1. leht 2-st

Käigukasti patjade vahetus

Postitatud: 29 Dets 2007 22:21
Postitas margus
Kuna ikka veel päris võhik siis harige palun :) Kui suur töö on? Kas neid patju saab eestist kusagilt või sobivad ka mõne teise mudeli/masina omad?

Postitatud: 29 Dets 2007 22:32
Postitas MartinL
Ma olen viimasel ajal hakanud juppe tellima American Car Beautyst.Olen kasutanud võimalust sealt tellida , kuna tuleb lihtsam. Panevad siis väikese % juurde , so what?.

Postitatud: 29 Dets 2007 22:47
Postitas joonas
NB! 924S ja 944S2 käigukasti padjad on erinevad!!!
http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... htm#item17

944S2 puhul ripub käigukast ühe padja otsas, mis kinnitub tala külge.

Padja külge kinnitatud klabri ots läheb nende kahe poldi külge
Pilt

Tala sees ongi mootoripadi, mis on tala küljes kinni nelja poldiga (pole pildil näha). Hõbedane on klamber, mis on kruvitud padja külge kahe poldiga.
Pilt

Vahetus peaks õnnestuma nii, et lased käigukasti koos talaga alla poole, kuni ja siis tõmbad tala sealt vahelt välja. Võibolla jääb ruumist puud, siis tuleb käigukast maha võtta.
Kui ise olen teinud, siis olen käigukasti alati maha võtnud.

Seda juppi ei vahetata väga tihti. Milles probleem?

Postitatud: 30 Dets 2007 00:01
Postitas margus
Tänud hea vastuse eest.

Sain ma õigesti aru, et pean otsima "transmission mount" nimelist asja? 944onlines on see märksa odavam.

Ma tegelikult pole kindel kas mul seda kindlasti ka vaja on. Aga kuna olen üpris perfektsionist ja pisiasjad häirivad siis soovitati see osa üle vaadata. Lisaks veel kasti õli vahetus ja tulevikus ka sünkrod. Käikude sisseminemine pole nii libe kui võiks olla ja targupidi käiku peab teinekord päris korralikult väänama.

Postitatud: 30 Dets 2007 04:04
Postitas joonas
944 online poes on see tükk
http://944online.com/cgi-bin/ASI_Store. ... ssion-9442

Osa kood on näha eelpool toodud pelican parts lehel ja ka siin

http://www.autohausaz.com/search/produc ... 4437504504

See paistab päris kallis tükk olema. Kui tellima hakkad, vaata ka transa hindu. Need on poodides erinevad!

Kas sidur ikka lahutab korralikult? Võrdle kellegi teise autoga. Kulumise puhul paistab kõigepealt minema teise käigu sünkronisaator.
Mis õli seal kastis praegu sees oli? Kas käigud ei lülitunud külma kastiga või soojenedes läks paremaks?

Kes soovitas käigukasti patja kontrollida? Mina isiklikult ei oskaks midagi vaadata peale selle, et kui padi ikka ribadeks on või suured praod sees vms. Mingi müra käigukasti piirkonnas?

Postitatud: 30 Dets 2007 11:03
Postitas Raceboy
Käikude sisseminemise asi on esimesena õli probleem.

Osta korralik õli sisse, nt Redline ja saad külmalt ka käike vahetada ilma viivituseta.
Enamik käigukastiõlide pähe müüdavaid õlisid on liiga paksud ja libedad sünkrote jaoks.

Postitatud: 30 Dets 2007 16:39
Postitas margus
joonas kirjutas: Kas sidur ikka lahutab korralikult? Võrdle kellegi teise autoga. Kulumise puhul paistab kõigepealt minema teise käigu sünkronisaator.
Mis õli seal kastis praegu sees oli? Kas käigud ei lülitunud külma kastiga või soojenedes läks paremaks?

Kes soovitas käigukasti patja kontrollida? Mina isiklikult ei oskaks midagi vaadata peale selle, et kui padi ikka ribadeks on või suured praod sees vms. Mingi müra käigukasti piirkonnas?
Sidur on ok, kui kellegi teise auto ette jääb siis küsin proovida :) Sünkrote peale mõtlesin ise ka, kuid asi pole veel nii hull, et neid vahetama hakata, kui juba siis kõik korraga uute vastu ja enne testin õliga. Kasti õli kohta ei tea, vahetati enne kui minu kätte jõudis. Ja vägasuurt vahet sooja ja külma kasti vahel pole täheldanud, sooja puhul võibolla on natuke libedam.
Raceboy kirjutas: Käikude sisseminemise asi on esimesena õli probleem.

Osta korralik õli sisse, nt Redline ja saad külmalt ka käike vahetada ilma viivituseta.
Enamik käigukastiõlide pähe müüdavaid õlisid on liiga paksud ja libedad sünkrote jaoks.
Redline läheb, keegi oskab koguse öelda mille varuma peaks? :oops:

Postitatud: 30 Dets 2007 17:30
Postitas joonas
Käigukasti peaks minema kaks liitrit, kuid ise pole vahetanud. Raceboy oskab vast kommenteerida kui palju ja peaks vist minema Redline MTL?

http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=7

http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=11

Mis hinnaga on keegi Eestist ostnud?

Postitatud: 30 Dets 2007 22:52
Postitas Raceboy
2,6 liitrit läheb, aga täidad ikka ju kuni täiteava servani.

Mina ostsin midagi 300 kr/liiter (Redline MTL), tqhq.ee kasutaja BlueStang käest. Ta kunagi müüs Redline kaupa ja vanad varud alles. Osta tuli 3 kvardist pudelit.

Postitatud: 31 Dets 2007 11:07
Postitas Pets
Lihtsalt huvi pärast küsin:
kas 924 ja 944 kastides polegi tagadifris ja käigukastis sama õli, ehk need pole omavahel ühenduses? 928 ja ka 964-l on seal küll sama õli, ehk siis API GL5 standardile vastav käigukastiõli, mitte tavaline käigukastiõli.

Postitatud: 31 Dets 2007 11:34
Postitas jeff01
jah ikka sama õli nii fiffri kui ka kasti õlis, ei teagi mis õli peaks kasutama, kui LSD differ sees oleks :roll: Selles mõttes et kas to õli ka kastile sobib. (Ilmselt sobib kuna se pole ainus selline kast) Kui kunagi Harley Davidsoni 1200sel õlisid vahetasin oli hämming suur, kuna sellest pisikesest plokist tuli välja mootori õli, käigukasti õli ja siduri õli :D

Postitatud: 31 Dets 2007 12:51
Postitas Pets
No jah, ma siis olengi nii aru saanud, et peaülekanne tahab ikka oma õli, milleks on 75W90 ja käigukast peab ka sellega leppima. LSDga panin käigukasti 75W140 õli.

Vaatasin ka Redline MTL spetsi (Jokkeri lehelt seda ei leidnud) This 70W80 GL-4 Gear Oil (SAE 5W30/10W30 engine oil viscosity) is designed for use in manual transmissions and transaxles.

Postitatud: 31 Dets 2007 13:55
Postitas joonas
Pilt

Tore oleks, kui keegi teaks täpselt mida tähendab "hypoid transmission oil".

Postitatud: 31 Dets 2007 14:07
Postitas joonas

Postitatud: 31 Dets 2007 22:24
Postitas Raceboy
924 ja 944 käigukastid nõuavadki API GL4, mitte GL5 õli.

928, 931 käigukastid (Getragid vähemalt) nõuavad GL5 õli.

MTL-i sisse pannes uurisin kaua ja mitmelt poolt seda, kuidas see peaülekandega läbi saab ja tuli välja, et toimib kenasti. Siiani pole differ mingeid märke ilmutanud, et talle see õli ei meeldi (14 000 km ja päris mitu kiirendust teinud).