Üks selline on üle. Tegemist on originaali järgi tehtud vidinaga ja selle vahega, et originaali jaoks peab kasutama 25mm võtit, minu oma on tehtud 22mm võtme jaoks.
Kes ei tea, millega tegu, siis selle abil reguleeritakse 924-968-tel tagarataste kallet ja kokkujooksu.
H: 300 kr.
M: Porsche Special Tool P221
M: Porsche Special Tool P221
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Re: M: Porsche Special Tool P221
Mina lasin selliseid endale kaks tükki teha, kuid hetkel on alles ainult üks.
Ega ma seda kellelegi ei laenanud? Oli tehtud kuuskant metallist ja kuuskant võis sinna 22 mm kanti jääda küll.
Ega ma seda kellelegi ei laenanud? Oli tehtud kuuskant metallist ja kuuskant võis sinna 22 mm kanti jääda küll.
Re: M: Porsche Special Tool P221
Mina pole seda laenanud, lasin endale vast mõni kuu tagasi teha treialil neid 2tk
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]