Imporditud Porsche registreerimine Eestis, tyybikinnitus

Siiski vaid Porsche nime kandvad sõidukid
Vasta
Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Imporditud Porsche registreerimine Eestis, tyybikinnitus

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 16:10

ARK n6uab tyybi kinnitust usa jaoks toodetud Euroopas juba arvel olnud Porschele. Palun abi, kes on kodudus single type approval v6i europe type approval asjadega

Kasutaja avatar
wirx
Postitusi: 237
Liitunud: 11 Juun 2006 11:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas wirx » 12 Nov 2007 17:45

http://www.tqhq.ee peaks asjaga rohkem kursis olema, aga kas pole mitte nii, et kui juba EU-s arvel olnud, siis Eesti ARK ei saa mingit tüübikinnitust vms enam nõuda?
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Imporditud Porsche registreerimine Eestis, tyybikinnitus

Postitus Postitas hellraiser » 12 Nov 2007 17:52

Uusim kirjutas:ARK n6uab tyybi kinnitust usa jaoks toodetud Euroopas juba arvel olnud Porschele. Palun abi, kes on kodudus single type approval v6i europe type approval asjadega
Kas tulede ära vahetamisest ei piisa? Oleneb muidugi mis autost jutt on, äkki täpsustad, et millega ARK'il probleeme on.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Tere Wirx

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 18:00

Tuleb v2lja, et m6ne koha pealt pole EUs lahendust byrokraatia suhtes. R22gitakse mingist "single type approval"ist ehk et igas EU riigis peab ikka eraldi tyybikinnituse v6tma. Et nii kaitstakse Euroopa turgu Ameerika autode eest (tehes reg keerulisemaks), asja iroonia aga selles, et tootjamaa ju Soome. Keeruline lugu aga hetkel oli m6tekas see auto Suurbritanniast osta (vasakpoolse rooliga ja vastab EU standarditele). kahjuks ei teadnud nyanssi mis sekeldused Eestis ootavad. Vanu USA autosid pidada olema lihtsam registreerida. Elagu byrokraatia... Meilisin ka Soome tehasesse aga pole kindel, et sellest abi on. Lootsin et ARK vaevles lihtsalt teadmatuses aga j2rjest rohkem hakkab tunduma, et ongi t6si, et tuleb uus tyybikinnitus igas EU riigis v6tta (l2him testilabor on Soomes aga 6nneks saab asja ka l2bi Ameerika Auto OU Tallinnas ajada). Lihtsalt cirka 25000eek tuleb byrokraatia eest maksta

Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 18:11

Hellraiser! Veerev on BoxterS 2003 l6pus Soomes toodetud. Tehniliselt poolelt vastab k6ik Eesti n6etele (k2is ARK angaaris juba 2ra), lihtsalt byrokraatia ei luba, peab saama tyybikinnituse moel, et tehakse 2ra testlaboris myra ja heitgaaside kontroll. Kohapealsed tehno punktide heitgaaside ja pidurite kontrolli tulemusi ei arvestata, ainult testilaborite. Nagu ARK mainis asub l2him testlabor mille tulemusi nad tunnistavad Soomes. 6nneks saab ka l2bi Ameerika Auto OU seda Tallinnas teha (neil k2ivad Saksa eksperdid kord kuus vict kohal). Vahet pole, kas s6ita Soome v6i teha Tallinnas, see l6bu l2heb maksma cirka 25000eek. Seega hoiatuseks k6ikidele importijatele: kui toote USA turu jaoks toodetud uuema auto siis l2heb tsirkuseks sest ARKil pole ka hirmus palju kogemusi selles valdkonnas ja nad alles 6pivad ise ning saavad uut inffi mingitelt yle Euroopalistelt tyybikinnituse seminaridelt. Teadagi, mis uus ja ebaharilik=see kahtlane. Mine registreeri vana mosse 2ra mis roostetab, ma ei usu et tekib probleeme!

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 12 Nov 2007 19:39

Huvitav, Eesti Vabariigis kehtiv seadusandlus ütleb järgmist:
"(7) Kui sõiduk on vahetult enne sõiduki Eestisse sissetoomist kantud Euroopa Liidu liikmesriigi registrisse, siis riiklikul tüübikinnitusel võib arvesse võtta selle liikmesriigi pädeva asutuse või tunnustatud katsekoja poolt väljastatud dokumentides või sõiduki registreerimistunnistuses märgitud andmeid direktiivide, E-reeglite või nendes nõutud piirväärtuste täitmise kohta ja ARK poolt läbiviidud kontrollimise tulemusi."

https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=1035560

Seega ei tohiks ARK'l olla ühtegi probleemi antud sõiduki arvele võtmisega Eestis, eriti arvestades, et antud sõidukit on toodetud nii Euroopa kui ka USA turule.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 19:54

Tore, et teadjam inimene sattus siialainele. ARK'i ajavad v2lismaised dokumendid segadusse (v6ibolla Saksa omadega on harjutud nyydseks). Andsin nende k2sutusse k6ik dok mis ostul-myygil kaasa sain sh MOT testi, s.o. UK ministry of transport dok mis t6estab, et s6iduk oli reg, s6itis ja vastas tingimustele. Seal pole konkreetset myranumbrit peal ja ma arvan, et ARKil on vaja kusagil t2ita lynk kus kysitakse detsibille. Nad ytlevad, et too paber pole piisav. S.o. piisav UK-s s6itmiseks aga see ei anna meie ARKle kogu inffi mis nendel tuleb arvutisse toksida. Peale MOT tunnistuse said nad minult Ametliku Transiidi paberi (auto UKst v2lja eksportimiseks ja mujal EUs reg m6eldud vorm).Ikka pole piisavalt numbreid ja t2hti peal.

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 12 Nov 2007 20:08

Nii, et siis ainult müra numbri pärast :roll: Kui ARK ütleb, et heitgaasitesti ei saa Eestis teha, sellega olen nõus- siin puudub võimalus koormusel heitgaasi ja eriti lämmastikoksiidi mõõtmiseks. Aga müra? Igal ülevaatuspunktil peab olema olemas kalibreeritud müramõõtja. Kisub nagu bürokraatliku kiusuajamise poole.
911 ja mälestus 928-st

Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 20:10

vt see riigiteataja artikkel paragraaf 2 punkt 30. Ma ei omanud autot UKs 6kuud vaid soetasin selle vahetult enne Eesti naasmist (2 P2EVA ENNE NING EI HAKANUD SEDA SEAL REGISTREERIMA vaid kysisin transiidi ekspordipaberi). Eelmine omanik oli seda aasta kasutanud Shotis ja tal oli see seal registreeritud ning MOT test tehtud (kehtis veel kui Eesti j6udsin). Ta mees nimelt importis autosid USAst ja kuna s.o. odavam kui kohapealt ostest siis ta k2rutas sellega seal (vasakpoolse rooliga). Selle punkti leidis ARK ka kohe yles. Mis oli narr oli see, et algul nad lasid mul siin Eestis teha heigaasi ja piduri testid ja alles hiljem hakkasid ajama, et myratesti on ka vaja ning nad siinseid (Eesti tehno ylevaatuspuntis tehtud teste ei arvesta jne). Rohkem peataolek ja "igaks juhuks" single approval tyybikinnituse n6udmine ma usun. See mis ajakulu ja ilmaasjata jooksmine on juba t2nu ARKle toimunud on omaette teema. Ja kuna olen naisterahvas ja ei impordi usa autosid iga p2ev siis ei oska nendega palju vaielda. Aga ise nad UK traspordiministeeriumiga ei kontakteeru, neil puudub initsiatiiv, soov ja teadmised. siis on lihtsam v2lja noppida mingid paragraafi puntid mis kohustavad mind minema 25000 testi tegema, et neid auto myranumbriga r66mustada.

Uusim
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Nov 2007 15:57

Postitus Postitas Uusim » 12 Nov 2007 20:24

v6in niipalju ilusa esmasp2eva l6petuseks 6elda, et ega ainult eesti ametkondades pidurid ei t66ta. saan aru, et soovivad oma pabereid korrektselt toota. viimast v6imalikku dok ootasin suurbritanniast ka ligi kuu ning siis meie ark erinevate linnade esindused. millised kogemused...
suured t2hed vupsasid mul eelmisse teksti kogemata, tegelt mul n2rvid veel p2ris korras vaatamata ametkondadega asjaajamistele. eesti j6udnud k2is auto 2ra ka carmus yldteeninduses, filtrid, v2rgid ja nagu ikka-tundub et need teeninduse inimesed teadsid rohkem mis nad teevad kui kontorilaua taga istuvad ametnikud. asja helge pool on see, et Ameerka Auto OUle kyll maksad selle nutsu 2ra aga v2hemalt nad suhtlevad ametnikega edasi ise ja s22stavad klienti m6ttetustest. ulatavad sulle valmispaberid (registreerivad ise ARKis 2ra) peale Saksa ekspertidelt saadud numbrite (viimaseid ARK arvestab). J22b loota, et numbrid neile meeldivad ja Eesti standardid UK omast palju ei erine. Kahju vaid, et meie kodumaal korralikku testilaborit pole

Lend
Postitusi: 42
Liitunud: 02 Dets 2005 20:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lend » 13 Nov 2007 00:10

Tere,

hetkel kahjuks puudub auto sõidumüra mõõtmiseks Eestis, vastav rada. Lisaks eelpool mainitule on võimalik sõidukile müra ja heitgaasi testid lasta teha Soome firmas Testworld.

Müra mõõtmine ja raport 1050€
Emissiooni test VTT-s 250-350 € olenevalt autost.
Sõiduki ülevaatus Tallinn/Vantaa 350€ (juhul kui antud margile on eelnevalt tehtud sõidumüra mõõtmise katsed)

Test World Oy
http://www.testworld.fi

Petri Niiranen petri.niiranen@testworld.fi Tel: +358 (0)45 632 9302
Marko Törrönen marko.torronen@testworld.fi Tel: +358 (0)45 632 9306
Ruben Lend ruben.lend@testworld.fi Tel: +372 56218757 (Tallinn)

Vehicle delivery address for
noise measurement:
Test World Oy
Vetokuja 4
FI - 01610 Vantaa
Fax: +358 (0)75 323 9301

Vasta