1. leht 1-st

944 gaasipedaali tross

Postitatud: 22 Okt 2008 23:44
Postitas joonas
Gaasipedaali tross oli juba varem suht närakas. Täna peale kruttides selgus, et tross ei käi enam kõris vabalt.
On ühe soone lahti jooksutanud vms.

Võtsin siis varuosa kataloogi lahti ja mis ma näen, 944S on jälle mingi erinev osa.
944S gaasipedaali tross (accelerator cable) osa kood on 944 423 023 10.
944 kood on 944 423 023 07.
944 turbo kood on 951 423 023 03.

Võibolla on lihtsalt pikkus erinev? Kas kellelgi on mõni kasutatud tross riiulis, siis saaks võrrelda.
Kas selle kõri sees saaks ise ka trossi vahetada? Pole ise sellist asja kunagi proovinud.

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 23 Okt 2008 08:35
Postitas laur4
Võibolla on tõesti pikkuse vahe. Gaasisiibrid asuvad neil ju erinevates kohtades.

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 23 Okt 2008 19:36
Postitas jeff01
Ise saad trossi sisu vahetada küll kui suudad korralikud otsad teha aga ei tule ühtegi head mõtet kuidas normaalse välimusega ja pidav ots saavutada. Kui otsa näha pole saab kasutada ehituspoes elektri osakonna letis müüdavaid kruvidega pingutatavaid juhtme sildasid (Plastmassi saab maha lõigata ja kuna seal pole sellist pinget võib silla ka pooleks lõigata ja ühe kruvi jätta) ja ehituspoe raua osakonnas müüakse tavaliselt ka trossi meetri hinnaga :wink:

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 28 Okt 2008 01:42
Postitas joonas
Kuna minu autole sobiva koodiga trossi kohe müügis ei leidnud, siis käkerdasin ise midagi kokku.

Ehituspoest ostsin 1,5 mm läbimõõduga terastrossi. Minu autol on otsastatud trossi pikkuseks 1 meeter (kogu trossikoplekt on plastmassist otsiku võrra pikem).

Gaasi klapi poole käiva otsa silinder jäi vana. Puurisin lihtsalt sisse pressitud metalli nii palju ära, et sain trossi läbi pista ja pärast tina peale joota. Tulemus peale jootmist.
Pilt

Teises otsas on plastik klamber, mille juures on tross otsastatud needikujulise külge pressitud otsaga. Mina otsustasin kasutada vana otsastust ja jätkata trossi ülalpool mainitud klemmliistu abil. Kui kasutada sellist jätkamist, siis peab klemmliist asetsema võimalikult lähedal plastmassist otsikule, kuna gaasipedaali otsa ja mootoriruumi vahelise seina vahel ei ole palju ruumi. Pildil toodud kaugus plastamassist otsikust on maksimaalne ( napilt mahub). Klemmliist hoidis trossi väga tugevalt kinni, kuid igaks juhuks surasin ka sinna tina vahele.
Pilt

Kuna poest ei leidnud spetsiaalset jootevedelikku terase jootmiseks (saltser), siis kasutasin Aspiriini (atsetüülsalitsüülhape). Aspiriini kasutasin enamvähem nagu kampolit. Vaja on seda oksiidikihi eemaldamiseks, et tina külge hakkaks. Tööks on vaja ka veidi suuremat jootekolbi, kuna muidu läheb sellele soojendamisele igavik (100 W jootekolvist piisab).

Esialgu tundus uus tross tugev. Eks ekspluatatsioon näitab, kuidas ta vastu peab.

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 28 Okt 2008 09:22
Postitas laur4
Piltide pealt näeb see päris tugev välja, kuid igaks juhuks reguleeri gaasipedaali all olevat polti niipalju, et gaasi põhja surudes trossile väga suurt pinge ei tekiks. Muidu on jama, kui näiteks OT-l kiirendades gaasi põhja surud ja tross pooleks läheb :).

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 28 Okt 2008 16:48
Postitas jeff01
Ma loodan et kõri on trossil ikka ümber mida piltidelt ei näe :)
Pane siis mingit püsivamat määret kah sinna kui juba laiali on :wink:

Re: 944 gaasipedaali tross

Postitatud: 28 Okt 2008 17:05
Postitas joonas
jeff01 kirjutas:Ma loodan et kõri on trossil ikka ümber mida piltidelt ei näe :)
Pane siis mingit püsivamat määret kah sinna kui juba laiali on :wink:
Kõri täitsa olemas :lol:
Määritud ja paigaldatud.