soendusmootori kiiruse reguleerimise lüliti...???

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

soendusmootori kiiruse reguleerimise lüliti...???

Postitus Postitas jeff01 » 26 Veebr 2007 18:31

Lugu sellin et minu autol on off I II III ja siin müüdavad: http://www.autohausaz.com/search/produc ... r%20Switch
on sellised : off I II III IV et kas töötab või vaja juhtmed ringi tõsta pistikus või ei saa üldse kasutada ? Sellest saan muidugi aru et ühte lisakiirust se ei anna :D ja mis neil üldse vahet on :?

Kas asendeid pole mitte samapalju:
4 position switch without OFF position
5 position switch with OFF position.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 26 Veebr 2007 18:43

See jupp peaks sobima "vana" sisuga 944 masinatele. Selline kommentaar on seal poes ju jupi kõrval kirjas.

Kas sa saad vaadata oma lüliti klemmide poolt või vaata Porsche tehasemanuali elektriskeemilt, kuidas asjad peavad olema.

Alati võid ju sinna netipoodi ka küsimuse saata.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 26 Veebr 2007 18:47

arvan et saadan sulle siis tootekoodi ja sa tellid ta mulle ära, asi on liiga odav et siin väga karta, kui ei sobi 1:1le siis pole ikkagi rohkem vaja teha kui juhtmed ringi tõsta pistikus. võrdlesin just enda omaga ja tagant sama aga mul 1 klemmi koht vaid tühi, nii et pesasse sobib ikka. aga seda et nad on nelja asendiga reedab 5 klemmi ja se inglisekeelne jutt mis siia copysin

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 27 Veebr 2007 09:29

Olen neid lüliteid natuke uurinud. Porschel kasutatav on selline, mis ventikat kunagi välja ei lükka (kui 0 asendisse keerad, siis jääb väga väiksel kiirusel ikkagi tööle). Proovisin ühte Audi-VW oma, mis välimuselt sama oli ning sellel toimis asi teisiti. 0 kiirusel oli täielik vaikus ja sealt edasi hakkasid samm-sammult teise lüliti astmed. Kuna neid on kokku ikkagi samapalju, siis 'kadus' selle VAG grupi lülitiga kõige suurem kiirus. Seega äkki on sul praegugi see 'aeglane' lüliti, kui üks klemm puudu. Ja uut tellides kontrolli üle, et õige saad. Sellest kõige suuremast kiirusest on aeg-ajalt abi.

Vasta