Genekas???!
Genekas???!
Niisiis. Täna sai auto nööriotsas ära lohistatud.
Sõidu ajal enam akut ei laadinud. Nööriga käima tõmmates kah laadima ei hakanud.
Kes mis viga pakub? Genekas ise võib nii äkki läbi minna? Kus ja kuidas tasuks remontida?
Sõidu ajal enam akut ei laadinud. Nööriga käima tõmmates kah laadima ei hakanud.
Kes mis viga pakub? Genekas ise võib nii äkki läbi minna? Kus ja kuidas tasuks remontida?
what would the world be like if everything had to be practical
14+ pole mul ta kunagi olnud. Ehk oli ka see mingi märk, et asi pole päris korras? Ta alati mul näidanud miski 12.5 V.MartinL kirjutas:Lae aku täis ja pane käima . Tühikäigul võiks laadimine olla umbes 14+ V.
Aga eile jäi üks oluline asi veel mainimatta. Nimelt laadimine toimus siis kui pöördeid oli 5000+. Sellega siis juhtmejama vist välistaks?
Aga kes kus soovitab generaatorit lasta remontida?
Ja kõigele lisaks suutsin eile ka autovõtmed ära kaotada. Nii, et polnud eriti hea õhtu.
what would the world be like if everything had to be practical
Mõõtsin huvi pärast enda autol laadimise ära kuna alalõpmata on 1 jama olnud hommikuse käivitamisega ja tulemuseks sain 14.0V ilma tarbijateta ja 13.6V tulede ja soendusmootoriga mis peaks nagu OK olema. Lisaks mõõtsin ära ka tarbimise siis, kui kõik asjad on välja lülitatud ja selleks oli ~0,15A .....kell ja raadio mälu ilmselt mis on kah igati normaalne ja ei tohiks ööga akut märkimisväärselt tühjendada. Salongis olev voltmeeter näitab mul umbes voldi võrra vähem kui tester ja tolle õigsuses paneb kahtlema ka see, et to vilgub koos suunatuledega ~0,5V
Lõpuks ja panin peale ühe teise (mõned aastad vana) aku, mida pole rohkem kui kuu aega laetud ja see suutis mu auto ka käivitada (Mu eelmisel aastal ostetud garantiiga aku ei suudaks seda ka peale kolmandat päeva, kuigi müüja väitel on se aku täiesti korras)
Lõpuks ja panin peale ühe teise (mõned aastad vana) aku, mida pole rohkem kui kuu aega laetud ja see suutis mu auto ka käivitada (Mu eelmisel aastal ostetud garantiiga aku ei suudaks seda ka peale kolmandat päeva, kuigi müüja väitel on se aku täiesti korras)
Seda koos suunatuledega tõmblemist märkasin samuti . Miskipärast , et just tänajeff01 kirjutas:Mõõtsin huvi pärast enda autol laadimise ära kuna alalõpmata on 1 jama olnud hommikuse käivitamisega ja tulemuseks sain 14.0V ilma tarbijateta ja 13.6V tulede ja soendusmootoriga mis peaks nagu OK olema. Lisaks mõõtsin ära ka tarbimise siis, kui kõik asjad on välja lülitatud ja selleks oli ~0,15A .....kell ja raadio mälu ilmselt mis on kah igati normaalne ja ei tohiks ööga akut märkimisväärselt tühjendada. Salongis olev voltmeeter näitab mul umbes voldi võrra vähem kui tester ja tolle õigsuses paneb kahtlema ka see, et to vilgub koos suunatuledega ~0,5V
Lõpuks ja panin peale ühe teise (mõned aastad vana) aku, mida pole rohkem kui kuu aega laetud ja see suutis mu auto ka käivitada (Mu eelmisel aastal ostetud garantiiga aku ei suudaks seda ka peale kolmandat päeva, kuigi müüja väitel on se aku täiesti korras)
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
Võimalik, et harjad on läbi või need tabletid seal sees. Ise olin ka generaatoriga kimpus kord. Kõige esimese asjana tuleks ikkagi vool ära mõõta, vajadusel ka kontrollida juhtmed (k.a. ergutusjuhet). Mäletan ka seda, et minul aitas generaatori vahetus, mille ma sain jeffi käest ning mis oli ka juba mõnda aega seisnud. Sellega oli sama lugu, et hommikul käivitades tuli korraks tahhoka nõel kiiresti 6000ni lasta siis hakkas alles korralikult laadima. Usun, et sul seal midagi väga hullu ei ole ning selle parandamine ei tohiks ka kallis olla. Osadel autodel on genekas seotud vististi veepumba vms (ärge risti lööge kui eksin) ja selle parandus on ikka väga kirves.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;