Väntvõlli positsioonija pöörete andurid ???

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Väntvõlli positsioonija pöörete andurid ???

Postitus Postitas jeff01 » 13 Dets 2006 21:33

usun et mul viga neis ja küsiks siis, et ega kellelgi neid laenata pole, et saaksin veenduda et viga just seal :roll: või müüa? või teab keegi hinda ja eestist saadavust?

Auto käitub igatahes nii:
jätan auto seisma ja mõnel hetkel käivitades (Nii soojalt kui ka külmalt) törtsatab käima ja sureb kohe ära (Käib umbes sekundi) ja peale seda enam ei käivitu.....viimati avastasin et parim viis sellisel juhul käima saada on gaas põhjas ~1-2 minutit järjest starterit anda ja kui juba lötutab siis mitte lõpetada kuni mootor käib kiiremini kui starter teda veab (Starteri mõrv) aga siis jääb kuidagi lötutades käima kui kui lõpuks pöörded üles saab viskab suure pahmaka musta tagant ja ei käi ikkagi korralikult. Korralikult hakkab käima vahel alles 10-20ne km läbimise järel kui siiski

Vahepeal esineb ka kergemaid jamasid mis sama asjaga seotud:
nimelt kukub tühikäik ~500le ja mootor hakkab hullult lonkama, gaasi andes puperdab ja kui pöörded ~4000nde ringis siis kui lauaga selga (justkui turbomootor) tundub meeletu jõud, mis tuleneb ilmselt sellest et olen selle tõrkuva mootoriga ära harjunud.

Vahepeal esineb ka sellist asja et maanteel ~100km/h sõites on tunda mõningast lötutamist ja siis käib selline litter et tee või püksi ja sumpast lööb ~2m lonti välja või siis see effekt et käiguvahetusel käib pauk jne jne.....vahepeal aga käib ka korralikult...

Mida olen teinud et viga leida:
vahetanud rootori, jagaja kaane, juhtmed, küünlad
proovinud liigutada juhtmeid ja pistikuid ajal mil ta puperdab
avanud ja puhastanud ja vedela isolaatoriga töödelnud pistikuid ja kontakte
niiapalju kui mina aru olen saanud, siis pole see seotud ei niiskuse ega temperatuuriga. Küünlad on kõik ühesugused ja kui korralikult käib siis valged (lahja) ja kui puperdab siis loomulikult mustad aga mitte märjad.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Dets 2006 22:01

Eile õhtul suri siis lõplikult ära ja 10 minutilise jamaisega tegi vaid 3-4 törtsu...viskasin auto alla selili ja lasin sõbral süüdet sisse/välja keerata ja kuulasin/katsusin bensupumpa aga ei halligi (No kui tõesti on vaikne siis vähemalt käega peaks ikka tundma et töötab) vot ei teagi nüüd, kas on kogu viga seal (Mida paukumise pärast ei usu) aga ehk siiski on se 1 teguritest....eks homme otsin kusagilt selle sisse keeratava konksu ja katsun auto garaazi toimetada ja hakata pumbale tulevat voolu otsima...ilmselt paigaldan ka bensurõhu kella nagu 24ljale sai pandud

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 14 Dets 2006 22:22

http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ts-01.htm

Selle lingi järgi pakuks, et võiks kontrollida õhulugejat, aju ja seda, et ega sisselaskesse ei tõmba kuskilt lisaõhku.

Kui sumsist tuld välja lööb, siis bensiini tuleb igatahes peale küll. Igatahes tasub kahtluse korral kontrollida ka bensiinipumpa.

Kõige hullem on mingi vigade kombinatsioon.

Edu vigade otsimiseks.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 14 Dets 2006 22:25

Kui jamab, siis võiksid ka aju natuke koputada. Kui seal kehva ühendus, siis vahest on koputamine aidanud. Testimiseks saaks aju laenata teiselt sarnaselt autolt.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 14 Dets 2006 22:27

Ehk on homme aega veidi tegeleda (Arvan et alustan siiski bensupumbast kuna see peab igaljuhul töötama) kuigi vaja köögis seinakate seina liimida :lol:

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 16 Dets 2006 22:08

Sain dexterilt andureid prooviks laenata ja vahetasin nad siis ära aga sama jama.....2 törtsu ja rohkem ei midagi :? üsna närvi ajas juba ja kuna olin sädet kontrollinud vaid mootorile asetatud piibuga, tuli mõte proovida sädet küljes olevate (uute) küünaldega...keerasin ühe neist maha, ta lausa tilkus bensiinist (Selgus et pump siiski töötab aga 944ljal töötab ta vaid siis kui väntvõll käib ringi ehk et starterit andes hakkab tööle....mida mina loomulikult ei teadnud.) Märja küünlaga sädet ei olnud ja kuivatasin ta ära aga säde oli ikkagi vägagi olematu :S paistis et kergem on tal mitte elektroodi pihta vaid mootorisse peksta ja säde seal vahel oli ikka tunduvalt parem. keerasingi oma boschi iridiumid (On mul 3mel autol peal olnud ja nende aeg on juba ammu läbi, olgugi et 4tk/1000.-) ja auto käivitus poolest pöördest ja käis korralikult.
Siis vahetasin ka dexteri andurid peal olnute vastu, mis ma ära puhastasin (Veidi metallipuru otstel) ja isoleerisin üle ka juhtmed, kuna nende isolatsioon oli kuhugi vastu niipalju kulunud, et varjestus juba paistis (Ei kujuta ettegi kas varjestuse massi laskmine võis jamada)
kahtlus siiski hinges, kuna auto hakkas jamama ju enne küünalde vahetust aga loodan et asi oli millegi muu taga, mis nüüd korda sai (kas siis jagaja kaan, rootor, juhtmed või anurite juhmed mida isoleerisin) küünlad, mis mu autol peale paarikümmend kilomeetrit töödata ei tahtnud on 80.- maksvad Beru Ultra X ´id millel neli elektroodi (Ei ostnud neid 4lja elektroodi tõttu vaid seetõttu, et beru kataloog näitab just neid küünlaid porschele :? ilmselt ostan nüüd NGK-d või midagi muud ja ühe elektroodiga nagu ette nähtud)

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 17 Dets 2006 11:02

Vastavatud Forss Tartu filiaalis Võru-Aardla ristmikul olid 944 jaoks NGK BP6ES küünlad olemas, maksid kokku mingi 35kr/tk. Ja need on end tõestanud parimast küljest 944 peal.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Dets 2006 17:12

ilmselt ma nende järgi homme kütangi kui veel saab :( nimelt hakkas täna jälle jukerdama (poos korra maanteel kinni ja tühikäik 500rpmi ja lötutab ja plödistab alla 4000nde rpmi ja lõpp tuleb kah varem kui õige oleks st et 5500 teeb juba sama häält mi spiiraja.....loodan väga et küünlad ei meeldi aga kardan et nii lihtne se viga ei ole.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 18 Dets 2006 20:20

Hommikult startisin tõrkuva mootoriga ja suri iga kord ära, kui gaasi vabastasin, panin veidi tühikäiku peale et üldse saaksin sõita ja paarutasin forssi, kust BP6ES küünlad ostsin ja peale kruvisin (4tk/112.- vs pealolnud 4tk/1000.- ;) )...tõsi küll sinna jõudes käis juba märgatavalt paremini (Ilmselt himust) ja tühikäik oli tõusnud lötutavalt 800lt 1400ni ja kuulda oli vaid üksikuid vahelejätmisi.....peale uute küünaldega käivitamist jäi tühikäik samaks ja selle võis jälle alla keerata...70km ära veerenud ja seni käib :roll: (küünlad, mis maha võtsin olid ääretult tahmased kuigi lõpus nagu käis...) eks sõidan siis edasi kuni laseb. Egert pakkus kah loogilise asja välja...nimelt temperatuuri anduri rike, mis segu liiga rikkaks muudab ja küünlad ära tahmab. :roll: peab vist pükstesse lambda augu tegema ja oma widebandi sisse keerama (kell juba niiehknaa autos)

Vasta