Uuema tyybi 944 salongikyte..
Uuema tyybi 944 salongikyte..
Ok..on juhtmeid ja kontakte nyydseks jarjepidevalt napitud paris mitmed kuud..aga kasu ei paista sellest olevat..lugu selline,et salongi voolab yldjuhul ainult sooja/kuuma ohku yldjuhul..vaja arvatud siis kui valjas vahe kylmem on..siis monikord otsustab,et voiks sooja ohu kylmaga asendada..reguleerimisest veel niipalju,et tavaliselt ei reageeri 1 ega ka 2 peal..alates 3. hakkab yldse toole..
On kellelgi sellist probleemi ette tulnud?
P.S...tundub,nagu oleks ka konditsioneer olemas..vahemalt nupp on..aga see muidugi tahab taitmist saada..
On kellelgi sellist probleemi ette tulnud?
P.S...tundub,nagu oleks ka konditsioneer olemas..vahemalt nupp on..aga see muidugi tahab taitmist saada..
Kahjuks ei tea mis auto sul on, kuid uuemal 944 sisul on juhipool gaasipedaali poolses keskonsooli küljes 2 kruviga kinni kate, mille all on hoob, mis lükkab külma/sooja õhu klappi. Seal on üks klõps mis kipub ära murduma ja nii jääbki sooja õhku puhuma.
Vaata siit http://clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htm
Full Heat osa
Vaata siit http://clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htm
Full Heat osa
konditsioneer
Kui konditsioneer tühi, siis ta ka ei tõmba elektromagnetsidurit kinni. Kui konditsioneeri sisse lülitad, vaata kas tõmbab konditsioneeri kompressoril eespool asetseva seibi rihmaseibiga koos pöörlema. Kui tõmbab, on lootust, et konditsioneer töötab. Kui tõmbab ja kohe lahti laseb on külmakandjat vähe, ehk siis vaja täita. Kui üldse ei tõmba, on suurem jama, siis võib ka elektromagnetsidur kutu olla.
911 ja mälestus 928-st
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uuema tyybi 944 salongikyte..
Konsooli on vasakut kätt selline pisike rest. Selle taga kuskil konsooli sisemuses on siseõhu temperatuuri andur. Puhasta see ära, võib osaliselt paremaks teha.MIL7373 kirjutas:Ok..on juhtmeid ja kontakte nyydseks jarjepidevalt napitud paris mitmed kuud..aga kasu ei paista sellest olevat..lugu selline,et salongi voolab yldjuhul ainult sooja/kuuma ohku yldjuhul..vaja arvatud siis kui valjas vahe kylmem on..
Mul endal ka see vaja ette võtta, aga ma veel täpselt ei tea, kuskohas ta seal asub , kuid olen clarks-garage.com'ist päris palju uurinud ning selline on üks soovitusi, eriti kui see temperatuur on selline vahelduv.
Oige ta on..see oli murdund kyll aga sai moni aeg tagasi asendatud...kasu ei midagist..tanud sellegipoolest..joonas kirjutas:Kahjuks ei tea mis auto sul on, kuid uuemal 944 sisul on juhipool gaasipedaali poolses keskonsooli küljes 2 kruviga kinni kate, mille all on hoob, mis lükkab külma/sooja õhu klappi. Seal on üks klõps mis kipub ära murduma ja nii jääbki sooja õhku puhuma.
Vaata siit http://clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htm
Full Heat osa
Kas panid klõpsu suvaliselt külge, või keerasid süüde sees enne nupu külma peale ja siis lükkasid hoovast klapi kinni ja siis selles asendis lükkasid klõpsu vahele? Kas mootorid liigutavad seda hooba kui sa temperatuuri nuppu keerad?MIL7373 kirjutas:Oige ta on..see oli murdund kyll aga sai moni aeg tagasi asendatud...kasu ei midagist..tanud sellegipoolest..joonas kirjutas:Kahjuks ei tea mis auto sul on, kuid uuemal 944 sisul on juhipool gaasipedaali poolses keskonsooli küljes 2 kruviga kinni kate, mille all on hoob, mis lükkab külma/sooja õhu klappi. Seal on üks klõps mis kipub ära murduma ja nii jääbki sooja õhku puhuma.
Vaata siit http://clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htm
Full Heat osa
Süüde sees selleks, et mootorid ka liiguksid.
hmm, kui juba teema on, siis mul vanemal 944 taoline probleem...nu tegelt neid mitu, eriteks töötab ventikal ainult 1-ne aste, et oskab keegi öelda, et kas asi lülitis või on miskit muud ka seal?
Ja teine asi veel see, et samamoodi puhub ainult sooja, et kui mootor külm ja sõidad, siis tuleb külma, mida soojemax mootor läeb, seda soojemax läheb ka sissetulev õhk, ja mida kiiremini sõidad, seda rohkem seda tuleb?
Ja teine asi veel see, et samamoodi puhub ainult sooja, et kui mootor külm ja sõidad, siis tuleb külma, mida soojemax mootor läeb, seda soojemax läheb ka sissetulev õhk, ja mida kiiremini sõidad, seda rohkem seda tuleb?
See sooja asi ilmselt põhjustatud püsivalt avatud soojakraanist.
Esimese asja taga on elekter. Võid proovida lülitit vahetada või kui see ei aita, siis kusagil armatuuri all on mingi takisti ka.
Esimese asja taga on elekter. Võid proovida lülitit vahetada või kui see ei aita, siis kusagil armatuuri all on mingi takisti ka.
Laisu kirjutas:hmm, kui juba teema on, siis mul vanemal 944 taoline probleem...nu tegelt neid mitu, eriteks töötab ventikal ainult 1-ne aste, et oskab keegi öelda, et kas asi lülitis või on miskit muud ka seal?
Ja teine asi veel see, et samamoodi puhub ainult sooja, et kui mootor külm ja sõidad, siis tuleb külma, mida soojemax mootor läeb, seda soojemax läheb ka sissetulev õhk, ja mida kiiremini sõidad, seda rohkem seda tuleb?
hmm..ok, a soojakraan, seda reguleerid trossiga jah? niipalju kui ma seda armatuuri siiani lammutanud olen, siis tean et selle hoova külge kust seda soojust reguleerid igatahes tross läheb, et kas ta siis teisest otsast lahti, sest hoob ise liigub ilusti ühest servast teise. a kus see kraan asub umbes, et kas saab ligi selle ilma suurema lammutamiseta, et kasvõi hetkel käsitsi kinni keerata, kuna ei ole krt hetkel eriti aega mingi suuremahuliste töödega tegeledalaur4 kirjutas:See sooja asi ilmselt põhjustatud püsivalt avatud soojakraanist.
Esimese asja taga on elekter. Võid proovida lülitit vahetada või kui see ei aita, siis kusagil armatuuri all on mingi takisti ka.Laisu kirjutas:hmm, kui juba teema on, siis mul vanemal 944 taoline probleem...nu tegelt neid mitu, eriteks töötab ventikal ainult 1-ne aste, et oskab keegi öelda, et kas asi lülitis või on miskit muud ka seal?
Ja teine asi veel see, et samamoodi puhub ainult sooja, et kui mootor külm ja sõidad, siis tuleb külma, mida soojemax mootor läeb, seda soojemax läheb ka sissetulev õhk, ja mida kiiremini sõidad, seda rohkem seda tuleb?
Tanud koigile osalistele kasuliku info eest - vahemalt praegusel hetkel saan jalle ise otsustada,millal salongis soe voi kylm on..loodetavasti see nii ka jaab..
Jargmisena sis vaja konditsioneeriga tegelema hakata..
Jargmisena sis vaja konditsioneeriga tegelema hakata..
On The 8th Day God Created Porsche..
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sai syyde sees paika regullitud soe-kylm ja peale seda napistasin tagantpoolt ara yhe tervema plastikklambri,mis oli moeldud jalgade soenduse klapi jaoks(kuna mina seda yhegi nupunappimise kaigus liikumas ei nainud ja tapselt samasugust voi vahegi sarnast jullat on siiani voimatu leida olnud)..ja usu voi mitte..tootab vagagi kenasti..http://clarks-garage.com/shop-manual/hvac-01.htmhellraiser kirjutas:Mille se lõpuks ära vahetasid või korda tegid?MIL7373 kirjutas:Tanud koigile osalistele kasuliku info eest - vahemalt praegusel hetkel saan jalle ise otsustada,millal salongis soe voi kylm on..loodetavasti see nii ka jaab..
Vaata "unit left side" joonist.."4" kohal on see "varujulla",kui peaks vaja minema..
On The 8th Day God Created Porsche..
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)
Hetkel niipalju sis sellest..kena laupaeva ohtune reis kontserdilt tagasi suhteliselt kylmas autos..monikord tundub,et ta teeb seda meelega..
On The 8th Day God Created Porsche..
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)
944 Lux '85/11/01 RHD Alpine White(Soon 2 b Pearl White Metallic)
944 Lux '82 RHD 168 kW Metallic Black(Soon 2 b in Porsche Heaven)