911 4C eluiga

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Toomas
Postitusi: 3
Liitunud: 02 Dets 2006 18:55
Asukoht: Tallinn

911 4C eluiga

Postitus Postitas Toomas » 06 Dets 2006 22:34

Kaalun 911 C4 ostmist, seoses millega tahaks küsida kogenud kaladel:

Kas valmimisaasta 1989 + läbisõit 220 000 km + hind 20 000 EUR iseenesest tähendab "Ainult hulludele"? Mis on selle vahva mootorsõiduki resurss suurusjärgult?

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

964

Postitus Postitas Pets » 07 Dets 2006 20:10

Teretulemast foorumisse!
Ma kardan, et siit ei leia just kogenuid, kes 964-ja hästi tunneksid. Eestis neid autosid muidugi mõned on. Masin ise on hinnatud ning tavaliselt ka hoitud ja küsida 17 aasta vanuse auto ressurssi :roll: Eks kasutatud auto ressurss sõltub ikka kõigepealt eelmistest omanikest. Korralikult hooldades pole ka 500 tuhat km piir. Mingi aeg tagasi oli müügis üks 928 mille spidomeetri näit ületas 800 tuhandet km :shock:
20000 euro eest peaks saama päris korraliku 964C4, aastad võivad ka nooremad olla kui 1989. Natuke aega tagasi oli ka Eestis üks selline müügil, hind oli vist kuskil 15 tuhande euro kandis, aga selleks oli ka oma põhjus. Ja isegi 964 C2 oleks hea valik, seal tagamootori tunne parem kui C4-s.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 07 Dets 2006 21:05

Kui sa nelikveo pärast ostad C4, siis iseasi, kuid 964 nelikveoskeem on suhteliselt kohmakas ja auto alajuhitava iseloomuga. Tavalise 911 tunnet seal pole ja auto on oma tagaveolisest sõsarast 100kg raskem. 993 C4 on juba aga oluliselt lihtsama ja end paremini õigustanud süsteemiga, mis kasutab viskosidurit, kaaluvahegi piirdub siin vaid 40 kg-ga.

Nende autode puhul pead ostmisel piinliku täpsusega mootori ajalugu jälgima-uurima, sest 911 H6 mootori remondi hinda sa ilmselt teada ei taha.

Kui ostad 964, eriti C4, siis soovitatakse eelistada 90-ndatel toodetud, sest 964 erines juba päris kõvasti 3.2 Carrerast ja esimestel isenditel leidus suht palju lastehaigusi.

964 puhul kehtib kahjuks väga täpselt ütlus: "There's nothing more expensive than a cheap Porsche".
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 08 Dets 2006 01:27

Kunagised arvustused 964-st, head lugemist ;)
http://www.porsche964.co.uk/rev_rep/excellence.htm

EDIT: sai veidikene vale link antud
algusest:

http://www.porsche964.co.uk/rev_rep/reviews.htm
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Toomas
Postitusi: 3
Liitunud: 02 Dets 2006 18:55
Asukoht: Tallinn

Tavaline 911 tunne

Postitus Postitas Toomas » 08 Dets 2006 15:17

"Kui sa nelikveo pärast ostad C4, siis iseasi, kuid 964 nelikveoskeem on suhteliselt kohmakas ja auto alajuhitava iseloomuga. Tavalise 911 tunnet seal pole..."

Mis asi on on see "tavaline 911 tunne"? :o Ma pole justkui mingi ralliproff, ja tagavedu+tagamootor on minu jaoks - mis seal salata - veidi ehmatav kombinatsioon talve peale mõeldes. Tundub, et midagi on mul kapitaalselt arusaamatu selle auto puhul. Kas keegi seletaks lahkelt, mis?

Vasta