1. leht 1-st

Kas starter lühistab liiast või mõni muu jama ???

Postitatud: 04 Nov 2007 16:58
Postitas jeff01
Nimelt olen jälle probleemi eest, mis kimbutas mind juba eelmisel sügisel aga kuna telvel oli auto värvimises siis jäi viga leidmata ja likvideerimata.
Nimelt on autol peal eelmisel sügisel ostetud 60Ah aku, mis mootorit ringi ajades näib korras olevat (mitu minutit jõuab ringi ajada) aga külmaga, mil ringi ajamine on raskendatud jääb süütevoolust justkui puudu :? nimelt pole külma mootorit ringi ajades sädet ja mootor ei käivitud, panin juhtmetega teise laetud aku kõrvale ja käivitus :roll: Süütepooli vahetamine uue vastu ei toonud loodetud effekti, ka jagaja kaan, rootor, juhtmed on vähem kui aasta vanad.

Postitatud: 04 Nov 2007 17:59
Postitas joonas
Kui mootor ringi käib peaks säde olemas olema.

Mõõda võimalusel aku pinget siis, kui mootor käib ringi ja ei käivitu ning siis, kui mootor käib ringi ja käivitub.

Kui sinu autol ons originaal aju, siis soovitaksin sul vahetada kellegagi aju ära ja vaadata siis.

Tasuks kontrollida ka reference sensor anduri vahet hoorattaga.

Postitatud: 04 Nov 2007 19:16
Postitas coupe924
Kunagi oli sama jama oma 944... pinge jäeb veitsa madalaks jah ja ei käivitu... ma viga otsida ei viitsind kuna käima sain auto nii et lasin 2s. starterit ja siis hüppas auto ise käima... kui esimene kord ei õnnestunud siis üle kolme korra käivitada ka ei vajand.
NB! Jätsin korra vennale auto ja tema käias aku peaaegu täitsa tühjaks... ning käima ei saanud :lol: Lasin siis vaevu mootori ringi ja käis jälle :wink: Omamoodi imobilaiseri eest.

Postitatud: 04 Nov 2007 21:22
Postitas laur4
Mis seisus sul akujuhtmed on? Oma autol muutus auto käivitumine tundmatuseni peale uue - juhtme tegemist. Vanal 924-l oli ka pidevalt mingi jama, kuid kui lõpuks kogu starteri, geneka ja akujuhtmestiku uue tegin, kadusid probleemid jäädavalt.

Postitatud: 04 Nov 2007 23:07
Postitas jeff01
sellest peaks ehk aimu saama kui mõõta käiva mootoriga laadimisvoolu nii generaatorilt, akuklemmilt kui ka starterilt :roll: Homme katsun need mõõtmised ära teha. Tõesti asjalikke nippe pakutud aga ei saa vaid aru miks ma ise selle peale ei tulnud :D

Postitatud: 25 Nov 2007 15:33
Postitas jeff01
lausa häbi öelda milles viga võis olla :)
Vähemalt praegu tundub mulle et peale eilset akuklemmi vahetust on asi poole parem (täna oli siis 1 esimesi hommikuid üle pika aja, mil auto käivitus juhtmetega abistamata ja ka aku sai eile ära kurnatud ning laadis vaid koju sõidu tee) Seda mitte käivitumise jama on tal olnud kogu minu käes oldud aja :D Keegi tark oli akuklemmi külge pannud starteri juhtme ja ühe ~5 ruutmillimeetrise läbimõõduga juhtme, mille otsa oli keeratud 4 juhet (Ilmselt on ka nende hulgas kogu salongi vool sh ka aju toide jne) ja see kõik oli korralikult termorüü sees ja ei osanud sealt viga karta. Ei taha nüüd ära sõnuda aga loodan et viga on nüüdseks kõrvaldatud ja ka edaspidi käivitub auto ilma kõrvalise abita. Mulle tundub et ka soendusventilaator käib kiiremini nüüd :wink:

Postitatud: 27 Nov 2007 22:53
Postitas jeff01
Hõiskasin vist liiga vara :(
St et veab küll kiiremini aga eile hommikul ta siiski oma jõududega ei käivitunud ja vajas lisavoolu sädeme tekkeks.
Täna hommikul ja õhtul polnud aga probleemi, olen täheldanud ka sellist asja, et kui käiates nagu plödistades käima läheb siis hakkab ilusti käima peaele võtme tagasi laskmist.....st et miski segaks justkui starterit ringi lastes sädeme teket (Lükates käivitub paugust) Peab ilmselt uuele starterile mõtlema, kuna see jääb vahel ka kaasa vedama mõneks sekundiks.

Postitatud: 07 Jaan 2008 23:08
Postitas heikkop
Enda autol olid samad vead. Sugisel,juba vähegi külmade ilmadega ei tahtnud käivituda. Starter vedas ringi küll,lubas ka, aga käima ei läinud! Vahetasin küünlad ,aga ei mingit kasu,siis kiskusin maha selle musta "kondoomi",mis jagaja kaane ümber ja sealt leidsin ka vea... Kaan oli üleni tahmane ja kõvasid ülepeksmise jälgi täis. Peale seda käivitus igast matsust....
...kuni tõsiste külmadeni. Laupäeval,kui külma oli juba kõvasti üle kümmne,ei aitand enam miski,tuli kõis tuua (häbi taob jalaga sinnasamusesse). Aga aimasin ka viga kohe. Töö juures,auto üles tõstes ning starterit maha keerates selgus ka viga... starteri otsa puks oli oma eksisteerimise lõpetand! Arvan,et sul oli sama viga(oled vist juba sellest ammu jagu saanud).
Täna läksin siis rõõmsalt uut starterit ostma ja selle ka leidsin,Vana-Narva mnt. "Autoelektrikust",aga rõõm oli üürike... starter küll täpselt sama,aga pöörleb ramp teist pidi. "Tavalistel" autodel on starter ju mootori pool hooratast,aga porgel ju käigukasti pool! Nüüd lubati minu enda starterit taastada. Eks homme kuuleme,kuidas õnnestub neil seal. Annan tulemustest siin ka ehk teada.

Postitatud: 07 Jaan 2008 23:29
Postitas laur4
See 'tagurpidi' starter on 944 eripära jah. 924 starter on muidu väliselt vist täpselt samasugune, nagu vanema 944 oma, kuid käib ka vastupidi ringi. Kerge segamini ajada...

Postitatud: 13 Jaan 2008 12:06
Postitas heikkop
Autoelektrikust leiti siiski mulle ka see "tagurpidi" starter,kruviti hind ka parajaks (natsa üle kahe tuhande) ja nüüd sõidan juba mitu päeva röömsalt ringi. Näis, mis külmadega tegema hakkab,praegu veab küll mootorit kergelt ringi. Loodame parimat!