diagnostika
diagnostika
see võib olla ehk küll loll küsimus, aga kas 83 aasta 924-lale saab diagnostikat ikka teha? ei taha enam tööle minna...käia mis käia
nii palju veel, et on teada et probleem arvatavasti elektroonikas, aga milles täpsemalt. jamavad ka muud elektroonika asjadm ntx kojamehed, tuled signa jne. ise pole sellel alal küll mingi suurem asi asjatundja. äkki keegi oskab soovitada kuhu tartus pöörduda, et korda saada asi?
või võib asi olla ka lihtsalt niiskuses, et käima ei läinud? sest see kõik juhtus vihmase ilmaga ja vesi pääses veidike kapoti alla ka
suured tänud
nii palju veel, et on teada et probleem arvatavasti elektroonikas, aga milles täpsemalt. jamavad ka muud elektroonika asjadm ntx kojamehed, tuled signa jne. ise pole sellel alal küll mingi suurem asi asjatundja. äkki keegi oskab soovitada kuhu tartus pöörduda, et korda saada asi?
või võib asi olla ka lihtsalt niiskuses, et käima ei läinud? sest see kõik juhtus vihmase ilmaga ja vesi pääses veidike kapoti alla ka
suured tänud
Üldse ei käivitu? kuidas seisma jäi? Minu vanal 924ljal teegi keegi mees viljandist diagnosti ja raha võeti vist 1000.- ringis aga jah pmt tegi ta seda, mida teeb iga autoteenindus, st et mõõtis kompressiooni, mõned surved ja keeras segu paika tossumõõtja abiga. Alusta sädememest, kontrolli selle jõudmist küünaldeni. On sul kontaktivaba süüde? kui säde ok, siis asi ilmselt bensu taga, omal juhtus nii et se rõhuregulaator niblis ja lasi liiga palju paaki tagasi ja kütuserõhk oli liiga väike et läbi pihustite tulla. Ehk ei toimi sul külmkäivitus ehk "viies" pihusti? Kui see ei tomi siis käivitub vaid väga pikalt ringi ajades....kui siiki. Mõõda kuidagi ära kas käivitades tuleb sellele ikka vool peale.
tänan soovituste eest, proovin täna küünlad ära kontrollida. eile hommik oli muidu nii, et käima ei läinud. siis läx mingi tunnike mööda ja proovisin uuesti ja läx. jätsin seisma, läx ka veel ilusti, aga teisel seisma jätmisel enam ei läinud. korraks nagu lubas, aga jah. mingi aeg peale seda kadus signa ära. vedasin auto koju, lükkasin garaazi. õhtu poole peale seismist hakkas signa jälle ilusti tööle. autot pole jõudnud veel proovida, kas läheb.
Usun et sind saab ka lihtne elektrik aidata kui on selline kord läheb, kord mitte, siis arvan et viga sädeme puudumises tingituna mõne kehva kontakti tõttu On olnud ka sellist asja, et süütepool tahab väga head voolu saada kuna on vanadusest vigane, st et annab sädet vaid hetkeks ja siis säde nõrgeneb, kui just täkku või väga head akut ei anna aga usun et sul pole viga selles, kui vahepeal aitab vaid mõneminutiline seismine. kas võtme liigutamine süütelukus käivitamise ajal ei muuda midagi? (Jälle 1 nõme juhus, mille olen läbi elanud) Alusta siiski kontaktide kontrollimisest kapoti alt (Jagaja, süütevõimendi jne pistikud) Kuidas see mittekäivitumine muidu väljendub? st et kas veab täpselt samamoodi kui muidu ja ei käivitu? Ka siis kui pikalt ringi lasta? Kas jamab soojalt rohkem kui külmalt? Kas esineb ka seda et törtsatab korraks ja siis jälle ei midagi ning ei käivitu? Signa kadumine kuidagi imelik nähtus :S ehk paneb too mingi ploki? bensupump ikka uriseb kui süüde sisse panna?
on olnud küll nii et korrax lubab ja siis ei midagi. siis ootan ja läheb. bensupump lööb küll. kus juures see hea mõte et paremat akut proovida. seal hetkel mingi 55 amprine peal, aga tuttaval vedeleb korralik 75 amprine, proovin tolle orgunnida, äkki veab rohkem jamab just siis kui maha jahtub. soojalt läheb kenamini.
Minule tundub see rohkem massi probleem olevat. Kui signa jamab võib põhjus olla ka plokeeringus (signa immo ahel). Soovitaks vaadata mass ühendused kaitsme ploki tagant üle.
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Kui õigesti mäletan, siis selle auto signale mingit katkestust vahele ei saanud.
Massiprobleemide kohalt võiksid proovida puhastada kommutaatori jala külge käivat massiklemmi (asub vasakpoolse esitiiva peal tule taga). Sellega olid kunagi mingid anomaaliad.
Samas need mittekäivitusprobleemid tunduvad ikkagi olevat sissepritsega seotud, mitte elektriga. Pane proovi pärast järgmise paagiga seda puhastajat sisse ja vaata, mis saab.
Massiprobleemide kohalt võiksid proovida puhastada kommutaatori jala külge käivat massiklemmi (asub vasakpoolse esitiiva peal tule taga). Sellega olid kunagi mingid anomaaliad.
Samas need mittekäivitusprobleemid tunduvad ikkagi olevat sissepritsega seotud, mitte elektriga. Pane proovi pärast järgmise paagiga seda puhastajat sisse ja vaata, mis saab.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei löö ültse bensuhaisu sisse. täna jäin kaubamaja ette seisma kutsusin sõbra, panin krokodillid külge ja läx käima. vaatan...loodetavasti saan lähipäevil võimsama aku, proovida ju ikka võib. aga kõige õigem oleks vist ikka diagnostikas ära käia. ei oleks pikka nuputamist ega mõtlemist. aga tänud kõigile kes kaasa mõtlesid ja soovitusi jagasid