1001 viga mu porschel

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 21 Nov 2005 21:22

Millegi pärast ta siiski suitses ka sooja mootoriga ja öeldi et diagnostikas käidud ja segu paigas :S

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 21 Nov 2005 22:31

nojah, ei hakka igaks juhuks targutama. Viimati töötas ta minu käes ca aasta tagasi. Samas - kui sul juba kaan maas on ja mootor ka maas mis ime tegu siis pole ära vahetada ka juba saaled ja rõngad, see peaks ka oluliselt odavam tulema kui teise kasutatud mootori ostmine.
Allkiri allkiri

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 21 Nov 2005 23:01

pmt sama hind, ei olegi tegelt teine mootor kallim :?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 03 Dets 2005 18:07

Auto ei lähe soojast peast kuidagi käima, vaatasin ka et eelkäivituspihustile ei tule voolu peale soojast peast, kas se peabki nii olema? :roll: Külmast peast käivitub ilusti ja ka tester näitas hetkeks mingeid volte. Olen näinud et sinna on ise juhe veetud ja salongist aidatakse vähe kaasa...aga kummale ma plussi pean vedama? Mõõtsin ja nägin et mõlemad on nagu massis (Nii soojalt kui külmalt) ilmselt se muutub starterit andes aga siis ei tohi sinna seisava mootoriga vist plussi peale lasta. :roll: Millest se viga tuleneb? mingi temp andur? :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 03 Dets 2005 22:12

See on tüüpiline nn hot-start probleem: viga on selles, et süsteem, ei hoia rõhku üleval. Kas siis pihustid lekivad või on juhtrõhuregulaator kutu. Need on kaks kõige tõenäolisemat põhjust.
Seda saab ajutiselt leevendada külmkäivituspihusti "manuaaliks" muutmisega, nagu sul juba tehtud on. Kumbale plussi? proovi mõlemat, ja see on VALE, millele plussi andes starterit hakkab ringi ajama. Ja BTW, ainult seisva mootoriga tohibki seda pihustit kasutada. Lased paar sekundit töötada, ja piisab.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 04 Dets 2005 11:42

jeff01 kirjutas:Millegi pärast ta siiski suitses ka sooja mootoriga ja öeldi et diagnostikas käidud ja segu paigas :S
saigi diagnostis käidud, millekohta on ka ju paberid olemas.

Lend
Postitusi: 42
Liitunud: 02 Dets 2005 20:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lend » 07 Dets 2005 16:49

Tere, arendaks natuke jeff01 teemat, tekkis selline küsimus peale Raceboy kirjutist:Veel üks oluline asi: tiri pihustid välja, suuna üles, ühenda bensupump plussiga, et töötaks ja suru õhumõõtja hooba üles, ja vaata, kuidas spray-pattern välja näeb. Kas tuleb "udu" või tuleb joana. Kui soojast peast ei taha pärast mõnda aega seismist tööle minna, siis ilmselt nad lisaks kõigele veel lekivad ka.

Kui pihustid välja tõmmata ja süüde sisse keerata, kas süütekeeramise hetkel peaks pihustitest midgi tulema? mul tuli hetkeks kõigist neljast.
Kui süüde on sees ja tõsta õhu klappi, siis tuli madala survega midagi neljandast pihustist? kas seal liiga nõrk vedru või ei peaks ilmabensiinipumba ühendamist + midagi tulema?
Kuhu tuleb viia pluss ja kust selle saab?

Tegu siis K-jetronic pritsega , aga esialgu veel 16v golf2 peal.
Ette tänud igasuguse info eest.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 07 Dets 2005 18:08

Lend kirjutas: Kui pihustid välja tõmmata ja süüde sisse keerata, kas süütekeeramise hetkel peaks pihustitest midgi tulema? mul tuli hetkeks kõigist neljast.

Kuhu tuleb viia pluss ja kust selle saab?
Mäletan, et kui oma 924-l süüte sisse keerasin, siis läks tavaliselt hetkeks bensupump tööle. Ilmselt siis sel hetkel tuleb pihustitest kah midagi.

Bensiinipumba saab pidevalt tööle panna näiteks nii, et tõmbad pumba relee välja ja lükkad sealt vastavad otsad kokku. Milliseid täpselt, seda praegu peast öelda ei oska.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 07 Dets 2005 21:44

Lend kirjutas:Kui pihustid välja tõmmata ja süüde sisse keerata, kas süütekeeramise hetkel peaks pihustitest midgi tulema?
Mul tuli kah kui ükskord proovisin aga mitte alati, see vist näitab seda, et süsteemis ei vaju rõhk alla ja nii peabki olema (pihustid ja rõhuregulaator peavad) Täna jälle uus häda, nimelt nädal aega kannatasin sitta minekut, kui gaasi andsin, siis läks umbes 5-10 sekundit lötutades, kui paugust minema hakkas (Kõik küünlad ilusad helepruunid ja ühesugused, seega nagu pole mõni pütt tagant ära olnud vist) süüdet keerastes asi paremaks ei läinud, segu keerates samamoodi mitte. ok mis teha, sõitsin peale eelnenud asjade kontrollimist/proovimist linna poole, kui auto lambist seisma jäi (Säde puudub juba kõrgepinge peajuhtmes) Õigemini on se imetilluke, mõtlesin et kontaktid ehk jagajas pekis, st et katkestab halvasti aga kontaktid nagu liikusid, vb oli vahe liiga tilluke (Poole väiksem kui küünlavahe näiteks) aga kui pannes lisajuhtmega massi süütepooli miinusele ja nii öelda säristada seal, siis peaks peajuhtme ja kere vahel ikka korralikult sädelema ju :roll: (3x nõrgem sinine säde kui küünla vahel normaalne oleks) Olin 99% veendunud et süütepool perses aga imelik tundub see, et kodust kokku korjatud 5 süütepooli olid kõik selliste tunnustega :roll:

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Dets 2005 08:55

Pane sellelt beežilt kontaktivaba süütesüsteem punasele, saad pooltest süütesüsteemiga seotud muredest lahti.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Dets 2005 22:19

Lihtsam öelda kui teha :D Eks vaatan, et ega midagi väljas seistes viga pole saanud ja siis peab hakkama juhtmestiku asja mõtlema, nimelt selle süüte boxi juhtmed kaovad kuhugi salongi minuarust :S Seda kah veel, et mul vist kapoti alustel juhtmetel ikka mingi kala, st et eelkäivitus pihustile voolu peale andes (Süüde sees) veab ükskõik kummale voolu andes starterit ringi ja ilma süüteta veab 1 starterit ja teine on nagu massis, st et tulekahju hirmus ikka juhtmeid koos hoida ei taha.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 10 Dets 2005 14:29

Sain auto käima :D Te ei kujuta ettegi mis viga tal oli, oleksin võinud selle tee peal likvideerida ja edasi sõita. Ei saa küll aru et kust ta sinna sai aga jagajasse oli sattunud 1 vask seib, mis asja lihtsalt ära lühistas, sääpärast polnudki süütepoolil sädet, kuna ma tal juhtmeid maha ei võtnud vaid panin plussi lisaks ja lisaks ka miinuse, mida säristasin aga mõttetult, kuna ta sai pidevat miinust peale.

Vasta