Tekkisid mõned probleemid, millele hetkel enda tarkus peale ei hakanud.
Esimeseks siis, et kuidas ühendada elektriakende lülitit
Juhtmeid siis kolm, punane on pluss ja 2 massi, endal hetkel mõistus peale ei hakanud kuhu neid ühendada.
Probleem on ka klapptuledega, üles liiguvad omal jõul aga alla minemiseks vajavad abikätt, juhtmed ja ühendused kontrollitud.
Kolmandaks, peale puhuriregleerimisnuppude paneeli eemaldamist ei tööta enam puhur ja kiiruse reguleerimise nupp on 3ndas asendis kinni.
Mõnda ideed mida kontrollida, vaadata?
924 mõned elektriprobleemid
924 mõned elektriprobleemid
'83 Porsche 924
Re: 924 mõned elektriprobleemid
Kas elektriakna lülitil rohkem juhtmeid ei ole? Nende kolmega ei saa midagi ära teha, peaks vist 5 olema. Ainult üks klemm võib tühjaks jääda, see on taustavalgustuse oma.
Milline kuhu läheb, ei tea. Kas kindalaekas või mujal mingit skeemi ei ole? Kunagi tegin ise nii, et võtsin need lülitid lahti ja vaatasin järgi, mis kuhu läheb ja mida teeb ja panin selle kirja ka. Loogiliselt võttes ja oma kehva mälu kasutades peaks minema + ühte keskmisesse põigiti olevasse klemmi (teine on taustavalgustus) ja miinused pikemas reas olevatesse. Mootori juhtmed peaksid minema miinuste kõrvale. Eesmärk on, et ühel juhul läheks mootori poole + ja - ning teisel juhul - ja +. Kontrolli testriga enne, kui mootori külge ühendad . Kui kaitsme läbi kõrvetad, siis see on raadio all.
Mismoodi tuled abikätt vajavad? Kas pead korra mootoril olevat käsitsi keeramise nuppu liigutama ja siis hakkab mootor tööle või pead tervenisti käsitsi alla keerama? Esimesel variandil pead ilmselt hoovastikku ümber tõstma ja teisel juhul on ilmselt kas mootori juures olev pistik kehvasti ühendatud või tulelülitil mingi viga.
Kui mõtled seda ümmargust nuppu, siis seda saab vist mitut moodi sisse panna. Võta lahti ja proovi uuesti.
Milline kuhu läheb, ei tea. Kas kindalaekas või mujal mingit skeemi ei ole? Kunagi tegin ise nii, et võtsin need lülitid lahti ja vaatasin järgi, mis kuhu läheb ja mida teeb ja panin selle kirja ka. Loogiliselt võttes ja oma kehva mälu kasutades peaks minema + ühte keskmisesse põigiti olevasse klemmi (teine on taustavalgustus) ja miinused pikemas reas olevatesse. Mootori juhtmed peaksid minema miinuste kõrvale. Eesmärk on, et ühel juhul läheks mootori poole + ja - ning teisel juhul - ja +. Kontrolli testriga enne, kui mootori külge ühendad . Kui kaitsme läbi kõrvetad, siis see on raadio all.
Mismoodi tuled abikätt vajavad? Kas pead korra mootoril olevat käsitsi keeramise nuppu liigutama ja siis hakkab mootor tööle või pead tervenisti käsitsi alla keerama? Esimesel variandil pead ilmselt hoovastikku ümber tõstma ja teisel juhul on ilmselt kas mootori juures olev pistik kehvasti ühendatud või tulelülitil mingi viga.
Kui mõtled seda ümmargust nuppu, siis seda saab vist mitut moodi sisse panna. Võta lahti ja proovi uuesti.
Re: 924 mõned elektriprobleemid
Täpselt nii, nagu laur4 ütles, 5 otsa ja juhtmete värvid juhi ja kaassõitja lülitil erinevad.
Ma arvan, et see skeem peaks põhimõtteliselt sobima:
Ma arvan, et see skeem peaks põhimõtteliselt sobima:
911 ja mälestus 928-st
Re: 924 mõned elektriprobleemid
el akna lülitid sain korda, võtsin lüliti lahti ja natuke sai uuritud seda, klapptuled üles tulevad ilusti aga alla peab täielikult käsitsi keerama, peakski tulede lülitit uurima, see ongi veel kahe silma vahele jäänud.
Tänud abi eest
Tänud abi eest
'83 Porsche 924