1. leht 1-st

soendusmootori kiiruse reguleerimise lüliti...???

Postitatud: 26 Veebr 2007 18:31
Postitas jeff01
Lugu sellin et minu autol on off I II III ja siin müüdavad: http://www.autohausaz.com/search/produc ... r%20Switch
on sellised : off I II III IV et kas töötab või vaja juhtmed ringi tõsta pistikus või ei saa üldse kasutada ? Sellest saan muidugi aru et ühte lisakiirust se ei anna :D ja mis neil üldse vahet on :?

Kas asendeid pole mitte samapalju:
4 position switch without OFF position
5 position switch with OFF position.

Postitatud: 26 Veebr 2007 18:43
Postitas joonas
See jupp peaks sobima "vana" sisuga 944 masinatele. Selline kommentaar on seal poes ju jupi kõrval kirjas.

Kas sa saad vaadata oma lüliti klemmide poolt või vaata Porsche tehasemanuali elektriskeemilt, kuidas asjad peavad olema.

Alati võid ju sinna netipoodi ka küsimuse saata.

Postitatud: 26 Veebr 2007 18:47
Postitas jeff01
arvan et saadan sulle siis tootekoodi ja sa tellid ta mulle ära, asi on liiga odav et siin väga karta, kui ei sobi 1:1le siis pole ikkagi rohkem vaja teha kui juhtmed ringi tõsta pistikus. võrdlesin just enda omaga ja tagant sama aga mul 1 klemmi koht vaid tühi, nii et pesasse sobib ikka. aga seda et nad on nelja asendiga reedab 5 klemmi ja se inglisekeelne jutt mis siia copysin

Postitatud: 27 Veebr 2007 09:29
Postitas laur4
Olen neid lüliteid natuke uurinud. Porschel kasutatav on selline, mis ventikat kunagi välja ei lükka (kui 0 asendisse keerad, siis jääb väga väiksel kiirusel ikkagi tööle). Proovisin ühte Audi-VW oma, mis välimuselt sama oli ning sellel toimis asi teisiti. 0 kiirusel oli täielik vaikus ja sealt edasi hakkasid samm-sammult teise lüliti astmed. Kuna neid on kokku ikkagi samapalju, siis 'kadus' selle VAG grupi lülitiga kõige suurem kiirus. Seega äkki on sul praegugi see 'aeglane' lüliti, kui üks klemm puudu. Ja uut tellides kontrolli üle, et õige saad. Sellest kõige suuremast kiirusest on aeg-ajalt abi.