Hommikul siis avastasin et jälle 3mas ja neljas pott ei tööta, seega pole tegu enam juhusega ja viga mootoris
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
nonde püttide küünlad olid kah kuidagi imelikud. Se portselani osa oli täpselt 50% ulatuses must ja 50ne% ulatuses valge
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Arvasin et asi ehk klappides ja reguleerisin need ära aga ei täheldanud kolmanda neljanda püti juures midagi imelikku ( Kõik vahed olid pisut suured aga eriti suured vahed olid väljalaskes, kus 0,5 läks vabalt vahele ka siis kui olin juba 1 või 2 tiiru kruvi kokkupoole keeranud ja sedagi täiesti tulise mootoriga nüüd on vahed kusagil 0,35 ja 0,4lja vahel ja sisselase 0,15 ja 0,2he vahel (Sellepärast nii kahe vahel, et 1 tiiru muutis juba liiga palju aga jah umbes võrdsed said. Olen 99% kindel et selle jama tekitas bensiin oktaanarvuga 95 (2 nädalat tagasi veeresin väljasurnud mootoriga tanklasse kuna küte oli otsas, tankima hakates avastasin et seal 98´t polnudki ja lasin aagi 95´t täis
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
) Nüüd täna siis uhasin 38L 98´t peale (ei teagi täpselt palju 95´t alla jäi aga paak sai täis), reguleerisin klapid, kohendasin rootorit, jagaja kaant ja juhtmeid panin 4 uut kuunalt ja käisin paarutamas, Mootor käis pmt ilusti (Tühikäigul oli kuulda mõningaid ebaühtlasi pauke nagu vähelejätmine või nii) aga pöördesse läks väga kenasti ja jõud oli kah nagu olemas, eks näha kauaks siis (Veidi paukus kuuma mootoriga gaasi põhja andes, arvatavasti segu rikas aga seni pole lasknud paika panna, kuna tahtsin seda koos uue tüübi jagajaga teha ja korraga süüde kah paika panna)