Käigukasti patjade vahetus

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Käigukasti patjade vahetus

Postitus Postitas margus » 29 Dets 2007 22:21

Kuna ikka veel päris võhik siis harige palun :) Kui suur töö on? Kas neid patju saab eestist kusagilt või sobivad ka mõne teise mudeli/masina omad?
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 29 Dets 2007 22:32

Ma olen viimasel ajal hakanud juppe tellima American Car Beautyst.Olen kasutanud võimalust sealt tellida , kuna tuleb lihtsam. Panevad siis väikese % juurde , so what?.
Viimati muutis MartinL, 29 Dets 2007 23:08, muudetud 1 kord kokku.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 29 Dets 2007 22:47

NB! 924S ja 944S2 käigukasti padjad on erinevad!!!
http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... htm#item17

944S2 puhul ripub käigukast ühe padja otsas, mis kinnitub tala külge.

Padja külge kinnitatud klabri ots läheb nende kahe poldi külge
Pilt

Tala sees ongi mootoripadi, mis on tala küljes kinni nelja poldiga (pole pildil näha). Hõbedane on klamber, mis on kruvitud padja külge kahe poldiga.
Pilt

Vahetus peaks õnnestuma nii, et lased käigukasti koos talaga alla poole, kuni ja siis tõmbad tala sealt vahelt välja. Võibolla jääb ruumist puud, siis tuleb käigukast maha võtta.
Kui ise olen teinud, siis olen käigukasti alati maha võtnud.

Seda juppi ei vahetata väga tihti. Milles probleem?

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margus » 30 Dets 2007 00:01

Tänud hea vastuse eest.

Sain ma õigesti aru, et pean otsima "transmission mount" nimelist asja? 944onlines on see märksa odavam.

Ma tegelikult pole kindel kas mul seda kindlasti ka vaja on. Aga kuna olen üpris perfektsionist ja pisiasjad häirivad siis soovitati see osa üle vaadata. Lisaks veel kasti õli vahetus ja tulevikus ka sünkrod. Käikude sisseminemine pole nii libe kui võiks olla ja targupidi käiku peab teinekord päris korralikult väänama.
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 30 Dets 2007 04:04

944 online poes on see tükk
http://944online.com/cgi-bin/ASI_Store. ... ssion-9442

Osa kood on näha eelpool toodud pelican parts lehel ja ka siin

http://www.autohausaz.com/search/produc ... 4437504504

See paistab päris kallis tükk olema. Kui tellima hakkad, vaata ka transa hindu. Need on poodides erinevad!

Kas sidur ikka lahutab korralikult? Võrdle kellegi teise autoga. Kulumise puhul paistab kõigepealt minema teise käigu sünkronisaator.
Mis õli seal kastis praegu sees oli? Kas käigud ei lülitunud külma kastiga või soojenedes läks paremaks?

Kes soovitas käigukasti patja kontrollida? Mina isiklikult ei oskaks midagi vaadata peale selle, et kui padi ikka ribadeks on või suured praod sees vms. Mingi müra käigukasti piirkonnas?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 30 Dets 2007 11:03

Käikude sisseminemise asi on esimesena õli probleem.

Osta korralik õli sisse, nt Redline ja saad külmalt ka käike vahetada ilma viivituseta.
Enamik käigukastiõlide pähe müüdavaid õlisid on liiga paksud ja libedad sünkrote jaoks.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margus » 30 Dets 2007 16:39

joonas kirjutas: Kas sidur ikka lahutab korralikult? Võrdle kellegi teise autoga. Kulumise puhul paistab kõigepealt minema teise käigu sünkronisaator.
Mis õli seal kastis praegu sees oli? Kas käigud ei lülitunud külma kastiga või soojenedes läks paremaks?

Kes soovitas käigukasti patja kontrollida? Mina isiklikult ei oskaks midagi vaadata peale selle, et kui padi ikka ribadeks on või suured praod sees vms. Mingi müra käigukasti piirkonnas?
Sidur on ok, kui kellegi teise auto ette jääb siis küsin proovida :) Sünkrote peale mõtlesin ise ka, kuid asi pole veel nii hull, et neid vahetama hakata, kui juba siis kõik korraga uute vastu ja enne testin õliga. Kasti õli kohta ei tea, vahetati enne kui minu kätte jõudis. Ja vägasuurt vahet sooja ja külma kasti vahel pole täheldanud, sooja puhul võibolla on natuke libedam.
Raceboy kirjutas: Käikude sisseminemise asi on esimesena õli probleem.

Osta korralik õli sisse, nt Redline ja saad külmalt ka käike vahetada ilma viivituseta.
Enamik käigukastiõlide pähe müüdavaid õlisid on liiga paksud ja libedad sünkrote jaoks.
Redline läheb, keegi oskab koguse öelda mille varuma peaks? :oops:
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 30 Dets 2007 17:30

Käigukasti peaks minema kaks liitrit, kuid ise pole vahetanud. Raceboy oskab vast kommenteerida kui palju ja peaks vist minema Redline MTL?

http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=7

http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=11

Mis hinnaga on keegi Eestist ostnud?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 30 Dets 2007 22:52

2,6 liitrit läheb, aga täidad ikka ju kuni täiteava servani.

Mina ostsin midagi 300 kr/liiter (Redline MTL), tqhq.ee kasutaja BlueStang käest. Ta kunagi müüs Redline kaupa ja vanad varud alles. Osta tuli 3 kvardist pudelit.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 31 Dets 2007 11:07

Lihtsalt huvi pärast küsin:
kas 924 ja 944 kastides polegi tagadifris ja käigukastis sama õli, ehk need pole omavahel ühenduses? 928 ja ka 964-l on seal küll sama õli, ehk siis API GL5 standardile vastav käigukastiõli, mitte tavaline käigukastiõli.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 31 Dets 2007 11:34

jah ikka sama õli nii fiffri kui ka kasti õlis, ei teagi mis õli peaks kasutama, kui LSD differ sees oleks :roll: Selles mõttes et kas to õli ka kastile sobib. (Ilmselt sobib kuna se pole ainus selline kast) Kui kunagi Harley Davidsoni 1200sel õlisid vahetasin oli hämming suur, kuna sellest pisikesest plokist tuli välja mootori õli, käigukasti õli ja siduri õli :D

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 31 Dets 2007 12:51

No jah, ma siis olengi nii aru saanud, et peaülekanne tahab ikka oma õli, milleks on 75W90 ja käigukast peab ka sellega leppima. LSDga panin käigukasti 75W140 õli.

Vaatasin ka Redline MTL spetsi (Jokkeri lehelt seda ei leidnud) This 70W80 GL-4 Gear Oil (SAE 5W30/10W30 engine oil viscosity) is designed for use in manual transmissions and transaxles.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 31 Dets 2007 13:55

Pilt

Tore oleks, kui keegi teaks täpselt mida tähendab "hypoid transmission oil".

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 31 Dets 2007 14:07


Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 31 Dets 2007 22:24

924 ja 944 käigukastid nõuavadki API GL4, mitte GL5 õli.

928, 931 käigukastid (Getragid vähemalt) nõuavad GL5 õli.

MTL-i sisse pannes uurisin kaua ja mitmelt poolt seda, kuidas see peaülekandega läbi saab ja tuli välja, et toimib kenasti. Siiani pole differ mingeid märke ilmutanud, et talle see õli ei meeldi (14 000 km ja päris mitu kiirendust teinud).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta