Kas tasub Porcshet soetada?

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 17 Mai 2007 12:19

Selle Soovis pakutava 924-ja kohta oskab mõni mees vast päris palju rääkida, seda siis vajaminevate tööde kohta.
928
996 C4

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 17 Mai 2007 14:55

kvaida kirjutas:Tere.

Mõte põhimõtteliselt sama, mis teema algatajal, otsustasin uut teemat mitte teha.

Sattusin vaatama ja mõtlema, et kas Eestis on võimalik leida projektikaks sobivat 924. Ning kui palju ressursse selle peale kuluma hakkab (nii rahaliselt kui ka ajaliselt)? Just nimelt huvitaks selline nokitsemist vajav auto, kooli lõpetamine alles ees, suvi tulekul, soov vanema stiilse auto omanikuks saada :D
Tehnika täiesti võõras pole, lihtsamad tööd teen kõik ise ära, raskemad tuleb ära õppida.
Kui ostad korraliku auto siis kulub põhiline raha hoolduse peale. Kuluvad asjad nagu piduriklotsid, kettad, sidur, rihmad, rullikud. Kui neid on ka õigetel aegadel vahetatud ei ole vaja korraga palju raha välja käia.

Mina pakuks, et mootori kapitaalremonti on lihtsam ja odavam teha, kui taastada auto head väljanägemist ja sisu.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Mai 2007 17:12

soovis müüdaval poolraamid kõverad nii et väiksest kõksust on asi kaugel ja auto sobib vaid varuosadeks. :(

924/944
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Veebr 2007 18:54
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas 924/944 » 16 Juun 2007 23:34

see taastamine vöttab palju aega ja raha,just sain söitma peale kahekuulist pausi ja jälle uued mured. nimelt summuti oli eelmisel omanikul otsast löppuni kokku keevitatud kukkus lihtsalt alt ära. plokkikaan sai vahetatud,radikas ja tihendid. juppide eest tänan jeffi01.tänud
924

Vasta