Tagaluugi soojenduse el-skeem

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas ndrk » 09 Juun 2010 22:06

Kas kellelgi on kuskil või oskab maakeeli seletada kuidas toimib tagaluugi soojendus. Kuhu ja kuidas peks need juhtmed ühendama.
Ühendasin uue luugi külge juhtmed ära ja nüüd taob kaitsme kohe välja, nii kui nuppu puudun.
R - stands for Racing

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas Pets » 09 Juun 2010 23:06

Ütleme maakeeli, et see on nagu keeduspiraal. Torkad seina, ajab vee kuumaks. Võtad spiraali vahelt ära, ühendad ainult juhtmed kokku ja piraki -korgid väljas.
Sul tundub, nagu poleks soojenduselementi, mis takistust omab, vahel. Vool käib plussist otse massi ja loomulikult kaitse väljas.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas laur4 » 10 Juun 2010 08:35

Kas luugiamordid jäid vanad ja nende ühendused samasuguseks?

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas ndrk » 10 Juun 2010 09:21

ei, amordid sain kuskilt ja panin külge. juhtmete kinnitused (kerest tulevad) olid puudu ja ma crimpisin sinna autopoest saadaolevad. Amort ->klaas otsad tunduvad originaalid.
R - stands for Racing

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas ndrk » 10 Juun 2010 09:23

Pets kirjutas: Sul tundub, nagu poleks soojenduselementi, mis takistust omab, vahel. Vool käib plussist otse massi ja loomulikult kaitse väljas.
Kõlab kenasti, sest kaitse läheb toreda plaksuga läbi küll. Samas, kui soojendusribid oleks katki, siis ei toimuks lühist? Luuk on vähe uuema auto, S2 pealt tulnu. Kas see muudab midagi vooluringis?
R - stands for Racing

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas joonas » 10 Juun 2010 09:32

Kontrolli, et amordid ei oleks kerega elektriliselt ühendatud.

Ma ise ei ole selle teemaga jamanud, kuid kui sa plussi annad amordiga edasi, siis see pluss ei tohi amordi kaudu keresse jõuda.

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: Tagaluugi soojenduse el-skeem

Postitus Postitas ndrk » 10 Juun 2010 12:31

Joonase postitust lugedes hakkas närima hinges üks kahtlus. Google piltides väheke tuhnamist ja probleemi põhjus oligi leitud.
Nimelt olin ma pärast luugi vahetust amordid kinnitanud nii, et silinder on kere küljes ja kolb on luugi küljes. Õige on aga vastupidi. Mul auto siin kontori garaažis. Käisin supsti ära, viskasin amordid ringi, panin uue kaitsme sisse, keerasin süüdet ja voila...kaitse ei plahvatanudki. Kas soojendus ka reaalselt töötab - ei tea, kuna klaas pole udune ega märg. Kull aga teeb voltmeeter väikese nõksu allapoole, kui nuppu lülitada. Järelikult voolu ikka tarbib ja töötab.

Tänud kaasamõtlejaile.
R - stands for Racing

Vasta