Välised muutused aastate lõikes?

Porschede välimus/sisustus
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Välised muutused aastate lõikes?

Postitus Postitas jeff01 » 14 Sept 2005 18:30

Küsimus selles, et mis aastast alates tulid kaetud bensiiniluukidega 924-ljad? näinud 80 ja 81a autosid nii avatud, kui ka suletud luukidega ja ei saa nagu pihta.. Teine küsimus seoses antitiivaga, olen näinu 4 varianti, esiteks ilma tiivata, siis tillukese servaga nagu minu autol, kolmandaks suur nagu 944ljal (Vist ise paigaldatud :roll: ) ja ühel 80nenda aasta autol üht neljandat kuju veel (Kuidagi imelikult väike ja klaasi küljes aga tundus originaal) Milliseid erinevusi veel aastate lõikes on? märgi ja kleepsu vahe?

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Sept 2005 11:35

Märk "924" oli kuni 1980. Kaetud bensiinipaagi ava tuli ka 1980. See aastaarvude-värk on sedasi, et vaata teinekord kerenumbri järgi ikka, teh. passis on igasugu huvitavaid numbreid vahel 924 kohta (töömaht 1960 cm3, auto 6a. norem, kui VINi järgi jne :| ).
Esimesed 924-d olid ilma antikata, 1978 tuli väike antikas Turbol, sellest alates sai tellida ka N/A-le. Tehasest pole suurt 944 oma iialgi peale pandud, isegi Carrera GT'l oli tegelikult oma spets antikas, mis tõsi küll, sarnaneb 944 omale, õigemini vastupidi. Nagu ka esitiivad :wink:
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 15 Sept 2005 11:47

Erinevad olid ka ukselingid ja küljeakende ümbert liistud (vanematel läikivad). Võibolla erinesid ka peeglid, kuid selles kindel ei ole.
Esimestel aastatel olid tagatiiva allservas luugid torsioonide eemaldamiseks.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 15 Sept 2005 14:19

laur4 kirjutas:Erinevad olid ka ukselingid ja küljeakende ümbert liistud (vanematel läikivad). Võibolla erinesid ka peeglid, kuid selles kindel ei ole.
Esimestel aastatel olid tagatiiva allservas luugid torsioonide eemaldamiseks.
Need luugid olid vaid jah kuni '77 aasta teise pooleni, edasi polnud. Ja kuni '78 oli neil ka vana tüübi torsioon.
Peeglid olid ka tavalised (ilma elektrita ja nn "light" versioonid) kuni 1980.a.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 15 Sept 2005 18:04

tsingitud kere tuli kuna? 83?
vot siukest tagatiiba nägin esimest korda: http://www.tagavedu.ee/pildid/porsche2/11.jpg
Kas need stangelisandid ja splitterid on mõningate mudelite originaalid ?

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 16 Sept 2005 00:22

Tsingitud kere tuli '80.
Selliseid tiibu on ennegi nähtud, kuid nood jah päris haruldased.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 16 Sept 2005 07:25

laur4 kirjutas:Tsingitud kere tuli '80.
Selliseid tiibu on ennegi nähtud, kuid nood jah päris haruldased.
Kuidas ma kontrollida saaksin et kas tsingitud või mitte :roll: Kerenubri järgi vist aga mida ma sealt jälgima pean? Algab igatahes nii nagu vanal 924....

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 16 Sept 2005 09:49

jeff01 kirjutas: Kuidas ma kontrollida saaksin et kas tsingitud või mitte :roll: Kerenubri järgi vist aga mida ma sealt jälgima pean? Algab igatahes nii nagu vanal 924....
Kui number algab 924...-ga, siis peaks olema nn vanem 924 ja tsinkimata. Aga kui autol roostet ei ole, karbid tiivad terved, siis ei ole väga suureks paanikaks veel põhjust.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 09 Okt 2005 19:28

Kas summutaja viimase poti ja bensiinipaagi vaheline plekk on mingi näitaja tsinkimise kohta :roll: Lihcalt tundus imelik et mu 80nenda aasta autol on see plekk täiesti olematu aga 4 a uuemal (see siis kindlalt tsingitud) on see plekk nagu uus.

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

924 tsinkimine

Postitus Postitas Pets » 10 Okt 2005 11:45

Minul jälle sellised andmed, et 924-ja hakati tsinkima 1978, kui ovaalne summutitoru tuli. Selline teave pärit GT st- http://www.gtpurelyporsche.com/

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: 924 tsinkimine

Postitus Postitas laur4 » 11 Okt 2005 10:08

Pets kirjutas:Minul jälle sellised andmed, et 924-ja hakati tsinkima 1978, kui ovaalne summutitoru tuli. Selline teave pärit GT st- http://www.gtpurelyporsche.com/
Kahjuks pole endal meeles, kuskohast neid asju lugesin aga seda '78 ja summutitoru asja kuulen küll esimest korda. Kas pead siis silmas tagumise püti kuju?
Vaatasin antud linki veidi, kuid ise seda kohta ei leidnud.

To jeff01:
Too tagumise summuti pealt plekk võib olla ära roostetanud ka seetõttu, et auto näiteks pikalt mulla peal seisnud vms.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 12 Okt 2005 15:40

njh mulla ja pleki vahele jäi siiski sumbutaja pott :roll:

Vasta