951 sidur 944-le

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

951 sidur 944-le

Postitus Postitas Ringo » 23 Okt 2005 18:23

Nii nagu aru olen saanud on vaja 951 hooratast ja starterring -i (eesti k?). Olen neid ebays jahtinud aga tulemust siimaani ei ole. Nii hooratta probleemi saaks ilmselt nii lahendada et lasta teha hooratas. Starterringiga jama.

Küsimused siis:
Kas see info et hooratas ja starterring vaja vahetada on õige?
Nõuanded jm tark info hoorata tegemise kohta.
Kuidas starterringi probleem lahendada?
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
cmf
Postitusi: 98
Liitunud: 13 Sept 2005 21:19
Asukoht: Tallinn Veerenni 29/2
Kontakt:

Postitus Postitas cmf » 24 Okt 2005 00:56

Ikka hooratast ja sidurit on vaja, mite starteri hammsavööd...
Võimalus on ka vana hooratas üle treida. Mina lasin 951 he hooratta treida porsche GT2he siduri jaoks. 100% ei mäleta 944 hooratast, kuid kui sul on see küljest ära, siis tule läbi. Mul juhtumisi on üks 951he hooratas riiulis (mitte müügiks).
Starterid on kõigil samad 944,S2,951,968
http://www.porsche9xxshop.eu
Porsched, Varuosad, Hooldus
CMF 52-55105

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ringo » 14 Apr 2006 18:15

Nii siis vahepeal selgunud et n/a ja turboka hoorattad on võrdse raadiusega ja ka diftide positsioon on sama. Tekkis aga mure starterivööga. Nimelt on turboka starteri vööl rohkem hambaid. Mis infot saab aju hammasvöölt lugedes? Ja kuidas ta loeb kas hammas ja tühimik või täis ringe ? Kui loeb 1. variandi jägi siis ei tohiks ju midagi muutuda kui suuremate hammaste arvuga vöö panna. Soovitused ja nõuanded teretulnud:)
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Vasta