K: 924S

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
sivvu
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12

K: 924S

Postitus Postitas sivvu » 22 Jaan 2008 22:44

Tervist härrased. Loodan, et suutsin paigutada oma postituse õige teema alla. Asjast. Porsche 924S. Andke andeks võhikuna püstitatud võimalikud "eriti rumalad küsimused".
1. Mida peaks jälgima antud auto ostul eriti tähelepanelikult?
2. Kas autoga kannatab sõita ka meie talvistes oludes(pean silmas roosteohtu)?
3. Kui suured on üldse antud mudelite(924 ja 924S) ülalpidamiskulud?
4. Kuskohast võiks leida antud mudeli tehnilised andmed( ka kiirendus 0-100ni, kütusekulu jne.)?
5. Varuosad...kuigi see läheb vist ülalpidamiskulude arvele...
Ja lõpuks- silma jäi selline isend Saksamaalt:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Kas see on(oleks) mõttetult kallis ost(100 000 on piir)? Tunnistan ausalt, et mehaanik ma pole, mistõttu eelistan osta võimalikult heas korras auto.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Re: K: 924S

Postitus Postitas MartinL » 22 Jaan 2008 22:55

Talvel kannatab sõita küll , kere peaks olema tsingitud. Vaatasin , et mul miski hooldusraamat või manual autos ja seal räägiti oma-aegsest 10 aastasest keregarantiist. Samas pead arvestama , et autol logareid ega muus sellist pole. Kui autot pesta , siis koopad ikka põhjalikult loputada.
Ülalpidamiskulud on sellised naljakad asjad. Tegin täna sellise väikse uuringu - minu autot (924S) on näiteks 7x kallim ülal pidada kui VW Golfi. Võrdlesin hammasrihma/veepumba ja siduri ning veel mõningate asjade vahetuse hindu. Samas enamikud tunduvad olevat suht harva vahetamist vajavad asjad.
Ostul tasuks jälgida kõike.

Samas 100k on 924 eest ikka rämadalt kirves. Selle raha eest peaks saama praktiliselt uut autot meenutava 924ja.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

sivvu
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12

Re: K: 924S

Postitus Postitas sivvu » 22 Jaan 2008 23:26

Arusaadav. Lihtsalt see 924S mobiles meenutabki minusugusele võhikule räigelt uut autot :wink:
PS. Kas siis 944 on veel kallim omada? auto24 foorumite sõnavõttudest jäi silma, et 924 on tänu oma mootori lihtsamale ehitusele suht talutav üleval pidada või on 924 ja 924S kaks totaalselt erinevat asja? Ma lepiks sellega, et mingi 10 000 km tagant tuleb näit 10-15 000 kroonine väljaminek, sest auto on minu jaoks seda väärt, aga kui igakuiselt peaks tonne sisse laduma, siis pigem astun vaikides kõrvale.
Viimati muutis sivvu, 22 Jaan 2008 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Re: K: 924S

Postitus Postitas MartinL » 22 Jaan 2008 23:30

Selle kuulutuse järgi ei saa ka 100k eest ilma mõradeta armatuuriga autot :shock:
Ja tagatulede alt on Porsche kiri ka puudu. Miks see puudu on ? Värvitud?
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

sivvu
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12

Re: K: 924S

Postitus Postitas sivvu » 23 Jaan 2008 00:01

Ei saanud aru- mõrad armatuuril- kas järelikult halb hooldus(vabandan veel rumalate küsimuste puhul). PS. Kas mõrasid märgiti kuulutuses- ise saksa keeles kodus pole.
PS. Tänud, et keegi viitsib üldse teemas püsida.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas laur4 » 23 Jaan 2008 00:02

Minuarust oli 924, 924S ja 944 erinevustest kusagil siin foorumis juttu, kuid enam ei leia üles.
924S on sisuliselt 944 tehnikaga 924 kere. Ülalpidamiskulud on siis 944 omad. 924 on oluliselt odavam pidada, kuid jääb igapäevase sõidumõnu poolest ka tugevalt 944-le alla.
Antud lingilt paistab esmapilgul küll väga ilus sile auto, kuid lähemal vaatusel minu arvamus langes. Nagu Martin juba mainis, siis võibolla ülevärvitud. Siis häirib sees see jube sinine värv. Ja siin-seal paistab veelgi isetegevust. Selline hind oleks võibolla õigustatud, kui auto oleks 100% originaal ja üliväikse läbisõiduga.

Vastuseid küsimustele ka:
1. Oleneb, milleks autot tahad. Mina jälgin tavaliselt esmalt kere seisukorda (liigub palju avarii üleelanud eksemplare, mis kehvalt taastatud) ja siis tehnikat ning sisu. Mida korralikum, seda parem.
2. Talvel saab sõita küll. Alates '80-st aastast on kered tsingitud (mingitel andmetel ka varem) ja rooste ei tüüta muidu, kui kehvalt üleslöödud kohtades. Soojaks lähevad ka korralikult.
3. Martin kirjutas ülalpidamiskuludesse kõige kallimad asjad sisse :). Tegelikult ei ole hullu midagi. Nagu siin juba varem palju kordi välja öeldud, siis tuleb võimalikult korralik eksemplar välja valida ja saad rahulikult ringi sõita. 924S/944 puhul on rihma ja veepumbavahetus küll kallis, kuid seda ei pea iga päev tegema. Ja sidurid ei lagune samuti väga tihti.
4. Selles osas jään vastuse võlgu
5. Eestis saab kohapealt vist kõike kui vaja. Kui on rohkem aega ja viitsimist, siis võid tellida ka netipoodidest ja saad soodsamalt.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas laur4 » 23 Jaan 2008 00:03

sivvu kirjutas:Ei saanud aru- mõrad armatuuril- kas järelikult halb hooldus(vabandan veel rumalate küsimuste puhul). PS. Kas mõrasid märgiti kuulutuses- ise saksa keeles kodus pole.
PS. Tänud, et keegi viitsib üldse teemas püsida.
Enamusel nende armatuurlaudadel on mõrad. Pigem oli mõeldud, et antud hinnanumbri juures peaks tegu olema ideaalse armatuuriga. Kas siis nahatatud või lihtsalt uuega.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas laur4 » 23 Jaan 2008 00:10

Selles teemas http://www.porsche-foorum.ee/viewtopic.php?f=15&t=855 on natuke ülalpidamiskulusid lahatud.

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Re: K: 924S

Postitus Postitas MartinL » 23 Jaan 2008 00:25

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 0&cache=no
Siin on miskid tehnilised andmed, kuid ma olen aru saanud , et neid ei tasu kullana võtta.
Nojah , ega see ülalpidamine nüüd nii hull ka pole. Lihtsalt , kui kõik tööd tahad korrada teha , läheb keeruliseks . Aga kui tasa ja targu , siis jälle pidevalt kuhjub . 20a vana auto ka juba.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas joonas » 23 Jaan 2008 11:38

sivvu kirjutas:Tervist härrased. Loodan, et suutsin paigutada oma postituse õige teema alla. Asjast. Porsche 924S. Andke andeks võhikuna püstitatud võimalikud "eriti rumalad küsimused".
1. Mida peaks jälgima antud auto ostul eriti tähelepanelikult?
Selleks peaks kokku saama ja auto juures rääkima. Vaadata tuleb kõike. Mis katki, selle parandamise eest maksad ju sina.
2. Kas autoga kannatab sõita ka meie talvistes oludes(pean silmas roosteohtu)?
Jah
3. Kui suured on üldse antud mudelite(924 ja 924S) ülalpidamiskulud?
Oleneb isendist. Kui saad korralikult hooldatud auto, siis läheb tavalise hoolduse jaoks raha. Kui saad rondi, siis pead taastama normaalse seisu. Varuosade hindade kohta loe siit http://porsche-foorum.ee/viewtopic.php? ... sc&start=0
4. Kuskohast võiks leida antud mudeli tehnilised andmed( ka kiirendus 0-100ni, kütusekulu jne.)?Kui tahad autot millel on palju jõudu, siis vaata S2 või turbo mudeleid. Kütusekulu on nii suur palju sisse kallad. Vaikselt sõitmisel sama mis teistel selle aja 2,5 liitristel bensiinimootoritel. Linnas 12l +. Maanteel 90 ga sõites ökopill (110 enam mitte)
5. Varuosad...kuigi see läheb vist ülalpidamiskulude arvele...
Varuosi saad osta Saksamaalt ja USA st. USA-s on hetkel eriti soodsad jupid.
Osasid juppe saab ka eestist. Näiteks vanema 944 ja esimesed õõtshoovad on plekist ja sinna lähevad Golf I sarniirid.
Varuosi saab teoreetiliselt ka Carmusest, kuid seal on hinnad kirved ja keegi ei viitsi tegeleda ka.

Ja lõpuks- silma jäi selline isend Saksamaalt:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Kas see on(oleks) mõttetult kallis ost(100 000 on piir)? Tunnistan ausalt, et mehaanik ma pole, mistõttu eelistan osta võimalikult heas korras auto.

See masin on liiga kallis. Lisaks see kole sinine jama, mis sinna sisse on topitud.
Samas, kui kõik hooldus oleks tehtud ja rihmad veepumbad just vahetatud, siis polegi kõige hullem juhul kui see sinine porno meeldib.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas joonas » 23 Jaan 2008 11:42

Sivvu, kus kandis sa elad?

Tallinnas saaks MartinL autot arvatavasti vaadata. Saaks näha ka minu masinat (talvel garaazis).

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Re: K: 924S

Postitus Postitas MartinL » 23 Jaan 2008 15:53

Vajadusel võin oma autot näidata küll. Hetkel muidugi füüsilisi võimeid demonstreerima ei hakka.

Ja muidugi müüa ta ka ei ole.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Re: K: 924S

Postitus Postitas reimz » 23 Jaan 2008 18:47

Minu oma on kah võimalik näha Tallinnas. 944 siis.
Sõidan aastaläbi.
what would the world be like if everything had to be practical

sivvu
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2008 22:12

Re: K: 924S

Postitus Postitas sivvu » 23 Jaan 2008 22:28

Tere taas. Elan paraku küll Tartus, kuid mõnel nädalavahetusel eksin ikka ka Tallinnasse. Kui härraste pakkumine oma autosid kaema tulla ka edaspidi jõus on siis oleks väga meeldiv eelnevalt kokku leppides seda võimalust kasutada. Eks ole see tunduvalt pingevabam variant kui kuskil müügiplatsil autot kaeda ja autoärimehes lootusi tekitada.
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: 924S

Postitus Postitas hellraiser » 23 Jaan 2008 23:18

sivvu kirjutas:Tere taas. Elan paraku küll Tartus, kuid mõnel nädalavahetusel eksin ikka ka Tallinnasse. Kui härraste pakkumine oma autosid kaema tulla ka edaspidi jõus on siis oleks väga meeldiv eelnevalt kokku leppides seda võimalust kasutada. Eks ole see tunduvalt pingevabam variant kui kuskil müügiplatsil autot kaeda ja autoärimehes lootusi tekitada.
Kahjuks praegu küll talv, kuid väga hea on ise käia paaril Porsche üritusel ära, siis näed erinevaid mudeleid rohkem ning saab parema pildi, mida hankida omale.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Vasta