värvi paikamine laiguti
värvi paikamine laiguti
kui tegu on sellise probleemiga autol. siis kuidas seda kõige õigem oleks lappida?
Oletagem et ma ostaksin sarnase auto. mis oleks lahendus?
Kas äkki lahtine värv survepesuriga eemaldada ja pihustiga uus värv laigule peale? Aga kas see jääb väga silmatorkav. Ma pole ise kunagi värvitöid teind. Tahaks teada millega tuleks arvestada.
Oletagem et ma ostaksin sarnase auto. mis oleks lahendus?
Kas äkki lahtine värv survepesuriga eemaldada ja pihustiga uus värv laigule peale? Aga kas see jääb väga silmatorkav. Ma pole ise kunagi värvitöid teind. Tahaks teada millega tuleks arvestada.
"Drive it like u stole it" (Tahaks juba endale ka 944 soetada)
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]
Ei tea ka värvimisest palju, kuid pildi järgi tundub, et vaja on ka pahteldada või täitekrunti kasutada, et seda 'auku' näha ei jääks. Aerosooliga sellist kohta parandades jääb see väga nähtav.
Kui korralikku tulemust tahad, siis pead viima maalri kätte kes siis kas värvib ainult osaliselt ja hajutab või värvib terve detaili.
Kui korralikku tulemust tahad, siis pead viima maalri kätte kes siis kas värvib ainult osaliselt ja hajutab või värvib terve detaili.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
1 variant: Lahtine värv maha lihvida 180 paberiga. Kiht pahtlit,tasa lihvida 180-ga.240 üle lasta,et jubedaid 180 kriipse ei jääks. tundega,et hoopis lohku ei nühi asja. Kui pahtlitöö ilus,siis vd ka kõige tavalisemat aerosool spray krunti kasutada,kuigi korralik täitekas ikka parem. Kui täitekas kuivanud,siis 320 paberiga üle,et tasane oleks kindlasti,siis 400,mis võtaks 320 kriipsud välja ning siis 500 paber veel.
400 ja 500 eksentriklihvija all. Ning peale 500 teeks mina ka 800 vesipaberiga üle asja. Põmst kannatab ka juba 500 peale värvida,aga siis peab tõesti hästi tehtud olema. Siis värvida antud krunditud koht ja lakkida detail. Olenevalt detailist kas hajutada või lakkida terve detail. Igast spray värvid ja lakid võid unustada
2 variant: Viia mõne maalri kätte.
400 ja 500 eksentriklihvija all. Ning peale 500 teeks mina ka 800 vesipaberiga üle asja. Põmst kannatab ka juba 500 peale värvida,aga siis peab tõesti hästi tehtud olema. Siis värvida antud krunditud koht ja lakkida detail. Olenevalt detailist kas hajutada või lakkida terve detail. Igast spray värvid ja lakid võid unustada
2 variant: Viia mõne maalri kätte.
just see on asi millest soovitan tingimata kinnipidada, ei sobi need aerosool värgid mitte kuhugi, kui pärast lähed korralikkude materjalidega tegema siis aerosoolid keedavad kõik üles :Srosco kirjutas: Igast spray värvid ja lakid võid unustada
aga muidu rosco rääkis täpselt ära kuidas asja tegema peaks, kuigi mina omast kogemusest 800 vesipaberit ei kasuta, eriti kui kasutada vesi värve....need katavad ka hea värvi puhul juba 320 jälje, kuid kindluse mõttes tee kuni 500 paberini ära
66--->hea aasta, aga aeglane...veel
Loomulikult saab vanemal autol väiksemaid asju aerosooliga aetud kui veidi oskad, päris kohe muidugi kapoti kallale ei läheks
Minu 924 oli paras räim ja peale tagaotsa avariid remontisin ja võõpasin ta oma koduhoovis kasutades segada lastud spray-d peale paari nädalat olid värvid veidi ühtlustunud ja enamus meie seast ei teeks vahet värvitud ja värvimata kohal (Spetsialistid aga küll) [parem nurk tule all oli ~3cm sees]
Enne: http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1165.JPG
Pärast: http://porsche-foorum.ee/album/displayi ... m=1&pos=82
ka peale raplas käiku tegin põlle ja tiivad sprayga korda, kahjuks pole head pildimaterjali aga käiasin maha seal olnud 5-10mm paksu pahtlikihi ja koputasin põlle ja tiivanurgad kahe haamri vahel õigeks....pahteldada ma teda nimelt ei tahtnud ja kasutasin põllel vaid kivikaitset
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1209.JPG
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1210.JPG
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM2006.JPG
Kui vähegi võimalik siis soovitan nende murdega pöörduda ikka meistri poole aga kui tegu tõesti mingi vana autoga pigem jääb ta värvimata kui et meistri kätte viiakse siis võib ju proovida.
Minu 924 oli paras räim ja peale tagaotsa avariid remontisin ja võõpasin ta oma koduhoovis kasutades segada lastud spray-d peale paari nädalat olid värvid veidi ühtlustunud ja enamus meie seast ei teeks vahet värvitud ja värvimata kohal (Spetsialistid aga küll) [parem nurk tule all oli ~3cm sees]
Enne: http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1165.JPG
Pärast: http://porsche-foorum.ee/album/displayi ... m=1&pos=82
ka peale raplas käiku tegin põlle ja tiivad sprayga korda, kahjuks pole head pildimaterjali aga käiasin maha seal olnud 5-10mm paksu pahtlikihi ja koputasin põlle ja tiivanurgad kahe haamri vahel õigeks....pahteldada ma teda nimelt ei tahtnud ja kasutasin põllel vaid kivikaitset
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1209.JPG
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM1210.JPG
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM2006.JPG
Kui vähegi võimalik siis soovitan nende murdega pöörduda ikka meistri poole aga kui tegu tõesti mingi vana autoga pigem jääb ta värvimata kui et meistri kätte viiakse siis võib ju proovida.
jah, kuna seal täärest ussitas (värvi alt) ja lukk toimis kõigi metallesemetega (Usun et nüüdseks on kõik pahtel ära kukkunud ja kokku tõmmanud kuna lohakalt ja kinni keevitamata sai se tehtud )...tegelikult sai mul kogu alumine ring sprayga parandatud ja tagant kuni antitiivani välja lausa, eest kapoti servani Tagapaneelil jäi umbes selline mulje (Seal olid ka 4 antitiiva auku)
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM2009.JPG
http://porsche-foorum.ee/album/albums/u ... IM2009.JPG