944/2 bensiinitorustik

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

944/2 bensiinitorustik

Postitus Postitas siim » 02 Apr 2007 18:39

Nimelt raip on lekkima hakanud, mitte küll palju aga tahaks vea juba eos likvideerida. Vahetamist vajavad vast voolikud filtrist kuni nö. hard-line`ni.

http://porsche-foorum.ee/album/displayi ... at=0&pos=0

Pildil siis punase ringiga tähistatud koht on probleemne, ei tahaks kohe hakata piiritagant tellima, vaid uuriks, on kellegil kogemusi juba antud teemaga? Oleks vaja teada ntx mis keermetega tegu jne.

edit: http://www.944online.com/cgi-bin/ASI_St ... ystem-9442

eelkõige oleks vaja siis vah. joonisel nr. 13 toodud voolik.
928
996 C4

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 02 Apr 2007 22:40

Kui tahad täpselt sama kujuga voolikut ja toru osa, siis on kõige kergem arvatavasti kuskilt tellida. Samas peaks Eestis olema ka kätte saadavad igasugused otsikud ja peaks saama ka selliseid voolikuid teha.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 02 Apr 2007 23:21

Osta poest vastava siseläbimõõduga (toru peale peab minema) kütusevoolik ning lõika kole koht vahelt välja. Topelt klambritega kinni ja mure murtud. See toru maksab tehasest tellides väga palju ja siin kohapeal analoogse ehitamine pole ka odav. Ise olen kahel autol ülalkirjeldatud variandiga lekkivad kohad asendanud ning pole mingit probleemi tekkinud. Niipalju võin nõu anda, et kui üks toru juba lekib natuke, siis läheb samast kohast ka teine varsti. Ehk siis vaheta mõlemad ja sellises ulatuses, et allesjääv metalltoru oleks täiesti korras.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 03 Apr 2007 07:34

ka minu 924ljal oli se kummitoruga jätkatud ja minu praegusel 944ljal avastasin lekke siis, kui auto üles tõstsin ja põhja keevitasin :) Pole aimugi kaua ta tilkunud ja nüüd vaja see asi korda teha. Ei õnnestunud ka aru saada et kumb toru või siis mõlemad ja koht samuti suht nõme....paagi ja kere vahelt alla tulev koht.

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 03 Apr 2007 07:39

Sul siis sama koht mis mul. Lekib vast mitte see vooliku kummist osa, vaid metallots on suht pude. Täna katsun maha kakkuda selle jama sealt ja asun alternatiive otsima. 944online.com pakub seda voolikut ~40 taalaeest.
928
996 C4

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 03 Apr 2007 08:19

Paljudel on sealt läbi roostetanud.
944online.com hind on muidu tore, kuid kohapeal saab vooliku koos klambritega heal juhul 150.- eest.

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 03 Apr 2007 19:40

materjal poleks mingi probleem, sobilik voolik on tööjuurest leitud ning vajadusel sinna sobilikud otsad treida pole probleem. kõige ****** on selle värgi sealt kättesaamine, hetkel üritan seda :evil:
928
996 C4

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 04 Apr 2007 16:34

Milleks otsi treida? Kui torust mingi osa on ilus, siis lõika sellest kohast pooleks ja kogu lugu. Pärast klambritega kinni. Ning kättesaamisega oli endal selline lugu, et kuna kogu tagasilla pealt torustik roostetas, siis lõikasin kõik vahelt välja ja panin voolikud. Vanad torud keera kokku ja siis saad kätte.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 04 Apr 2007 19:55

Kui kütusetorustik omadega poäris läbi, tasub suunduda Hydroscandi, kus lased originaalotsadega sama keermega täiesti uued kõrgsurvevoolikud teha, roostevaba teraspunutisega ja puha. Need saab kenasti originaalasukohast vedada ja spets klambritega kinnitada. Maksma läheb alla 1000kr.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 04 Apr 2007 20:01

Seda kohta soovitas ka Laisu ning Markus mainis ka seda, eks vaatab.
Samas endal oleks hea tunne, kui kõik saaks tehtud.
928
996 C4

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 05 Apr 2007 14:29

Oskab keegi keermetest midagi rääkida?
Uuel benafiltril on ots m16x1.5, eeldan, et sealt edasiste ühenduskohtade omad on samad ehk? Kas põhjaalt kulgev toru läheb ees tervikuna kütuselatti või on midagi veel vahel (vahemutrid jms) ?
928
996 C4

Vasta