Xenon tuledest...
Muide, lisatuledena võib kasutada, kuid siis vaid kaugtuledes. Millalgi tegin sellekohase artikli tarvis ARKi järelepärimise.
Ma mõtlesin, et paigaldaks stangesse H3-edesse päevasõidutuledeks, väga alla reguleerituna. Pimedas kasutan enivei klapptulesid, kus uued elemendid sees on.
Ma mõtlesin, et paigaldaks stangesse H3-edesse päevasõidutuledeks, väga alla reguleerituna. Pimedas kasutan enivei klapptulesid, kus uued elemendid sees on.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Nagu sust aru saan, siis ksenoontuled võivad olla LISAlaternates, mis on lisatud kaugtule seisuses? Ehk olemasolevates laternates ei või kasutada kaugtulena?Raceboy kirjutas:Muide, lisatuledena võib kasutada, kuid siis vaid kaugtuledes.
Ja kui paned ksenoonid tavalaternasse ja vahele ei jää, isegi kaks aastat..... Sellest ka minu viidatud lingil juttu oli:
Kivi ei saa visata üksnes müüjate kapsaaeda, kuigi neljast uuritud müügikohast kinnitasid kaks, et tegevus on nende teada täiesti seaduslik. Xenon-Eesti ja PM Tuning teadsid siiski üsna täpselt vastavat seadust ja nentisid, et teavitavad ka oma kliente sellest, et tegelikult igale autole neid paigaldada ei tohi.
Xenon-Eestist kinnitati, et hoolimata hoiatusest, otsustab 99% klientidest ikkagi ksenoontuled paigaldada. Arvatavasti loodab enamik politsei tähelepanu eest pääseda ja paneb ka lootuse sellele, et nõuetele vastavust on raske kontrollida. Kui tuledepesurid on selgelt nähtavad ja katsutavad asjad, siis automaatselt reguleerivate tulede olemasolu on üsna raske tuvastada.Andres Soots siiski eeldab, et ülevaatuspunktid ja politsei sellele probleemile tähelepanu pööravad ja nõuetele vastavust kontrollivad.
911 ja mälestus 928-st
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See kui sina paned suurems velje alla ei mõjuta sinu elu. Kui sa aga pimedas kellegi kraavi sõidutad, sest sinu vinge xenon talle silmaauku suunatud on, siis on vahe ikkagi sees.jeff01 kirjutas:eks se ole vist umbes samasuur rikkumine kui suuremate velgede kasutamine, sportpüti paigaldamine või midagi säärast.....st et kui nokkida tahavad siis se õigus on neil olemas aga kui ise midagi hullu korda ei saada ei öelda sulle midagi.
peab nõustuma..hellraiser kirjutas:See kui sina paned suurems velje alla ei mõjuta sinu elu. Kui sa aga pimedas kellegi kraavi sõidutad, sest sinu vinge xenon talle silmaauku suunatud on, siis on vahe ikkagi sees.jeff01 kirjutas:eks se ole vist umbes samasuur rikkumine kui suuremate velgede kasutamine, sportpüti paigaldamine või midagi säärast.....st et kui nokkida tahavad siis se õigus on neil olemas aga kui ise midagi hullu korda ei saada ei öelda sulle midagi.
Alguses kui need ksenoonid veel nii levinud ei olnud oli asi küll ikka väga hull. Maanteel sõites (näiteks Tallinn-Tartu) hoidsid hinge kinni, et mõni sulle nendega vastu ei sõidaks (pimedas) kuna pimestas täielikult ära - arvatavasti oligi tegemist valesti reguleeritud valgusvihuga. Tihti peale olid järgmisel päeval silmad punased peas nagu Tšernobõli siilil. Nüüd on õnneks asi juba normaliseerunud. Pigem on ksenoonid juba tehases paigaldatud ja õigesti reguleeritud. Mõni üksik ikka leidub, kes oma laternatega teisi kraavi tahab ajada.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
täna peeti mu 944 politsei poolt kinni ja seda ainult tulede pärast (xenonid udukates). Dokumente, joovet vms ei kontrollitud - ainult pahandati, et selliste tuledega ei tohi sõitta. Naine püüdis küll seletada, et need on reguleeritavad tagasillas oleva õhkvedrustuse abil - et härra politsei võib tema lahkel loal kasvõi tagaistmele ronida ja oma tagumikuga tunda kuidas amordid ise ennast ja seeläbi ka tulesid reguleerivad
Mine tea, kas politsei jäi mu naise ullikest juttu uskuma või hakkas tal niisama hale - rahalist väljaminekut seekord ei nõutud, kuid loeti sõnad peale, et olgu see viimane kord ...
Olgem ettevaatlikud härrased! Mainiti, et trahv on 3000 eek.
Mine tea, kas politsei jäi mu naise ullikest juttu uskuma või hakkas tal niisama hale - rahalist väljaminekut seekord ei nõutud, kuid loeti sõnad peale, et olgu see viimane kord ...
Olgem ettevaatlikud härrased! Mainiti, et trahv on 3000 eek.
944 S2 1989
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas pahandati just Xenonide pärast või sellepärast, et ainult udukatega sõitis? Seaduse järgi peab tegelikult ju klappidega sõitma, sest nendel autodel puuduvad päevasõidu tuled ning enamus kasutab udukaid nn päevasõidutuledena.Gustafson kirjutas:Mine tea, kas politsei jäi mu naise ullikest juttu uskuma või hakkas tal niisama hale - rahalist väljaminekut seekord ei nõutud, kuid loeti sõnad peale, et olgu see viimane kord ...
Olgem ettevaatlikud härrased! Mainiti, et trahv on 3000 eek.
Re: Xenon tuledest...
Olen ka nüüdseks paar aastat xenonitega sõitnud, korduvad ülevaatused ning ka politsei poolt kinnipidamised pole mitte mingisuguseid probleeme tekitanud. Tuled on üpris maha keeratud ning ei häiri keskit.
Täna aga õnnestus sõita natuke kiiremini halli Subaru radarisse. Minu kiire reaktsioon või nende aeglane tehnika, aga reaalselt kiiruseületamist mainiti alles siis, kui nende tagaistmelt hakkasin välja astuma.
Kordusülevaatus just tulede pärast. Ehk oli lihtsalt vaja nokkida, sest mu kiirust kätte ei saadud, aga võibolla ongi nad nüüd ka porged suuremalt ette võtnud.
Päikesepaistelise ilmaga soovitan just in case natuke aega klappidega sõita.
(parim asja juures oli veel see, et subaru ees sõitis samuti xenonitega tuntud oranz 44 turbo )
Täna aga õnnestus sõita natuke kiiremini halli Subaru radarisse. Minu kiire reaktsioon või nende aeglane tehnika, aga reaalselt kiiruseületamist mainiti alles siis, kui nende tagaistmelt hakkasin välja astuma.
Kordusülevaatus just tulede pärast. Ehk oli lihtsalt vaja nokkida, sest mu kiirust kätte ei saadud, aga võibolla ongi nad nüüd ka porged suuremalt ette võtnud.
Päikesepaistelise ilmaga soovitan just in case natuke aega klappidega sõita.
(parim asja juures oli veel see, et subaru ees sõitis samuti xenonitega tuntud oranz 44 turbo )
Re:
Ja nüüd kolm aastat hiljem pean mina sama konstateerima: jumala õige juttjoonas kirjutas:Pets, jumala õige jutt. .............
Osaliselt paremaks saab tuled ka Philipsi mingite a'la +80% H4 pirnidega.
Uued laternaklaasid (911-le saab sellised päris soodsalt) ja Philips extreme power-racing perfomance, +80% valgust:
http://www.autonext.ee/et/kratkie-novos ... yu-58.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Öisel Tartust tagasisõidul Tallinna ei tundnud hetkekski, et valgust puudu oleks.
911 ja mälestus 928-st
Re: Xenon tuledest...
nunii, sai siis ülevaatusel korduva kuna udukates xenonid , mis parima valgusega lahendus oleks millega ülevaatuselt ka ilusti läbi saab? mingeid kitte või variante mis ise koostatud kooskõlas seadusega ehk kuskil saada ? kui keegi oskab soovitada..