probleem suundadega
Re: probleem suundadega
Tehase elekteiskeemid on olemas. Suunad ei vilgu mitte ükski neist. Ohutuledega kõik vilguvad. Asi veel selline, et enne talve kõik töötas.
Re: probleem suundadega
Ma arvan, et sul on probleem suunalüliti endaga või oksüdeerunud ühendusega seal ahelas.
Kui ohutuled vilguvad, siis on relee korras, suunatulede lambid terved ja ka ühendus suunatuledega olemas. Puudub näiteks ühendus relee ja suunatulelülitiga.
Kui ohutuled vilguvad, siis on relee korras, suunatulede lambid terved ja ka ühendus suunatuledega olemas. Puudub näiteks ühendus relee ja suunatulelülitiga.
911 ja mälestus 928-st
Re: probleem suundadega
Suunatuledelüliti töötab kontrollisin. Kaldun arvama, et asi võib olla ohutuledelülitis. Proovin homme teist lülitit.
Re: probleem suundadega
Proovisin teist lülitit, ikka mitte midagi.
Re: probleem suundadega
Selliste imelikke kotermannide tagamaad tihtipeale mõnes kehvas massis,minu kogemuste põhjal.
Re: probleem suundadega
Pakun, et siiski mingi juhtmeühendus on ära oksüdeerunud- sügisel ju töötas, nagu eelpool kirjutasid.
Ohutulede lüliti võib ka veidi süüdi olla. Nimelt ohutulede rezhiimis saab suunarelee ohutulede lülitilt pideva plussi "30" ja ohutulede väljalülitatud asendis läheb sellest lülitist läbi süütevool "15" suunareleele, seda muidugi alles siis, kui süüde sisse keerata.
Kaugelt vaadates tundub küll, et süütevool "15" ei jõua releeni ja suunatuled ei tööta. Ja pidevpluss on olemas ja ohutuled töötavad.
Ohutulede lüliti võib ka veidi süüdi olla. Nimelt ohutulede rezhiimis saab suunarelee ohutulede lülitilt pideva plussi "30" ja ohutulede väljalülitatud asendis läheb sellest lülitist läbi süütevool "15" suunareleele, seda muidugi alles siis, kui süüde sisse keerata.
Kaugelt vaadates tundub küll, et süütevool "15" ei jõua releeni ja suunatuled ei tööta. Ja pidevpluss on olemas ja ohutuled töötavad.
911 ja mälestus 928-st
Re: probleem suundadega
Asi oligi süütevoolus "15". Sai ühendus puhastatud ja nüüd töötab. Aga nüüd teine probleem. Signaal ei tööta ka. Releesse tulev vool on olemas "15" ja "86" kui vajutad roolile, aga kui panen relee külge kaob imekombel vool ära. Proovisin teist releed, ei muutunud midagi.
Re: probleem suundadega
Oota oota. "86" on relee mähise vool +12 ja see ei tule rooli lülitist.
Rooli lüliti peab andma massi relee otsale "85", siis lülib relee pidevplussi "30" signaali toitele "87".
Kui kontrollid pingeid relee pesast, peab nii "30" kui "86" andma +12V.
Või on 944-l "30" asemel "15", aga sama skeem peab kehtima.
Rooli lüliti peab andma massi relee otsale "85", siis lülib relee pidevplussi "30" signaali toitele "87".
Kui kontrollid pingeid relee pesast, peab nii "30" kui "86" andma +12V.
Või on 944-l "30" asemel "15", aga sama skeem peab kehtima.
911 ja mälestus 928-st
Re: probleem suundadega
ja jah rooi lüliti annab massi, aga minuarust peaks rooli lüliti andma massi relee otsale "86"
Re: probleem suundadega
Huvitav, ma pole sellist releed kohanud. Ikka 85-86-87-30 klemmid ühe kontaktiga releedel.
Aga kontrolli, kas 15 peal on +12 ja ka 86 peal mass, kui signaalinuppu vajutad?
Kui süütevool "15" peale relee külgeühendamist kaob, siis on kehv kontakt kuskil. Võib ka muidugi signaalinupu poolses massi andvas osas olla.
Või... on skeemis trükiviga ja "15" peaks tegelikult "85" olema?
Aga kontrolli, kas 15 peal on +12 ja ka 86 peal mass, kui signaalinuppu vajutad?
Kui süütevool "15" peale relee külgeühendamist kaob, siis on kehv kontakt kuskil. Võib ka muidugi signaalinupu poolses massi andvas osas olla.
Või... on skeemis trükiviga ja "15" peaks tegelikult "85" olema?
911 ja mälestus 928-st
Re: probleem suundadega
ja 15 peal on +12 ja 86 peal on mass. Ei usu et on trükiviga sest relee peal on ka 15 kirjas. Eks ma siis hakka otsima, kus see kehv kontakt võib olla
Re: probleem suundadega
Leitsin vea ülese. Massi pole rooli lülitis. Ei tea kust oksudeerunud ka võib olla, sest süüteluku korpuses on mass.
Re: probleem suundadega
Siis ei jää muud üle, kui pead rooliratta maha võtma. Roolisambal rooli all on tavaliselt selline pronksikarva keeleke või klemm.... või kuidas parem nimetada. Ja roolil on all ümmargune kontaktpind. Kui seal ühendust pole, siis ka roolilülitis massi pole.
911 ja mälestus 928-st
Re: probleem suundadega
Roolivardas või kuidas seda nimetatakse ei ole massi. Kõik muud ühendused korras. Ei saa aru ka kust see mass sinna roolivardasse saab. Igatahes esimene laager, mis süüteluku korpuse juures on, seal on mass, aga roolivardasse edasi ei lähe.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: probleem suundadega
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis on ka roolilati küljes massiühendus, äkki on seal mingi probleem?Hr Viltu kirjutas:Roolivardas või kuidas seda nimetatakse ei ole massi. Kõik muud ühendused korras. Ei saa aru ka kust see mass sinna roolivardasse saab. Igatahes esimene laager, mis süüteluku korpuse juures on, seal on mass, aga roolivardasse edasi ei lähe.