

hellraiser kirjutas:Kui nüüd sedasama lini lugeda, mis ma enne andsin, siis:

* Does the car only boost up to 0.2bar or 1.2bar absolute?
If yes, then it's a likely problem with a connection on one of the various sensors (TPS, airflow meter, etc).

Ehk siis kontrolli õhulugeja, TPS'i jne elektriühendusi.

just sealt need kahtlused saingi...tänud selle väärt lingi eest ;) käin järjest seal kõik punktid läbi;)
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Nov 2007 20:13

ma ei saa hästi aru kuidas porschel saab aju boosti piirata kui wastegate tal teadatuntud mehhaaniline ju :roll: :?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Nov 2007 23:33

Porschel on boosti ja detonatsiooni jaoks eraldi aju, KLR ja see juhib elektrooniliselt, nn cycling valve ehk solenoidklapi abil rõhku. Vedru on wastegates väga nõrk stockis.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 10 Nov 2007 13:58

võimalik wt viga siis TPS`is kui ma ei eksi siis peaks sellel kaks asendit olema, kinni, kus signaal läbi klemmide jookseb, kinni, mingit signaali pole ja lõpus peaks olema full throtle ehk peaks uuesti sigaali andma, kuid mul seda viimast astet ei ole, ei tee ka plõksu...aga ma pole ka vel täitsa kindel pean natuke kirjandust tuhnama...
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter » 11 Nov 2007 21:06

nii abi ei millestki, järjekordselt lootusetuse tunne peal :(
panen üles siia kõik tunnused mis viga vb oskab keegi teist siit midagi veel mulle soovitada.

turbo rõhk on väga minimaalne, kütuse kulu üüratult suur, tühikäik tõuseb vahepeal ise lambist üles, vahepeal jälle käitub normaalselt, jamab tihendamini soojast peast, kõik vaakum voolikud vahetatud, ja kontrollitud, väljalaskes lekkeid pole, solenoid klapp töötab, wg korras, turbo korras, lõtke pole, keerleb vabalt, just eile kontrollisin... tps anduri ja õhulugeja juhtmed kontrollisin ära, ise mõtlesin et nad maru vanad ja jäigad et vb puru, ei midagi sellist, ahjaa tps anduri mõõtsin samuti ära, oli korras.

kas see on knock sensor, mis käib ühe kaheksase poldiga plokikaane külge? kas selles ei võiks veel viga olla? kuidas seda kontrollida saaks?

tõesti pea enam ei võta kus mis võiks turbo rõhu mööda lasta, või mis võiks takistada selle rõhu tekitamist :S
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 12 Nov 2007 10:33

dexter kirjutas:võimalik wt viga siis TPS`is kui ma ei eksi siis peaks sellel kaks asendit olema, kinni, kus signaal läbi klemmide jookseb, kinni, mingit signaali pole ja lõpus peaks olema full throtle ehk peaks uuesti sigaali andma, kuid mul seda viimast astet ei ole, ei tee ka plõksu...aga ma pole ka vel täitsa kindel pean natuke kirjandust tuhnama...
TPS's peaks ikka natuke teisiti töötama. Asi on põhimõtteliselt reostaat + lüliti. Kui liblikas on täiesti kinni, on lüliti sisse lülitatud ning peab käima klõps. Kui liblikat keerad (vajutad gaasi), vabastatakse lüliti ning hakatakse mööda reostaati liikuma.

Kõige lihtsam variant, kisu TPS lahti ning puhasta ära. Ja klõps peab käima ainult siis kui liblikas tühikäigule jõuab/sealt lahkub.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Vasta