1. leht 1-st

Postitatud: 22 Veebr 2007 10:31
Postitas jeff01
Niih, eile sain jälle üle pika aja oma autot "näha"
Kui eestist lahkusin siis jägmisel päeval enam auto ei käivitunud ja seisma ta jäigi (kuueks nädalaks)
Nüüd naastes lasin aku varakult ära laadida ja panin toast sooja/laetud aku peale ja käivitus poolest pöördest 15 kraadise külmaga (6 nädalat seisnud) Järgmisel hommikul ehk täna aga ei midagi, aku veab ringi aga nö aeglaselt...kõik meie teised 3 autot käivituksid sellise vedamisega kindlasti, porsche aga mitte. Käivitub kergesti, kui korralikkude juhtmetega teiselt autolt voolu anda või aku toast laetuna tuua :? Aku muidu UUS ja 62ah nagu ette nähtud vist...
Kas on õige et säde on nõrk, kui aku nö nõrgemapoolne ja selle parandaks uus süütepool?
Kunagi vähemalt 924 tegi nii et tahtis väga head akut et käivituks ja peale süütepooli vahetust muutus asi paremaks.

Postitatud: 22 Veebr 2007 12:41
Postitas coupe924
8) Kontrolli alustuseks massi punktid üle... kere, mootori jne.

Külm aku annab madalamat pinget ja ju jäeb väheks ... ei teki siis sädet või ei suuda bensu pump piisavalt rõhku lüüa. Oma 944 tegi sama jama talvel... siis läks vaid nipiga käima... lasid starterit 2 ski ringi ja kui peale seda hüpas käima... kui ei proovisin sama moodi uuesti. Kui aga pikalt ketrama jäin ei lubanudki mitte. Ja pahatihti oli nii et mina sain auto ilusti käima kuid sõbrad või vend mässasid lolliks ja käima ei läinud. :wink:

Postitatud: 22 Veebr 2007 13:05
Postitas hellraiser
jeff01 kirjutas:Nüüd naastes lasin aku varakult ära laadida ja panin toast sooja/laetud aku peale ja käivitus poolest pöördest 15 kraadise külmaga (6 nädalat seisnud)
Kas aku oli tühjaks saanud selle 6 nädalaga ning oli ka 15 kraadises külmas? Kui jah, siis võid vaikselt hakata uut aku hankima, sest tühi aku külmub läbi ning tõenäoliselt on suht küpse omadega.

Postitatud: 22 Veebr 2007 18:47
Postitas jeff01
käiati juba minu minnes tühjaks aga usun et oleks ka ise ära vajunud selle ajaga. Hetkel mingi diisli oma mil ah vaid 60 aga ampreid vist 600+ eelmise 450ne vastu. Täna pole mind alt vedanud, homme hommikul tean öelda....

Postitatud: 22 Veebr 2007 19:47
Postitas reimz
coupe924 kirjutas:8) Kontrolli alustuseks massi punktid üle... kere, mootori jne.

Külm aku annab madalamat pinget ja ju jäeb väheks ... ei teki siis sädet või ei suuda bensu pump piisavalt rõhku lüüa. Oma 944 tegi sama jama talvel... siis läks vaid nipiga käima... lasid starterit 2 ski ringi ja kui peale seda hüpas käima... kui ei proovisin sama moodi uuesti. Kui aga pikalt ketrama jäin ei lubanudki mitte. Ja pahatihti oli nii et mina sain auto ilusti käima kuid sõbrad või vend mässasid lolliks ja käima ei läinud. :wink:

Kusjuures mul kah nii. Kui esimese kahe pöördega ei lähe siis uus katse ja kui külma kuni -10 siis teine katse õnnestub. Kui külma rohkem siis seal enam reeglit pole millal läheb.
Pole veel mõistus peale hakanud milles viga. Aku seisukorda kah ei tea. Aga kui korra käima läheb siis igatahes sellel päeval probleeme enam pole. Järgmisel külmal hommikul sama asi.

Postitatud: 27 Veebr 2007 09:58
Postitas jeff01
Eile sai auttoga palju sõidetud ja sellega sai ka aku täis (Polnud ka tühi tegelikult) peale sai ka uus süütepool....pole küll porsche oma aga peab siiski toimima. (Eile ka toimis) Aga nagu ikka, auto ei käivitu hommikul :? külma vaid viis kraadi, starter veab normaalselt ja peaks nagu minema aga ei midagi. Täpselt samamoodi kõik hommikud seni ja iga jumala kord on käivitunud kui panna peale soojast toodud laaetud aku või teine aku juhtmetega lisaks :? mille taha küll asi jääb? Vaatan veelkord üle täna mis tal siis puudu on (Eile tundus nagu poleks sädet olnud ja kui pole sädet siis pole ilmselt ka bensiinipumpa) aga kontrollin selle üle (Hea on uurida, kui viga konkreetselt segab normaalselt töötamist ehk et siis hommikul....kui juba ühe korra kuidagi käima saan siis seda viga enne järgmist hommikut ei kohta)

Postitatud: 27 Veebr 2007 18:21
Postitas hellraiser
jeff01 kirjutas:külma vaid viis kraadi, starter veab normaalselt ja peaks nagu minema aga ei midagi.
Kontrolli starteri ühendused ära, need on üks levinumaid kohti kehva käivitumise sümptomite korral.

Postitatud: 27 Veebr 2007 20:46
Postitas jeff01
uurisin täna autot põhja alt ja polnud seal ühendustel nagu miskit häda :roll: ja samas veab ta piisavalt kiiresti et käivituda aga justkui paar amprit jääb puudu et säde tekiks...
Võtan isa autolt täna aku maha ja panen porschele 62a/h se asemel 70nese (käivitusampreid ei mäleta aga loogiline on et ka noid on rohkem) ehk läheb tollega hommikul käima...kui ei siis ilmselt vaja starter remonti viia....äkki laseb ikka liiga lühisesse vms...

Postitatud: 27 Veebr 2007 22:58
Postitas Henri
Usun, et endal oli ka pikk jama tingitud akust vist.
Praegune aku jooksis külmaga tühjaks päris ruttu.


Homme saan uue kätte eks annan teada kas probleem jätkub.

Postitatud: 28 Veebr 2007 10:21
Postitas jeff01
ei jõudnud eile akut vahetada aga oh imet....käivitus sama 62Ah sega täna hommikult kenasti (Pidigi käivituma +3me kraadiga)

Postitatud: 28 Veebr 2007 21:55
Postitas Henri
Nii uus aku peal. 66Ah nagu 944 peaks vist olema sai tellitud.
Käisin nüüd öhtul veel proovimas kui auto seisnud oli. Siiani töötab laitmatult.

Ootame siis hommiku ära, kui hommikul ei käivitu olen jälle pettund

Postitatud: 28 Veebr 2007 23:21
Postitas coupe924
8) Starteri vedamiseks suht normaalselt piisab ka 9V kuid elektroonika võib juba alla 11,5V näkku panna... ei ole ajul piisavalt pinget et normaalselt sädet tekitada. Tuleks vaadata üle kõiksugu ühendused... süütelukust :arrow: ajuni võib ka mõni külm-joodis kuskil muret tekitada... edu otsingutel :wink:

Postitatud: 01 Mär 2007 15:31
Postitas Henri
Täna hommikul läks ka kenasti käima :)


kaks asja mis tekitasid probleeme oli aku ja DME relee