924 kondekas põleb läbi
924 kondekas põleb läbi
Tere kas keegi oskab välja pakkuda miks kondekas läbi läheb? Pean autol iga 2 nädala tagant kondekat vahetama.
Porsche 924 92kw 78a
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 924 kondekas põleb läbi
Milline kondekas?924/1978 kirjutas:Tere kas keegi oskab välja pakkuda miks kondekas läbi läheb? Pean autol iga 2 nädala tagant kondekat vahetama.
Re: 924 kondekas põleb läbi
924ljadel paljudel kontaktidega süüde peal, millel ka kondekas ette nähtud
Läbi võib põleda ehk vale kontakti vahe tõttu kui konde ise on ettenähtud mahtuvusega Ehk loeb ka süütepooli takistus Omal oli kah tükk tegu selle süütesüsteemiga ja sai kunagi kontaktivaba vastu ringi vahetatud, mida uuematel 924ljadel tehases paigaldati.
Läbi võib põleda ehk vale kontakti vahe tõttu kui konde ise on ettenähtud mahtuvusega Ehk loeb ka süütepooli takistus Omal oli kah tükk tegu selle süütesüsteemiga ja sai kunagi kontaktivaba vastu ringi vahetatud, mida uuematel 924ljadel tehases paigaldati.
Re: 924 kondekas põleb läbi
Omal kunagi ammu ammu IZ Planeetal oli sama mure... siis oli ka probleemiks süütepool
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Re: 924 kondekas põleb läbi
See on kontaktidega süütesüsteem ja see kondekas põleb läbi mis jagaja küljes on.
Kuidas süütepooli testida saaks?
Äkki keegi teab mis mahutuvusega kondekas olema peaks?
Kuidas süütepooli testida saaks?
Äkki keegi teab mis mahutuvusega kondekas olema peaks?
Porsche 924 92kw 78a
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Re: 924 kondekas põleb läbi
Otsi kusagilt multimeeter (Tester)
mõõda süütepooli + ja - klemmide vahelist takistust. See peaks olema 0,45-0,82 oomi (Primary resistance)
Kui see on õige mõõda üle ka sekundaarahel. (miinus klemmi ja kõrgepinge klemmi vahel) see peaks olema 4000 - 15000 oomi.
Kui korpus on metallist siis mõõda üle ka kõrgepinge ja metallkorpuse vaheline takistus....Kui seal on mingi ühendus on süütepool katki.
mõõda süütepooli + ja - klemmide vahelist takistust. See peaks olema 0,45-0,82 oomi (Primary resistance)
Kui see on õige mõõda üle ka sekundaarahel. (miinus klemmi ja kõrgepinge klemmi vahel) see peaks olema 4000 - 15000 oomi.
Kui korpus on metallist siis mõõda üle ka kõrgepinge ja metallkorpuse vaheline takistus....Kui seal on mingi ühendus on süütepool katki.
Re: 924 kondekas põleb läbi
süütepooli mõõtsin üle ja seal oli nii enam-vähem ok.Et süütepooli viga ei tohiks olla aga keegi kontakti vahet oskab ütelda?
Porsche 924 92kw 78a
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Ford Explorer 121kw 4.0L
BMW E38 142kw
Re: 924 kondekas põleb läbi
Autodata kahjuks ei tunnista kontaktidega 924lja aga 914ljal pakub kontakti vaheks 0,4mm.
Viga võib tekkida ka valedest küünlajuhtmetest ja küünaldest kuna neid on erineva takistusega ja vale komplekti korral võib tekkida tagasilööke mida kondekas ei suuda vastu võtta.
Viga võib tekkida ka valedest küünlajuhtmetest ja küünaldest kuna neid on erineva takistusega ja vale komplekti korral võib tekkida tagasilööke mida kondekas ei suuda vastu võtta.