Genekas???!

Elekter ja muud sõlmed, mis eelnevate teemade alla ei sobi.
Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Genekas???!

Postitus Postitas reimz » 15 Dets 2007 21:37

Niisiis. Täna sai auto nööriotsas ära lohistatud.
Sõidu ajal enam akut ei laadinud. Nööriga käima tõmmates kah laadima ei hakanud.
Kes mis viga pakub? Genekas ise võib nii äkki läbi minna? Kus ja kuidas tasuks remontida?
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 15 Dets 2007 22:03

Esmalt vaata ühendusi, võib-olla hoopis juhe katki läinud kuskilt.
928
996 C4

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 15 Dets 2007 22:11

kontrolli pingeregulaatorit ka see või suht järsku otsi anda ja vaata harjade korras olekut ehk siis kulumist,muidugi juhtmed võib ka üle vaadata
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 16 Dets 2007 00:45

Lae aku täis ja pane käima . Tühikäigul võiks laadimine olla umbes 14+ V.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reimz » 16 Dets 2007 15:46

MartinL kirjutas:Lae aku täis ja pane käima . Tühikäigul võiks laadimine olla umbes 14+ V.
14+ pole mul ta kunagi olnud. Ehk oli ka see mingi märk, et asi pole päris korras? Ta alati mul näidanud miski 12.5 V.

Aga eile jäi üks oluline asi veel mainimatta. Nimelt laadimine toimus siis kui pöördeid oli 5000+. Sellega siis juhtmejama vist välistaks?
Aga kes kus soovitab generaatorit lasta remontida?


Ja kõigele lisaks suutsin eile ka autovõtmed ära kaotada. Nii, et polnud eriti hea õhtu.
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 16 Dets 2007 17:17

Kui laadimist mõõdad , siis ikka testriga. Seda voltmeetrit , mis autos on ei tasu uskuda.
Geneka võid näiteks viia Melasisse. Paari päevaga on siiani kõik korda tehtud.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 16 Dets 2007 19:52

Mõõtsin huvi pärast enda autol laadimise ära kuna alalõpmata on 1 jama olnud hommikuse käivitamisega ja tulemuseks sain 14.0V ilma tarbijateta ja 13.6V tulede ja soendusmootoriga mis peaks nagu OK olema. Lisaks mõõtsin ära ka tarbimise siis, kui kõik asjad on välja lülitatud ja selleks oli ~0,15A .....kell ja raadio mälu ilmselt mis on kah igati normaalne ja ei tohiks ööga akut märkimisväärselt tühjendada. Salongis olev voltmeeter näitab mul umbes voldi võrra vähem kui tester ja tolle õigsuses paneb kahtlema ka see, et to vilgub koos suunatuledega ~0,5V :)
Lõpuks ja panin peale ühe teise (mõned aastad vana) aku, mida pole rohkem kui kuu aega laetud ja see suutis mu auto ka käivitada (Mu eelmisel aastal ostetud garantiiga aku ei suudaks seda ka peale kolmandat päeva, kuigi müüja väitel on se aku täiesti korras)

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 16 Dets 2007 20:14

jeff01 kirjutas:Mõõtsin huvi pärast enda autol laadimise ära kuna alalõpmata on 1 jama olnud hommikuse käivitamisega ja tulemuseks sain 14.0V ilma tarbijateta ja 13.6V tulede ja soendusmootoriga mis peaks nagu OK olema. Lisaks mõõtsin ära ka tarbimise siis, kui kõik asjad on välja lülitatud ja selleks oli ~0,15A .....kell ja raadio mälu ilmselt mis on kah igati normaalne ja ei tohiks ööga akut märkimisväärselt tühjendada. Salongis olev voltmeeter näitab mul umbes voldi võrra vähem kui tester ja tolle õigsuses paneb kahtlema ka see, et to vilgub koos suunatuledega ~0,5V :)
Lõpuks ja panin peale ühe teise (mõned aastad vana) aku, mida pole rohkem kui kuu aega laetud ja see suutis mu auto ka käivitada (Mu eelmisel aastal ostetud garantiiga aku ei suudaks seda ka peale kolmandat päeva, kuigi müüja väitel on se aku täiesti korras)
Seda koos suunatuledega tõmblemist märkasin samuti . Miskipärast , et just täna :lol:
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reimz » 16 Dets 2007 20:19

Aga kust te seda voolu testriga mõõdate? Akuklemmidelt või kusagilt generaatorile lähemal olevalt kontaktilt?


Ja see näidik võib jah valetada aga kui ta täiesti ära kukub siis on kohe kindalasti ju midagi valesti :?
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 16 Dets 2007 20:34

Akuklemmidelt ikka.
Ja tester keera asendisse 20V.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 16 Dets 2007 20:42

ja kui viitsimist on võib mõõta ka generaatorilt endalt, ehk on probleemiks siiski vanad juhtmed või akuklemmid mis pole kah teab mis võimatu arvestades auto vanust.

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 16 Dets 2007 22:03

Ma ise ei läheks töötava mootoriga geneka vahele sudima. Ohutus ennekõike.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 17 Dets 2007 13:51

Võimalik, et harjad on läbi või need tabletid seal sees. Ise olin ka generaatoriga kimpus kord. Kõige esimese asjana tuleks ikkagi vool ära mõõta, vajadusel ka kontrollida juhtmed (k.a. ergutusjuhet). Mäletan ka seda, et minul aitas generaatori vahetus, mille ma sain jeffi käest ning mis oli ka juba mõnda aega seisnud. Sellega oli sama lugu, et hommikul käivitades tuli korraks tahhoka nõel kiiresti 6000ni lasta siis hakkas alles korralikult laadima. Usun, et sul seal midagi väga hullu ei ole ning selle parandamine ei tohiks ka kallis olla. Osadel autodel on genekas seotud vististi veepumba vms (ärge risti lööge kui eksin) ja selle parandus on ikka väga kirves.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 17 Dets 2007 19:26

Pigem tekitatakse geneka pealt vaakum - pidurivõimendi jms jaoks.

Khm , s.t et siis vaakumpump käib geneka pealt.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 328
Liitunud: 16 Okt 2005 15:38
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas rosco » 17 Dets 2007 22:59

MartinL kirjutas:Pigem tekitatakse geneka pealt vaakum - pidurivõimendi jms jaoks.

Khm , s.t et siis vaakumpump käib geneka pealt.
Kas see ei ole mitte diislitel ainult nii? Bensiini mootoril vaakum enamustel sisselaskest?

Vasta