944 lakkas töötamast.....käivitub ~ viieks sekundiks
Postitatud: 08 Sept 2012 16:11
Kuna selle teemaga võib asi veidi laiali valguda tegin oma mureteema autost eraldi.
Auto käis kenasti kuni tahtsin ARKsse passi järgi sõita.....10 meetrit ja väikse summutipauguga suri maha. Käivitatud, kütust lisatud, akut laetud ja jälle käivitatud sai korduvalt. Lõpuks leidsin vea (Jagaja rootor oli lahti sest seda hoidev kruvi oli eemaldunud) Maru rõõmsana keerasin selle kinni ja peale seda küll auto käivitub kuid vaid viieks sekundiks.
Asjad mida olen teinud või kontrollinud:
# bensiini on ja selle pealevalgumine välisele pumbale on vaba (puhastasin paagi sõela)
# Kütuserõhk on suremise ajal olemas (2 bari, vaakumi eemaldades 2,5bari)....ühel teisel töötaval autol oli vastavalt siis 2,2 / 2,7 ja autodata järgi peaks olema 2,3/2,7
# Värsked Küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor (küünlad päris uued, teised vast 200km sõitnud)
# Vahetatud töötava auto kõrval õhulugejat
# Vahetatud töötava autoga aju
# Vahetatud kõikvõimalikke tööks vajalikke releesid ning need üle joodetud
# aju pinoutis mõõdetud vajalikud plussid ja massid (Mitte ükski neist ei kao ära...st et süüdet miski välja ei keera)
Ja mootor sureb bensiini puudusesse.....pihustid lastakse aju poolt kinni....mitte paugust vaid neid avatakse kuidagi järjest vähem kuni koolemiseni ...st et mootor sureb 1-2 sekundit Niikaua kui mootor veel kuidagigi pöörleb on ka säde olemas.
Otsisin ja sain teada, et minu autol pole tehase alarmi, immot pole neil ühelgi tehasest. Ise paigaldatud alarmi olen eemaldanud, isepaigaldatud immo olen eemaldanud. Pihustitelt toide ei kao.
Mille peale võib aju pihustid kinni keerata? millegi järgi tal segu vist kontrollida pole sest lambda andurit minu autol pole olnudki...
Kas on võimalik, et vända või nukkvõlli kiil on katki ja nende vahel on väikene nihe tekkinud ning aju näeb seda käies? ....pöörded loetakse hoorattalt, nuka kohta justkui info aju jaoks puudub kuid näeb seda ehk kuidagi sädeme tekkimise järgi ? (nuka otsas vaid kõrgepinge jagaja)
Ajuks 2 realise boschi pistikuga 0261 200 006
Süütevõimendit pole, pooli juhtiv transs otse ajus.
EDIT: Pihustite takistused korras (Madalaoomised.....3,3)
2 pihustit külge jättes käib sama kaua
Auto käis kenasti kuni tahtsin ARKsse passi järgi sõita.....10 meetrit ja väikse summutipauguga suri maha. Käivitatud, kütust lisatud, akut laetud ja jälle käivitatud sai korduvalt. Lõpuks leidsin vea (Jagaja rootor oli lahti sest seda hoidev kruvi oli eemaldunud) Maru rõõmsana keerasin selle kinni ja peale seda küll auto käivitub kuid vaid viieks sekundiks.
Asjad mida olen teinud või kontrollinud:
# bensiini on ja selle pealevalgumine välisele pumbale on vaba (puhastasin paagi sõela)
# Kütuserõhk on suremise ajal olemas (2 bari, vaakumi eemaldades 2,5bari)....ühel teisel töötaval autol oli vastavalt siis 2,2 / 2,7 ja autodata järgi peaks olema 2,3/2,7
# Värsked Küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor (küünlad päris uued, teised vast 200km sõitnud)
# Vahetatud töötava auto kõrval õhulugejat
# Vahetatud töötava autoga aju
# Vahetatud kõikvõimalikke tööks vajalikke releesid ning need üle joodetud
# aju pinoutis mõõdetud vajalikud plussid ja massid (Mitte ükski neist ei kao ära...st et süüdet miski välja ei keera)
Ja mootor sureb bensiini puudusesse.....pihustid lastakse aju poolt kinni....mitte paugust vaid neid avatakse kuidagi järjest vähem kuni koolemiseni ...st et mootor sureb 1-2 sekundit Niikaua kui mootor veel kuidagigi pöörleb on ka säde olemas.
Otsisin ja sain teada, et minu autol pole tehase alarmi, immot pole neil ühelgi tehasest. Ise paigaldatud alarmi olen eemaldanud, isepaigaldatud immo olen eemaldanud. Pihustitelt toide ei kao.
Mille peale võib aju pihustid kinni keerata? millegi järgi tal segu vist kontrollida pole sest lambda andurit minu autol pole olnudki...
Kas on võimalik, et vända või nukkvõlli kiil on katki ja nende vahel on väikene nihe tekkinud ning aju näeb seda käies? ....pöörded loetakse hoorattalt, nuka kohta justkui info aju jaoks puudub kuid näeb seda ehk kuidagi sädeme tekkimise järgi ? (nuka otsas vaid kõrgepinge jagaja)
Ajuks 2 realise boschi pistikuga 0261 200 006
Süütevõimendit pole, pooli juhtiv transs otse ajus.
EDIT: Pihustite takistused korras (Madalaoomised.....3,3)
2 pihustit külge jättes käib sama kaua